Kysymys hotellivarauksen tarkistuksesta

(Luettu 1276 kertaa)

Pähkinä

• Aloittelija
    • Profiili
« : 13.04.2006, 12:54:36 »
Hei.

Tämmöinen juttu: varasin hotellihuoneen Pariisista pari kuukautta sitten (toukokuussa olisi matka :) ), ja haluaisin tarkistaa varauksen ja tsekata, että kaikki on kunnossa. Mutta. En kuitenkaan saanut missään vaiheessa hotellivarausta saanut  "Itinerary Numberia". Joten en pääse tarkistamaan varausta. "Confirmation Number" minulla on. Sain myös sähköpostiin vahvistuksen ja luottokortiltani on veloitettu takuumaksu.

Voinko siis luottaa, että kaikki on kunnossa?

Hotellivarausprosessi joka tapauksessa näytti sujuneen OK, klikkasin oikein nappuloita ja tein oikeat asiat. Mutta olen luonteeltani tarkistusihminen, joten kiinnostaisi kovasti tarkistaa, että Pariisissa odottaa hotellihuone..

Kokemuksia/ tietoa asiasta?

lineker

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1 : 13.04.2006, 13:03:29 »
Todennäköisesti kaikki on kunnossa ja tuo on ihan normaali käytäntö...itse olen myös ennalta varattavissa asioissa varsinkin "varmistelu"luonne...ite ottaisin luurin käteen ja soittaisin sinne hotelliin.

Saduli

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2006, 00:52:48 »
Mulla on aina aikaisemmin netin kautta varatuissa huoneissa kaikki mennyt ongelmitta, mutta nyt viime reissulla oli varaus yhteen hostelliin peruttu vain siksi, etten ollut edellisenä päivänä soittanut ja varmistanut varausta. Ei ollut kovin kiva ylläri kun illalla väsyneenä saapui paikalle :( Taidan muistaa tehdä sen tästä eteenpäin...