Pallontallaajamiitti Turussa

(Luettu 35695 kertaa)

Blanche-Neige

• Vieras
« : 17.08.2006, 09:57:02 »
Turkulaisena ehdotan minäkin Turkua... :)
Mulla olisi lauantai 2.9. vapaa, joten siinä yksi ehdotus ajankohdaksi.  16.9. todennäköisesti sopisi myös.
Hesalaisiakin varmaan kiinnostaa kierros jokilaivoilla lämpimänä syysiltana? ;)

Jatkoa Helsingin miittiketjusta, kaikki Turkulaiset tai Turkumieliset pallontallaajat mukaan, ja miittiä pystyy, aika- ja paikkaehdotuksia saa antaa -Juzt

Saturnus

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Luxor-info.net
« Vastaus #1 : 17.08.2006, 12:03:14 »
fishbone oli ihan oikeassa tuolla aiemmin, jos ei jaksa Helsinkiin raahautua, niin mikä estää järjestämästä tapaamisia muuallakin.

Lainaus käyttäjältä: "Blanche-Neige"
Turkulaisena ehdotan minäkin Turkua... :)
Mulla olisi lauantai 2.9. vapaa, joten siinä yksi ehdotus ajankohdaksi.  16.9. todennäköisesti sopisi myös.
Hesalaisiakin varmaan kiinnostaa kierros jokilaivoilla lämpimänä syysiltana? ;)

Mullekin sopisivat nämä, tosin 2.9. olen johonkin myöhäiseen iltapäivään asti töissä mut sen jälkeen kyllä passaa :D Jokilaivoilla en olekaan käynyt tänä kesänä kuin kerran, joten olisi hyvä aika korjata sekin asia.

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006, 17:33:04 »
Kyllä minä Turkuun lähden, lyhyempi matka sinne on kuin Helsinkiin. Helsinkiläiset tallaajat eivät sitäpaitsi osoita minkäänlaista mielenkiintoa miittiä kohtaan, joten siirryn tänne pälisemään aiheesta.

Tuo jokilaivahan kuulostaa hyvältä! :) Hmm.. Luulenpa, että minullekin sopisi 2.9., mutta ehkä mieluummin kyllä 16.9.

Lisää poppoota mukaan vain!

Sanguine

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - a_stranger_no_more@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.livejournal.com/users/rosettaxv
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 17.08.2006, 17:57:01 »
Itsehän olen muuttamassa Turkuun myös tässä 26.8. alkaen, että jos ajankohta vain sopii niin toki osallistun.
ust because you've got the emotional
range of a teaspoon doesn't mean we all
have.

Amadrierith

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 17.08.2006, 18:40:12 »
2.9. saattaisi sopia, 16.9. ei onnistu.

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2006, 20:00:15 »
Minä puolestani muutan takaisin Suomeen ja suoraan Turkuun 31.08... mikäpä olisi mukavampaa kuin tutustua uuden kotikaupungin palliksiin heti alkuunsa.

riinuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 18.08.2006, 22:31:39 »
joo kyllä sopii.
quot;Ei lintu liian korkealle lennä, jos se lentää omilla siivillään".
-William Blake-

suomineito

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 19.08.2006, 03:13:18 »
ma muutan myos takasin suomeen 1.9., krohom, turkuun. mutta ihan vaan hetkeksi - toivottavasti. jos jotain oikein kivaa keksitte niin voisin jopa osallistua ko. viikonloppuna ellei jarjeton muuttovasymys tms vaivaa liikaa.

Unregistered

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 19.08.2006, 09:31:24 »
Morjens!!
Toi kuullostaa hyvältä, itse en oo niin kauheasti kirjotellut mutta lueskellut jo pari vuotta. Jos vaan saadaan asia järjestymään niin oon itsekkin mukana 2.9.

UnReg
Timo
ötTörÖÖ!!

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 19.08.2006, 13:23:03 »
2.9. näyttää sopivan väelle paremmin, joten tavataan silloin. Jokilaiva vai jokin kiva kuppila? Muita ehdotuksia tapaamispaikaksi?

Myös hyvät vinkit majapaikasta ovat Turun ulkopuolelta miittiin saapuville (mm. minä) tervetulleita!

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 19.08.2006, 13:34:12 »
Jos majoitus tasoa "patja lattialla, mahd. muuttolaatikoiden seassa" kelpaa, voi 1-2 ulkopaikkakuntalaista pallukkaa minunkin lattialla punkata.

Jos ei niin Hostel Turku on käsittääkseni ihan ok paikka, vaikken henk. koht. olekkaan tuolla yöpynyt (http://www.turku.fi/hostelturku)
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #11 : 19.08.2006, 13:41:35 »
Lainaus käyttäjältä: "Juzt"
Jos majoitus tasoa "patja lattialla, mahd. muuttolaatikoiden seassa" kelpaa, voi 1-2 ulkopaikkakuntalaista pallukkaa minunkin lattialla punkata.

Tuon tasoinen majoitus on aivan oivallinen, kiitos vain tarjouksesta. Laitan sinulle vaikka yksityisviestiä, kun tiedän, onko mahdollista saada joku kuskiksi hakemaan kotiin yöksi vai tarvitsenko todella majapaikan.

Saturnus

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Luxor-info.net
« Vastaus #12 : 19.08.2006, 23:17:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Illusion"
2.9. näyttää sopivan väelle paremmin, joten tavataan silloin. Jokilaiva vai jokin kiva kuppila? Muita ehdotuksia tapaamispaikaksi?

Riippuu kai säästäkin. Jos on ihan hirveä kaatosade tai on peräti kylmää, niin ehkei kannata istuskella jokilaivalla. Mutta ko. päivän säätä on tietysti hivenen vaikea ennustaa tässä vaiheessa :lol:

Mulla olisi ollut ruhtinaallisesti tilaa, mutta syyskuun alusta vuokrasin tuon huoneeni pois. Tosin kyllä sohvalle mahtuu, jos sellainen kelpaa. Ja on joku ketä yöpaikkaa vailla ja haluaa tulla tapaamiseen.

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #13 : 23.08.2006, 20:19:58 »
Voi pee.. En pääse Turkuun 2.9. :cry: Eikä porukka tietysti enää lähde päivää vaihtamaan minun takiani? Harmittaa.. Ehkä joku tallaajista on kuitenkin kiinnostunut näkemään jonain toisena(kin) iltana tässä lähitulevaisuudessa? Ilmoittelen kuitenkin, jos satun sinne päin joskus tulemaan.

Saturnus

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Luxor-info.net
« Vastaus #14 : 23.08.2006, 21:24:29 »
Ei taida mikään päivä ikinä olla sellainen, että kaikille sopisi. Oman kokemuksen mukaan päivää saa siirrellä loputtomiin, jos ihan kaikille halutaan sopivan. Joten pitäisikö vaan pitää kiinni tuosta 2.9.? Mulle kyllä sopii se 16.9. myös.

Ja Kerttu ois kiva paikka :D Aina voi vaihtaa paikkaa kesken iltaakin.
http://www.kerttu.fi/fi/

Tessu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 23.08.2006, 22:19:44 »
Ois tosi hauskaa päästä tapaamiseen, mutta mulla on paluu Turkuun vasta 3.9..Mut jos joskus järjestyy toinen tapaaminen, niin mukana ollaan!

dejah

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : 28.08.2006, 22:56:47 »
Itse satun olemaan tulossa Turkuun juuri tuolloin 2.9. Jos joku Turussa asuva laittaisi ajan ja paikan, jossa tavataan ja jatketaan eteenpäin...?

jilola2

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 29.08.2006, 03:05:23 »
Jos ei muuta kuulu, olen Turussa 2.9.

Missä on tapaaminen? Olisko Auransilta  (Apteekin ja Pankin ohi kulkevan kadun varrella) Helppo mennä sisälle sateen sattuessa mutta samalla hyvä paikka aloittaa laivojen valtaus.

Jouni

EDIT: Kaskenkatu menee Auransillan yli. Kaskensiltaa ei ole.

Blanche-Neige

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.08.2006, 08:53:53 »
2.9. peruuntui mun osalta, joudun sittenkin töihin :(

gladfly

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - mirtsu85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #19 : 29.08.2006, 11:01:28 »
Heii! Yksi uusi pallontallaaja olisi myös tulossa. :) Mutta, mutta... Juuri nyt ei taida olla rahaa junalippuun Helsingistä Turkuun, ei ainakaan ennen opintotuen tuloa. Joten olisiko joku tulossa autolla ja olisi valmis ottamaan kyytiläisiä? Liftaamaan en taida yksin uskaltautua, mutta jos saan liftauskaverin, niin toki sitten.