hostelli milanosta

(Luettu 1493 kertaa)

suomineito

• Reissaajaguru
    • Profiili
hostelli milanosta
« : 29.08.2006, 23:43:24 »
hei tarvitsisin pikaisesti edullisen hostellin milanon keskustasta, mielellaan paarautatieaseman valittomasta laheisyydesta (-aikaa kaupungissa vain 24h, kaverin piti majoittaa mutta tuli esteita... mulla on varhainen aamulento eli pitaisi paasta paarautatieasemalta hyvin aikaisin lentokentalle). netista loytyy paljon hotelleja tai hostelleiksi itseaan kutsuvia, joissa hinta on noin 20-30e/yo/hlo mutta pitaa kuitenkin maksaa koko huone eli hintaa yksin matkustavalle tulee talloin noin 100e/yo. eiko milanon keskustassa oikeasti ole 'normaaleja' hostelleja joista saa sangyn ja mahdollisuuden kayttaa suihkua noin 20eurolla kuten monesta muusta kaupungista?? kokemuksia/suosituksia pikaisesti? kiitos.

Unelmateatteri

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - nituital@hotmail.com
    • Profiili
hostelli milanosta
« Vastaus #1 : 30.08.2006, 12:21:25 »
Itse yövyin sellaisessa kuin San Tomaso, noin kilometrin verran asemalta itään päin. Hinta oli muistaakseni  jotain 30 egeä, kolmen hengen huoneessa. Ja kyllä niitä löytää kun etsii. LP on myös hyvänä apuna..
Every breath leaves me one less to my last"

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

suomineito

• Reissaajaguru
    • Profiili
hostelli milanosta
« Vastaus #3 : 03.09.2006, 01:02:31 »
meni hiukan taparalle tuo hostellin etsiminen ja lopulta jouduin kaymaan turisti-infossa kyselemassa. milanossa on kuulemma 3 hostellia koko kaupungissa joista yksi on kiinni syyskuun 2006. toinen hostelli on melko keskustassa (hiukan duomolta etelaan) ja toinen kauempana lannessa mutta kuitenkin keskustan tuntumassa. molemmat hostellit ovat melko hankalan kulkumatkan paassa, etenkin jos esimerkiksi tarvitsee lahtea aikaisella aamulennolla/junalla/bussilla niin julkinen liikenne ei kulje ja milano centraleen on melko pitka matka (taksillahan tietysti paasee...).

halpoja hotelleja kuitenkin loytyy  sitten reippaasti ja itse yovyin viimein turisti-infotadin suosittelemassa virgilio-nimisessa hotellissa (**) privahuoneessa aivan 5min milano centralelta ja hintaa yhdelle yolle kertyi 30e.