2-4 kuukaudenmatka kevät 2007

(Luettu 1531 kertaa)

eoyn

• Reissaaja
    • Profiili
« : 04.03.2006, 15:57:42 »
Heipsulivei!
täällä on seikkailua tarvitseva kohta 22 vuotias opiskelijatyttö joka etsii matkaseuraa. Toivottovasti valmistun yliopistosta ensi syksynä (2006) ja sen jälkeen on tarkoitus mennä matkalle pariksi kuukaudeksi. En ole vielä päättänyt minne menisin, mutta esimerkiksi Asiaan, Australiaan tai Afrikkaan seikkailemaan!
Olisi kivaa jos joku(jotkut) haluaisi tulla mukaan seikkailemaan minun kanssani. Etsin ihmisiä jotka ovat rehellisiä, avomielisiä, huumorintajuisia, seikkailumielisiä (mutta  kuitenkin järkeä ja varovaisuutta päässä)osaavat pitää huolta itsestään, eivät säikähdä pienestä ja joka pysyy mukana loppuun asti. Ehkä vaadin liian paljon, mutta vaadin sitä mitä itse olen.  :P

Tarkoitus olisi matkustella niin halvalla kun mahdollista. Minun budgetti olisi noin 4000 euroa ja aikaa noin 2- 4 kuukautta. Matka voisi alkaa tammi-helmikuussa 2007.

Siis jos joku/jotkut mukavat rehelliset ihmiset ovat menossa maailmalla samaan aikaan niin kirjotelkaa minulle, ehkä voidaan tehdä matka yhdessä!

ps. Äidinkieleni on ruotsi, så man får med andra ord också skriva på svenska. :wink:
e good.Or be good at it.

Galenos

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2006, 17:20:08 »
Samoihin aikoihin olen menossa etelä-amerikkaan. Siskolla on ensin häät siellä, sen jälkeen ajattelin reissata 2-5 kuukautta. Halvalla tietenkin, mikä tuolla onnistuu helposti. Sao paulossa on "tuttuja", muualla olisikin pärjättävä omillaan.

Hezekiel

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2006, 17:50:54 »
Samoihin aikoihin suunnittelin reissuun myös lähteä!
Valmistun pelastusopistosta joskus joulukuun puolivälissä, ja joulun vois kai vielä kotona lojua... mutta heti tammikuussa/helmikuussa voisin tosiaan lähteä!

Ite mietin tuota Afrikan itäistä puolta, jos vaikka reissais Nairobista Johannesburgiin.. tai toisinpäin! Siinä tulis ihan kivasti maita nähtyä, ja kuulemma/lukeman mukaan viisumitkin hoituu suht helposti.
Mutta tuo nyt on vasta alustava suunnitelma, ja Afrikassa jo kerran käyneenä voin mielelläni lähteä muihinkin maailman kolkkiin!

Aikaa reissata ois ehkä n. 2kk, +/- jotain... ja rahaa joitakin tuhansia.
Mut reissu kiinnostaa joka tapauksessa, oli se sit Afrikka tai Aasia tai...

s.posti on [email protected], saa kirjotella jos oikeesti oltas lähdössä!

Niin, olen -83 syntynyt miespuolinen seikkailuintoa täynnä oleva kaveri!
oka toisille nauraa on itse hauska!