kaipuu Amerikkaan

(Luettu 2934 kertaa)

sande67

• Aloittelija
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« : 26.10.2006, 20:50:54 »
Amerikkaan on kaipuu koko ajan! California nähty läpeensä kokonaan, ja New York pintapuolisesti. Mkähän vetäisi niille vielä vertoja?? Olisiko Texas?? Kertokaa minne mään seuraavaksi? :D

Otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi. T: Alppis

maanma

• Reissaajaguru
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« Vastaus #1 : 26.10.2006, 22:00:34 »
Ensiksi Au pairiksi ja sitten avioon amerikkalaisen kanssa. :)

Meksiko, Karibia, Florida?

Kerroppa mistä piirteistä olet pitänyt Yhdysvalloissa käymistäsi kohteissa?

Eliette

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - Tua_totus@hotmail.com
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« Vastaus #2 : 27.10.2006, 09:57:50 »
Kääntyisin myös tuonne Floridan ja Karibian seutuville.
Mitä pidempi matka sitä pidemmälle mennään!

sande67

• Aloittelija
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« Vastaus #3 : 27.10.2006, 12:49:29 »
Voi, mä tykkään siellä vähän kaikesta! Mahtavia paikkoja jo luontonsa puolesta. Sekä tietty suurkaupungin sykkeet ja ja nähtävyydet.
Losi on ihana, vaikkakin saasteinen.
Reilu kuukausi sitten teimme kierroksen Losista ajeltiin San Fransiscoon rantatietä pitkin, sieltä Yosemiten ja Death Valleyn kautta Las Vegasiin ja takasin Losiin, maileja tuli kiitettävästi ja upeita kokemuksia sitäkin enemmän.
Shoppailu on myöskin lähellä sydäntä ja se onnistui mainiosti siellä..
Ruokakin oli oikein hyvää, nyt kun oppi edellisestä kerrasta välttämään tiettyjä paikkoja.
Ilmasto miellyttää myös, välillä pirullisen kuuma ja toisaalta rannassa kivan lämmin?

sande67

• Aloittelija
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« Vastaus #4 : 27.10.2006, 12:54:46 »
Tohon vielä vastaisin, kun Maanmat ehdotti että aupairiksi ja sitten avioon amerikkalaisen kanssa; muuten hyvä ehdotus, mutta mä olen jo naimisissa ja muutenkin vanha akka ettei kukaan mua huolis aupairiksikaan :lol:

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
kaipuu Amerikkaan
« Vastaus #5 : 29.10.2006, 14:35:04 »
Tyynenmeren rannikko Kaliforniasta pohjoiseen. Vei vallan sydämeni, vaikka matkasimmekin lähinnä joulukuussa. Oregonissa, Washingtonissa ja Kanadan puolella British Columbiassa on kauniita maisemia ja suurimmat kaupungit eli Portland, Seattle ja Vancouver olivat mielestäni kaikki todella viehättäviä ja houkuttelevia.