intiasta

(Luettu 13676 kertaa)

snufkin

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - liquidflit@hotmail.com
    • Profiili
intiasta
« Vastaus #20 : 22.11.2006, 20:29:07 »
En viitsis aloittaa uutta keskustelua ja tämä näytti olevan paras sillisalaatti, joten kysympä hiukan Pohjois-Intian ilmastosta.

Tammikuussa suunnataan Delhiin, tarkoitus on käydä myös Jaipur, Agra, Varanasi -kierroksella. Yöthän ovat tammikuussa viileitä, mutta mites päivällä? Lähinnä mietin tuota vaatetusta. Illaksi pitkähihaista, mutta pärjääkö päivisin ihan kesävetimillä?  :?

Reissu lähestyy ja niin monen monta kysymystä käy mieleen...  :lol:
olen optimisti - en tiedä, minne olen menossa, mutta olen matkalla"

Katariina72000

• Tonnitallaaja
    • Profiili
intiasta
« Vastaus #21 : 23.11.2006, 14:01:10 »
O-la-laa, lemppari aihe. Pääsenpä purkamaan traumojani:)
Viimevuoden 6 päivä tammikuuta lennettiin Delhiin ja  voivoi :evil: sattuipa 75 vuoteen kylmin talvi Intiaan :(  Kashmirissa järvet jäätyi ja Delhissä koulut suljettiin ja kodittomia kuoli kaduille. Jepjep. Mulla oli päällä kaikki mahdollinen ja lisäksi iso pitkä shaali, mutta aamulla oli nollassa ja kylmä ja kosteaa. ...ja mulla ei ole koskaan ollut niin kylmä kuin siellä riksacarin kyydissä.

200 km Agraan ja pikkasen helpotti, mutta vasta Jaipurissa pärjäsi shortseilla. Se muutama sata kilsaa johonkin auttaa kummasti. Kun loma loppui ja oltiin taas Delhissä siellä oli lämmin ts.iltaisinkin siedettävää, mutta siis suosittelen ottamaan myös ne pitkät kalsarit ja villapaidan mukaan.

Matkakuvat herättää kummastusta katsojissa. Osa kysyykin varovasti, että eikös teidän pitänyt käydä etelässä......?