Oon nyt pähkäilly tätä Madagaskaria ja miettiny muutenkin miun tulevia reissu suunnitelmia aina säästötavoitteisiin.
Mietinkin että Madan voisikin yhdistää jotenkin tuohon parin vuoden päässä odottavaan Australian WH-reissuun!..jotenkin.
Koska sen saa minun kohdallani ehkä tehtyä siten varmemmin.
Oiskohan parempi käydä tuolla ensin vai vasta Australia-seikkailun jälkeen.. se vain että eihän sitä koskaan tiedä miten kauan reissussa sitten loppujen lopuksi viihtyy. Tai miten rahat riittää.
Miten ja mistä suunnasta olisi parempi / halvempaa.
Jotain RTW lippuakin olen kyllä miettinyt mutta ei anna tarpeeksi ehkä sitten joustoa kuitenkaan.
Aasian kautta ehkä etsin niitä lentoja Ausseihin mutta mitenköhän saisi Madagaskarin järkevimmin sisällytettyä matkaan.
On pakko päästä

Onhan minulla aikaa noita ettiä mutta aika vähän on ollut tästä tätä tietoa täällä. Mietin myös että viisumia pitäisi Australiaan suunnattaessa varmaan hakea ennen Madalle lähtöä (viisumi astuu voimaan vasta Australiaan saavuttaessa, ei viisumin myöntämis päivästä? sen käsityksen olen saanut!)
Madagaskarilla viisumin saa lentokentällä ja vaaditaan paluulento.. mikä nyt voisi sitten olla?

Toivottavasti jotain käsitystä joku sai ja osaa vastailla.