Onko kukaan törmännyt matkoillaan julkkikseen?

(Luettu 47803 kertaa)

Mehiläinen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #40 : 23.04.2006, 23:20:01 »
Kari Salmelainen oli Napakymppi-matkalla samassa hotellissa Thaimaassa :lol:

IrisU

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #41 : 24.04.2006, 02:06:59 »
Samoksella Kreikassa samassa tavernassa illasti Kristin Davis eli se tumma-pitkätukkainen leidi Sinkkuelämää-sarjasta.

Münchenistä Hesaan samalla lennolla koko Nightwish.

Ja pakollinen Jussi Lampi -bongaus täälläkin: Santorinilla.

jarmo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - jarmo@jackassmail.com
    • Profiili
    • http://www.traveljournals.net/thaijarmo
    • Sähköposti
« Vastaus #42 : 24.04.2006, 05:27:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Mehiläinen"
Kari Salmelainen oli Napakymppi-matkalla samassa hotellissa Thaimaassa :lol:

Oon pelannu Karin kanssa kierroksen golffia.
On siinä hauska mies! Pelistä ei tullut mitään kun se heitti juttua ja muut nauro  :D
nly a surfer knows the feeling

Moina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #43 : 24.04.2006, 09:04:23 »
OT:

Just kun mä näin Jussi Lammen Porthaninkadulla niin kaikki muutkin on bongannut sitä ympäriinsä.
Hassu mies.
asta tulee varmasti hyva reissu, kun on niin paljon kamaa mukana

Tarja Halonen
presidentti

Siljams

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #44 : 24.04.2006, 15:10:07 »
Näin Mikko Leppilammen Marbellassa eräässä ravintolassa, olen niin huono tunnistamaan julkkiksia, että kavereitten piti valaista asiaa minulle. En tiedä lähtivätkö sen takia niin nopeasti viereisestä pöydästä koska kaivoin kameran esiin. Mutta mä otin oikeasti kuvia puista ja rakennuksista!

Olisi kiva tietää mitä se Rhys Ifansin hommaili siellä Prahassa? En ole kyseistä näyttelijää nähnyt missään muussa leffassa kuin Notting Hillissä. Onkohan hän jonkin sortin julkkis briteissä/walesissa?
a merien yllä savuavat sydämet!

camper

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #45 : 24.04.2006, 15:24:25 »
Michael  Jackson  tupsahti  aivan eteeni  amsterdamissa hotellin  jostakin  pera ovesta kahden henkivartijan kanssa.nain fanilauman sita ennen kulman takana hurraamassa sen huoneen ikkunan alla.
tapasin myos Michael Douglasin Tokiossa yhdessa clubissa,mutta se oli jotenkin aika kypsan olonen  ja haipyikin aika akkia.

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #46 : 25.04.2006, 20:41:05 »
Näin paavin (siis nykyistä edeltävän Johannes Paavali II:n) Vatikaanissa Pietarinkirkossa ehkä metrin päästä.

Vaikka en katolinen olekaan, on teoria hänestä Jumalan edustajana maan päällä aika vaikuttava. Kulki kylmiä väreitä tuolloin.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #47 : 25.04.2006, 20:45:21 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"
Näin paavin (siis nykyistä edeltävän Johannes Paavali II:n) Vatikaanissa Pietarinkirkossa ehkä metrin päästä.

Vaikka en katolinen olekaan, on teoria hänestä Jumalan edustajana maan päällä aika vaikuttava. Kulki kylmiä väreitä tuolloin.

Ai niin mä unohdin! Mä näin saman hepun St.Louisissa, Missourissa! Sillon se vaan huristi pope-mobilella ohi :) Minulla ei kulkenut mitään väreitä.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #48 : 25.04.2006, 21:35:12 »
Helsingissa tulee kylla julkkiksia vastaan aina. Jussi Lampi on vakiojulkkis, joka on tullut minua vastaan muutaman kerran Helsingin reissulla. Aitikin sanoi lahes tormanneensa samaiseen mieheen Helsingissa. Yhtena kesana ollessani Helsingissa toissa nain Jasper Paakkosen jatkuvasti eri paikoissa Helsingin keskustassa. On jotain julkkiksia ollut naapureinakin.

annipurna

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://nomadin.vuodatus.net
    • Sähköposti
« Vastaus #49 : 26.04.2006, 07:55:33 »
olin nauttimassa sangsom bucketeja pohjois thaimaassa paissa thai pojan ja kahden thai tyton kera. mukavia heppuja. sitten yksi tytoista sanoi etta tiesitko muuten etta tuo poika on nayttelija...elokuvissa ja tv-sarjoissa. no mistahan mina sen olisin tiennyt. mutta kaverini oli kaynyt leffassa katsomassa  thai elokuvaa ja siinahan tama kaveri juuri oli myos ollut. nouseva tahti tai jotain... sain puhelinnumeronkin ja sahkopostiosoitteen etta voin ottaa yhteytta taalla bangkokissa.
..asemalla kaikuivat, kuulutukset. kutsuna jota pakoon ei paase. nouset kyytiin kerran, oot kyydissa aina....om shanti.

http://nomadin.vuodatus.net

jarmo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - jarmo@jackassmail.com
    • Profiili
    • http://www.traveljournals.net/thaijarmo
    • Sähköposti
« Vastaus #50 : 26.04.2006, 08:20:27 »
Lainaus käyttäjältä: "annipurna"
sain puhelinnumeronkin ja sahkopostiosoitteen etta voin ottaa yhteytta taalla bangkokissa.

Kannattaa ottaa yhteyttä :)
Tunnen yhen suositun thaikkubändin laulajan ja muutaman kerran ollu sen kanssa bilettämässä...
Aina jonojen ohi baariin, ilmasta juomaa, vip-tilat jne jne

Kerran lähettiin vielä penthouse (kämppä kahessa kerroksessa, ehkä jotain 400m2) jatkoille, jotka oli täynnä paikallisen viihdemaailman tyyppejä!

Ehkä yks parhaita iltoja koskaan. Nuo piirit on täällä vielä niin pienet et suunnilleen kaikki tuntee toisensa
nly a surfer knows the feeling

Honkedonk

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #51 : 26.04.2006, 08:54:37 »
Näin Rod Stewartin Auschwitzissa kesällä 2005.

Välimatkaa välillämme oli pari metriä.

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #52 : 26.04.2006, 17:36:39 »
Brysselin juna-asemalla, oisko ollut Midillä, tuli vastaan se hullu nauhoittajamies Amelie-leffasta  :mrgreen:
Oltiin juuri tultu Pariisista, jossa olimme poikaystäväni kanssa nähneet yhden tutun paikan leffasta. Piti heittää pari läppää äijälle, hauska mies olikin!!

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #53 : 27.04.2006, 16:03:05 »
Jussi Lampi on tullut vastaan niin Tampereella kuin Helsingissäkin :lol: Hanoi Rocks oli kerran samassa koneessa Tampereelta Lontooseen. Belgian prinssi mikäsenniminytonkaan viime kesänä Kelmisissä (siellä oli jotkut koko-Belgia-tanssii juhlat), Splitissa joku tärkeä kroatialainen ministeri tai presidentti, mutta en mä tiedä kuka se oli :D Nylon Beatin Erin Dublinissa. Lemonatorin silmälasipäinen tyyppi aivan varmasti "seurasi" mua Oulusta Helsinkiin, kun näin sitä niin lyhyen ajan sisällä monta kertaa eri paikassa. Tärkein bongaus on ollut Waltarin Kärtsy <3

alpakka

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #54 : 27.04.2006, 16:06:18 »
Mikä nyt tulee näin äkkiseltään mieleen, niin Iron Maidenin heput viime kesänä Reykjavikissa samassa pubissa juopottelemassa.

Tätä ei ehkä pitäisi myöntää, mutta mulla ei ole mitään tietoa kuka Jussi Lampi on?!  :oops:   :D
What a lovely day. The trees are singing, the birds are swaying." -Dylan Moran

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #55 : 27.04.2006, 16:13:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Alapakka"
Tätä ei ehkä pitäisi myöntää, mutta mulla ei ole mitään tietoa kuka Jussi Lampi on?!  :oops:   :D

Jussi The Män: http://www.mentalwear.fi/kuvia/jussi_mikapva_iso.jpg
ja hieman tietoa: http://www.imdb.com/name/nm0483888/

:lol:

timosalonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #56 : 27.04.2006, 16:17:42 »
Olin formula kuljettaja Nigel Mansellin caddiena golf kentällä. Petri Munckin kanssa dokattiin viikko Bulgariassa, oikein mukava tyyppi.

Niin joo Petelius ja Kalliala oli laskettelemassa alpeilla samaan aikaan. Siellä ilmeisesti keksivät sen yhden niitten sketseistä. Siellä kun myydään niitä patukoita nimeltään "Nussin" ja sitähän ne sit hokivat siinä sketsissä useammankin viikon ja heiluttelivat sitä patukkaa siinä...suomihuumorin huippuhetkiä :D

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #57 : 27.04.2006, 18:10:44 »
Melkein olin jo unohtanut... Mutta olen nähnyt maailman ehkä merkittävimmän julkkiksen - Monica Lewinskyn. Muistattehan neidon, joka tunnetaan erilaisista sikaritouhuista silloisen Yhdysvaltojen presidentin Bill Clintonin kanssa :)

"Matkalla" häneenkin törmäsin. Asuin joitakin vuosia sitten Hämeenlinnassa, kun neito saapui Helsinkiin mainostamaan kirjaansa. Piti varta vasten matkustaa Helsinkiin Akateemiseen kirjakauppaan katsomaan moista Ameriikan elävää!
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

Riga

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #58 : 27.04.2006, 18:41:22 »
En ole tainnut kertaakaan törmätä ulkomailla ollessani julkkikseen. Kahvilassa istuessa on kyllä hauskaa katsoa kun ihmiset kulkevat ohi, ja huomata kuinka monesta ihmisestä löytääkään tutunnäköisiö piirteitä.
Elämä on täynnä pieniä iloja.  :D

norsk

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - nora_a789@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #59 : 27.04.2006, 19:15:06 »
Mulla on ihmeellinen kyky törmätä Mikko Alataloon, missä päin Suomea sitten olenkin, viimeksi tiistaina  :lol:
Andy McCoyn kanssa olen ollu hississä, haju oli kamala  :?
Tarja Halonen tuli viime vuoden puolella vastaan Uudenmaankadulla... Ja Marokossa oltiin samassa hotellissa Willie Nelsonin kanssa. Sauli Niinistö oli joulukuussa 2004 samassa hotellissa yötä Vilnassa. Vieläköhän olis jotain?? Ai niin, olen myös nähnyt Paavin (sen edellisen)  8)  Saa nähä tuleeko uusia tuttavuuksia kesän reissulla...   :shock: