Onko kukaan törmännyt matkoillaan julkkikseen?

(Luettu 46155 kertaa)

laystage

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #20 : 21.04.2006, 10:57:34 »
HIM:n (vajaan) jäsenistön näin Barcelonassa Camp Noun lähellä bissellä. En meinannut huomata, kun mr Valo ei ollut joukossa.

Moonspellin laulaja oli dj:nä kavereiden baarissa Lissabonissa, en varsinaisesti tavannut, mutta näin kuitenkin metrin päästä.

keijis

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 21.04.2006, 11:06:19 »
Vajaa kaksi vuotta sitten reilireissulla näin Gerard Depardieun eräällä pienellä rautatieasemalla Aix-en-Provencessa. Sitten edelleen saman reilin aikana satuimme Berliinissä keskelle Spiderman 2:n ensi-iltaa, ja tulipa sieltä sitten bongattua Tobey Maquire, Kirsten Dunst sekä läjä joitain saksalaisia julkkiksia joita emme tunteneet.

Kerran lentokentällä näin Jari Litmasen ja kiiruhdin tietysti sen taakse lähtöselvitysjonoon. Hiukan nolotti sitten kun tiskillä tajusin että se olikin business-luokan lähtöselvitys...
"Samalla hinnalla millä täällä sais gourmet-aterian, sais Suomessa jonku hikisen McPerseen"

suzki

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 21.04.2006, 11:10:15 »
"Bangkokissa MBK:ssa jäin tuijottamaan yhtä vastaantulijaa....
Aleksi Salin! ...Mikä sen oikee nimi onkaan"  

Eikä! Mä olen nimittäin törmännyt ihan samaan tyyppiin ihan samassa paikassa! Ehkä se näyttelijä (jonka nimeä mäkään en muista) käy siellä useemminkin tai sit ollaan kaikki oltu siellä samaan aikaan  :D

Niin, ja olen nähnyt Pelen, tosin hyvin kaukaa..

lakritsifiguuri

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #23 : 21.04.2006, 13:16:38 »
Paris Hilton kruisaili autollaan kuolettavan hitaasti ohi, keräsi huomiota ja tuijotti ihmeellisen hauskan häijyllä ilmeellään paparetseja jotka olivat tässä kohtaa vielä ihan minun selän takana. Kaksi sekunttia myöhemmin ryhmä kuvaajia juoksee auton perässä joka tietysti piruuttaan kaasuttaa kahta kovempaa karkuun.
Ehkä toistaiseksi mieleenpainuvin tapahtuma.

Muita: Donald Trump, Jack Nicholson, Samuel L. Jackson, Pamela Anderson, Britney Spears, Denzel Washington, Ludacris, Ice Cube, Whoopie Goldberg, George Clooney jne jne. loputon luettelo.

AS

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #24 : 21.04.2006, 13:20:52 »
Naista muiden jutuista tulee mieleen lisaa bongauksia:

Olenhan makin Jussi Lammen nahnyt kun olin Helsingissa kaymassa! Hurjan pitka mies! Ma en tosin tormannyt mihinkaan.  :lol:

Ja Marjo Matikaisen ja sen MEP-Paasilinnan tapasin Euroopan Parlamentissa.

Ja Jari Litmasen olen nahnyt Lahdessa, mut sita ei lasketa kun en ollut reissun paalla vaan asuin siella.  :D
ähdön läheisyydestä he turvaa saa.

matkustaja

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 21.04.2006, 13:43:15 »
Julkkisbongailu on tosiaan meille maalaisille hauskaa jopa Helsingissä käydessä.  :wink:

Itse olen törmännyt Eminemiin Glasgowssa, Harrison Fordiin & Calista Flockhartiin Reykjavikissa (ja tietty siellä myös paikallisjulkkiksiin), 69 Eyesien kanssa lensin Budapestiin ja Jari Tervo käveli vastaan Nizzassa.

Puffy

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 21.04.2006, 15:25:39 »
Onhan noita hirveä liuta, ei pysty muistamaan kaikkia. Tallinnassa törmättiin Peter Franzeniin, Jasper Pääkköseen ja Niko Saarelaan. Tukholmassa nähtiin Prinsessa Madeleine kavereineen joraamassa, hirveä lauma hännystelijöitä sen ympärillä.. olisikohan paikalla ollut muitakin ruotsalaisia julkkiksia. Köpiksessä näkee jatkuvasti paikallisia turhisjulkkiksia.

Helsinki-Vantaalla on törmännyt kaikenmaailman bändeihin festareiden aikaan, mm. Franz Ferdinand, Soundtrack of our Lives, Anthrax, Monster Magnet + varmaan kaikki kotimaiset bändit. Tampereella bongattu mm. Kari Peitsamo, Mikko Alatalo ja Veltto Virtanen, Helsingissä Juhani Palmu ja useita 7päivää julkkiksia joiden nimiä ei nyt pysty muistamaan. Hanoi Rocks Stockmannin katolla (kusipäät tukki koko keskustan, myöhästyin työhaastattelusta).

Mitäs muuta.. silloinen ympäristöministeri Pekka Haavisto tuli taannoin pitämään seuraa ympärijurrissa Vaasan laivalla.  :)

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #27 : 21.04.2006, 17:49:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Linnunlahti"
Lontoossa kadulla tuli vastaan David Suchet (Hercule Poirotin näyttelijä)

Ooh! Mun lemppari hahmon näyttelijä! Oliko sillä Poirotin hienostuneet viikset ja vaalea puku tallella? :wink:

pelokas

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pamplonan fiesta
« Vastaus #28 : 21.04.2006, 17:57:31 »
Kun menee Pamplonaan, Espanjaan fiestan aikaan, eli silloin kun siellä juostaan kaduilla härkiä pakoon, niin todella sananmukaisesti törmää suomalaisiin "julkkiksiin".

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #29 : 21.04.2006, 22:10:24 »
Teemu Selanne tivolissa viime kesana, paimensi muksujaan antaumuksella :wink:. Ulkomaisia ei kylla heti muistu mieleen...
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #30 : 21.04.2006, 22:41:50 »
Die Toten Hosen Campinon vieressä oon istunut kaffeella. On sellainen kutina, että olen nähnyt muitakin, mutta en nyt mitenkään muista olenko, ketä ja missä....
Juu ja Tukholmassa muistan nähneeni erään ruotsalaisen naisräppärin, jonka nimeä en muista...
Ja suomalaisia julkimoita olen nähnyt useita, mutta niitä en jaksa enkä viitsi luetella..
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

Tatuks

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - tatu_l@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.bonsaifi.net
« Vastaus #31 : 22.04.2006, 00:12:32 »
Olen käynyt syvällisen keskustelun Andy McCoyn kanssa helsinkiläisellä R-Kioskilla :) ihan tosi
eu

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #32 : 22.04.2006, 01:44:15 »
Lainaus käyttäjältä: "suzki"
"Bangkokissa MBK:ssa jäin tuijottamaan yhtä vastaantulijaa....
Aleksi Salin! ...Mikä sen oikee nimi onkaan"  

Eikä! Mä olen nimittäin törmännyt ihan samaan tyyppiin ihan samassa paikassa! Ehkä se näyttelijä (jonka nimeä mäkään en muista) käy siellä useemminkin tai sit ollaan kaikki oltu siellä samaan aikaan  :D

Tarkoittanette Tuomas Kytömäkeä?
e parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys.

illuZi0nist

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.electrogoblins.com
    • Sähköposti
« Vastaus #33 : 22.04.2006, 09:11:39 »
Meillä oli XTemen kanssa viimekesänä aika tuottoisa reissu, kuten blogista voi lukea :D:

- Dennis Frantz (NYPD blue) Dubrossa

- Keke Rosberg Mostarissa

- Paris Hilton Sarajevossa

- Avril Lavigne Sarajevossa

- Sylvester Stallone Belgradin juna-asemalla

- Janina Frostell Budapestissa

- Albert Einstein (elava!) Budapestissa

- Kimi Raikkonen Brnon panimolla vartijana

- Bono U2-junan kuskina Berliinis

- Marco Pantani 2 kertaa Berliinissa
url=http://www.electrogoblins.com/tdee]Tour de Eastern Europe 2005[/url]

Amalia

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : 22.04.2006, 21:59:52 »
Olen nahnyt Ronan Keatingin Dublinin lentokentalla, oli turvatarkastuksessa mun kanssa yhtaaikaa. Myoskin Brian McFaddenin ja Kerry Katonan on tullut nahtya Dublinin lentokentalla. Seka Samantha Mumba (irlantilainen laulaja - en tieda tunnetaanko Suomessa??) on nahty Dublinin lentokentalla ja han tuli viela samaan koneeseen kuin mina, meilla oli vaan verho valissa - han siella ykkosluokassa kun mina turistiluokassa. Enpa muista muita nahneeni.
"I had ambition not only to go farther than anyone had been before but as far as it was possible for man to go" Captain James Cook 1770

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #35 : 22.04.2006, 23:14:00 »
Miami Beachillä oli baarissa kahdella eri reissulla Milla Jovovich ja George Clooney. Suomalaisia julkimoita en ees viitti luetella kun niihin törmää ulkomaillakin (Tallinnassa ainakin) vähän väliä.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Shira

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #36 : 23.04.2006, 00:21:01 »
American Idolin edelliskauden top 2 eli Carrie ja Bo.  :lol:  Satuttiin olemaan juuri finaalin aikaan Los Angelesissa. Muita ei tule mieleen, olen niin huono tunnistamaan ketaan.

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 23.04.2006, 13:41:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Tatuks"
Olen käynyt syvällisen keskustelun Andy McCoyn kanssa helsinkiläisellä R-Kioskilla :) ihan tosi

Minä taas Mike Monroen kanssa junassa...Mike antoi vielä kuvansa nimmarilla varustettuna ja liimaili jotain ihme tarroja vielä höysteeksi.. :)
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #38 : 23.04.2006, 13:44:00 »
Lainaus käyttäjältä: "illuZi0nist"

- Albert Einstein (elava!) Budapestissa

Mä oon ollut Victor Hugon kanssa samoissa häissä   :lol:

Tuppatuur

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #39 : 23.04.2006, 22:27:54 »
Hugh Grant samassa lentokoneessa Nairobi-Lontoo. Olikin sitten kuusi (!) turvatarkastusta.