Mistä liput futismatsiin (Lontoo)?

(Luettu 13499 kertaa)

Wesku

• Tosireissaaja
    • Profiili
« : 19.03.2006, 23:38:55 »
Kaverin kans lähdetää huhtikuus Lontoosee ja olis tarkotus men kattoo jotai fudismatsii siin samal..

Chelsea tai Arsenalin pelit kiinnostais ehkä eniten, mut Championsliiganki ottelut käy. Rahast ei o kii, mut lippuja ei taida enää hirveesti saada ainakaa valioliiga peleihi, vai?

Miten ihmiset ootte hankkinu lippuja peleihin? jotain nettiosotetta?? paikanpäältä, mistä miten?
Kaikki neuvot tervetulleita.
Kiitos.
Jos pelkäät elää, et elä.

Nallis03

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.2006, 01:16:11 »
Pikaisella googletuksella löytyi Arsenalin ja Chelsean nettisivut, tässä linkit lippu-sivulle:
http://tinyurl.com/f22y4 (Arsenal)
http://tinyurl.com/gyt9y (Chelsea)

Huomaa, että esimerkiksi Chelsean sivuilla varoitetaan laittomista lipunmyyjistä. En suosittele ostoa näiltä, koska näin menetät varmimmin rahasi.

Lisäksi tiedän, että joillain matkatoimistoilla (näillä "täyden palvelun", ei nettimatkatoimisto) on kiintiöt ainakin oopperaan ja teatteriin, miksipä ei siis myös futismatseihin.

Lisäksi tietysti tietoa voisi löytyä joltain suomalaiselta jalkapallofoorumilta, jos sellainen on.

selma

• Himoreissaaja
    • Profiili
Neuvoja
« Vastaus #2 : 20.03.2006, 10:28:01 »
Tuolta

http://www.futismaailma.com/keskustelu/?m=forum&a=viewtopic&t=6371&id=0#msg

löytyy kattava hakemisto miten ja mistä lippuja enkkumatseihin. Iso osa jopa varustettuna saatavuudella.

Estebaan

• Himoreissaaja
    • Profiili
Re: Mistä liput futismatsiin (Lontoo)?
« Vastaus #3 : 22.03.2006, 22:48:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Wesku"
Kaverin kans lähdetää huhtikuus Lontoosee ja olis tarkotus men kattoo jotai fudismatsii siin samal..

Oiva idea. Mielestäni maailman paras kaupunki seurata futista.
Chelsea tai Arsenalin pelit kiinnostais ehkä eniten, mut Championsliiganki ottelut käy. Rahast ei o kii, mut lippuja ei taida enää hirveesti saada ainakaa valioliiga peleihi, vai?

No vaikka ei olis rahasta kiinni, niin vaikeata voi olla näitä kyseisiä joukkueita päästä seuraamaan, sillä pelit ovat aika vähisä jo toukokuussa. Arsenaalilla on enää yksi kotipeli toukokuussa ja se pelataan 7. päivä sunnuntaina ja Chelsealla ei kotipelejä enää toukokuussa ole. Tosin cuppeleistä en varma ole enkä jaksa nyt tarkistaa.

Jos nyt esim. tuon Arsenaalin pelin haluaisitte nähdä, niin kaiketi ainut keino saada enää lippuja on musta pörssi (stadionin ympärillä tai keskustan "lippuluukuilta"). Hinnat perkeleen korkeet, mutta koska teillä ei ole rahasta pulaa, niin maksakaa ~150 puntaa ja menkää kattomaan. Ainiin, kannattaa olla aika tarkka sen lipun kanssa, että saa sit varmasti lipun oikeeseen peliin (eikä viime vuoden vastaavaan tai jotain). Kaikenlaisia huijareita on mukana tossa lippubisneksessä.

Championsliigan voitte unohtaa, koska pelejä ei ole toukokuussa kuin finaali Stade de Franceella, siis Pariisissa. Eli ei siitä sen enempää.

Mitä itse suosittelisin on joku valioliigan "pikkuseura" kuten Charlton, Fulham tai oma suosikkin The Hammers (eli tietenkin West Ham United). Näihin peleihin voi saada lippuja helpostikkin vielä Lontoosta käsin ihan virallisiakin polkuja pitkin eli siis netin, lippuluukun tai puhelimen välityksellä suoraan seuroilta.

Toinen järkevä vaihtoehto on mennä katsomaan championshipsin eli entisen ykkösdivarin pelejä. Siellä on lontoolaisseuroja ihan mukavasti mukana. Esimerkkeinä voidaaan nostaa nyt vaikka Watford ja Crystal Palaca. Parasta näissä alasarjoissa on hyvän&kovan pelin lisäksi loistava tunnelma ja erityisesti se että toukokuussa pelataan playoffsit noususta valioliigaan. Mukana mahdollisesti ovat juuri nuo kaksi edellä mainitsemaani joukkuetta ja näissä peleissä panokset ovat niin kovat, että mielummin niitä kattelee kun jotain tusina valioliigapeliä ilman panoksia. Kannattaa siis seurata tilannetta tälläkin saralla ja jos pelit sattuvat visiittinne aikaan niin ei kannata missata, jos vaan liput onnistuu saamaan. Itse olin viime vuonna katsomassa juuri playoffpeliä West Ham-Ipswich ja liput onnistuin netistä saamaan vielä muutama päivä ennen peliä suoraan West Hamin sivuilta.

Ja löytyyhän näitä eri tason divarijoukkueita vaikka kuinka paljon ja mitä alempaa divaria menee katsomaan sitä halvemmalla selviää, mutta peli tosin muistuttaa enemmän ja enemmän rugbya mitä alemmasta sarjasta on kyse. Tämähän ei tosin välttämättä huono asia ole.

Miten ihmiset ootte hankkinu lippuja peleihin? jotain nettiosotetta?? paikanpäältä, mistä miten?
Kiitos.

Niin, no kuten tuossa jo kirjoittelin, niin netti, lippuluukku (stadionilla) tai seuran puhelipalvelu ovat parhaat vaihtoehdot. Mustaa pörssiä ei kannata käyttää.

Tässä lopuks vielä hyvä linkki, jossa tietoa kaikista seuroista ja erityisesti stadioneista. Sieltä voitte sit kattoo ohjeet miten mennä julkisilla stadionille. Hauskaa matkaa ja hyviä pelejä!

edit: tän ketjun ois toki voinu pistää tonne Eurooppa osioonkin :)
ukaan ei ole hyödytön.
Ainakin voi toimia huonona esimerkkinä.

Wesku

• Tosireissaaja
    • Profiili
Re: Mistä liput futismatsiin (Lontoo)?
« Vastaus #4 : 22.03.2006, 23:11:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Estebaan"
Champpionsliigan voitte unohtaa, koska pelejä ei ole toukokuussa kuin finaali Stade de Franceella, siis Pariisissa. Eli ei siitä sen enempää.

Toinen järkevä vaihtoehto on mennä katsomaan championshipsin eli entisen ykkösdivarin pelejä.

No tuota championshipliigaa tarkotin enkä championsliigaa.
Mun moka, sori.

KIITOS KAIKILLE vastanneille. Näillä edetään.
Jos pelkäät elää, et elä.

Nienna

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 23.03.2006, 13:54:20 »
Millwall-Reading -ykkösdivarin pelin olen käynyt kerran katsomassa ja riitti kun saman päivän aamuna kävi stadionilla ostamassa lipun. Halvin lippu oli muistaakseni noin 17 puntaa.

Sheik Yerbouti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 26.03.2006, 21:01:16 »
Itse olin lokakuussa Lontoossa, ja kävin katsomassa kaksi matsia, QPR-Norwich ja West Ham-Middlesborough. Championship-matsiin liput sai suth vaivattomasti päivää ennen peliä, mutta WHU:n peliin saimme seurueemme kanssa vain hajapaikkoja, vaikka haimme liput pari päivää ennen pelin pelaamista. Eli lyhyesti, mitä aikaisemmin pääset hakemaan liput sen parempi. Toki voit myös tilata liput etukäteen, nuilta maijamehiläismaailman sivuilta saa hyvät ohjeet.

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 27.03.2006, 21:44:15 »
Sitten Wesku ja kumppanit kirjotelkaa pelikokemuksianne tanne:  http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/viewtopic.php?t=4051

Noita futisreissukokemuksia on aina kiva lukea.
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

Winters

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #8 : 29.03.2006, 15:26:50 »
Itse olen ollut Lontoossa katsomassa Fulham - Haka -ottelun kesällä 2002. Jotain UEFA:n euroopan sarjaa se oli. Satuin olemaan kaupungissa tuolloin, niin pitihän se mennä katsomaan. Ihan hyvä tunnelma oli, vaikka noinkin pieni ottelu oli kyseessä.

Olen myös huomannut, että supportersplace.com -sivulla on myynnissä pakettimatkoja jalkapallo-otteluihin. Melko hintavia tuntuisi kyllä olevan:

http://www.supportersplace.com/shop/1/category/1206/

Puuvilla

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Mistä liput futismatsiin (Lontoo)?
« Vastaus #9 : 27.02.2014, 12:27:32 »

Kiitos.
Vähän vanha tämä aihe mutta itse törmäsin tähän ja ajattelin jakaa omakohtaista tietoa muille mahdollisesti tarvitseville.
Minä liityin yhdessä poikani kanssa kesällä 2013 Chelsean jäseneksi varmistaakseni liput heidän otteluun. Syksyllä pääsimmekin B-kategorian otteluun mutta keväällä 2014 yritimme Arsenal-matsiin. Olisi pitänyt käydä katsomassa kauden aikana yli kymmenen heidän peliään saadakseen riittävästi uskollisuuspisteitä ja sitä kautta oikeuden ostaa liput. Seura ei huomioi ulkomaalaisjäsenten hankalampia järjestelyjä otteluun saapumisessa. Kirjoitin seuralle s-postin ja ohjeena oli liittyä Suomessa paikalliseen kannattajaklubiin. Sieltä en kuitenkaan kolmessa viikossa vastausta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ liittykö kyseisen seuran jäseneksi, se ei takaa ottelulippua! Meillä oli kevään lennot ja hotelli jo maksettuna, joten ostamme liput sitten mustasta pörssistä stadionin edustalta ja ryhdymme jatkossa kannattamaan toista jalkapalloseuraa.

Jushi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 27.02.2014, 12:56:03 »

Kiitos.
Vähän vanha tämä aihe mutta itse törmäsin tähän ja ajattelin jakaa omakohtaista tietoa muille mahdollisesti tarvitseville.
Minä liityin yhdessä poikani kanssa kesällä 2013 Chelsean jäseneksi varmistaakseni liput heidän otteluun. Syksyllä pääsimmekin B-kategorian otteluun mutta keväällä 2014 yritimme Arsenal-matsiin. Olisi pitänyt käydä katsomassa kauden aikana yli kymmenen heidän peliään saadakseen riittävästi uskollisuuspisteitä ja sitä kautta oikeuden ostaa liput. Seura ei huomioi ulkomaalaisjäsenten hankalampia järjestelyjä otteluun saapumisessa. Kirjoitin seuralle s-postin ja ohjeena oli liittyä Suomessa paikalliseen kannattajaklubiin. Sieltä en kuitenkaan kolmessa viikossa vastausta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ liittykö kyseisen seuran jäseneksi, se ei takaa ottelulippua! Meillä oli kevään lennot ja hotelli jo maksettuna, joten ostamme liput sitten mustasta pörssistä stadionin edustalta ja ryhdymme jatkossa kannattamaan toista jalkapalloseuraa.
Eli Vedit herneen nenään siitä että et saanut lippua yhteen kauden halutuimmasta ottelusta johon eivät myöskään saa lippua kaikki Lontoossa asuvatkaan jäsenet??? Voisiko olla että seuralla on jäseniä vaikka enemmän kuin stadionilla paikkoja, jolloin liput tottakai on etusijalla ihmisille jotka siellä useammin käyvät? Nyt kun joukkuetta vaihdat niin Suomessa on joukkueita pilvin pimein ja taatusti saat lipun otteluun kuin otteluun.

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #11 : 27.02.2014, 15:15:54 »

Tässä se oli: vuoden hauskin viesti -kilpailu on ratkennut jo hyvissä ajoin!

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #12 : 27.02.2014, 15:25:52 »
Ookkonää ihan tosissasi? Jos olet, niin pisteet Chelsealle, että vaivautuivat vastaamaan sähköpostiisi.