Uusi vuosi New Yorkissa

(Luettu 4881 kertaa)

Mehiläinen

• Reissaaja
    • Profiili
Uusi vuosi New Yorkissa
« : 14.11.2006, 00:16:18 »
Aikomuksenamme on viettää uusi vuosi Times Squarella ja olisi mukava kuulla vinkkejä kokeneemmilta. Koska kannattaa mennä paikan päälle yms. käytännöllisiä neuvoja. Kiitoksia!

*frida

• Tosireissaaja
    • Profiili
Uusi vuosi New Yorkissa
« Vastaus #1 : 14.11.2006, 18:36:59 »
Kamppikseni kertoi olleensa siella pari vuotta sitten. Silloin kuulemma Times Square oli suljettu illalla kuudelta, jonka jalkeen sinne ei enaa paassyt. Eli kannattaa menna ajoissa. Suosittelisin kuitenkin tarkistamaan viela jostain, oman kaden tietoa kun mulla ei asiasta ole ja tuostakin on aikaa eli asiat on saattaneet muuttua valilla...
Solo voy con mi pena - Sola va mi condena - Correr es mi destino - Para burlar la ley

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
Uusi vuosi New Yorkissa
« Vastaus #2 : 14.11.2006, 20:52:32 »
Muistaakseni Times Square sulkeutui viime vuonna jopa aiemmin kuin kuudelta ja sen jälkeen sinne ei todellakaan pääse... Aika viileät mahtoivat olla oltavat viimekin vuonna: lämpötila n. 0 ja räntää satoi. Itse osallistuin siis Times Squaren nurkalla olleesta hotellista :D Tai osallistuin ja osallistuin, huoneen ikkunasta näki ja kuuli jotain, mutta ei alkuperäisenäkään tarkoituksena ollut osallistua tuohon Times Squaren tapahtumaan. Oli siellä muistaakseni Mariah Carey tms. esiintymässä ja muuta. Varmasti hieno kokemus, itse nautin enemmän siitä, että käytiin ravintolassa syömässä jne.

Mehiläinen

• Reissaaja
    • Profiili
Uusi vuosi New Yorkissa
« Vastaus #3 : 15.11.2006, 13:12:38 »
Joo, sen tiedänkin, että kannattaa mennä paikalle jo lähempänä neljää jos haluaa nähdä jotain. Kokeneemmilta olisi mukava kuulla kuinka koko illan selviää ilman vessaa ja onko onnistunut salakuljettamaan alkoholia paikalle? Entä minne kannattaisi suunnata times squaren jälkeen jos ei halua maksaa 100 dollaria klubille?

Mind The Gap

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Uusi vuosi New Yorkissa
« Vastaus #4 : 06.09.2008, 22:09:08 »
Kaivoin vanhan topsun esiin siinä toivossa että joku tietäisi: jos on hotelli Times Squarella, käy muualla syömässä ja haluaa palata takaisin hotelliinsa ennen puolta yötä, niin pääseekö sinne takaisin? Toki varmaan sitten paikan päällä asia selviää, mutta olisi kiva tietää etukäteen...  :-\

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Uusi vuosi New Yorkissa
« Vastaus #5 : 07.09.2008, 12:58:46 »
Kaivoin vanhan topsun esiin siinä toivossa että joku tietäisi: jos on hotelli Times Squarella, käy muualla syömässä ja haluaa palata takaisin hotelliinsa ennen puolta yötä, niin pääseekö sinne takaisin?

Me saatiin hotellista sellaiset kulkuluvat, millä pääsee tapahtuman aikana takaisin hotellille. Sitä en tiedä, valvoiko ne poliisit jotenkin, että ihmiset ei sitten livahtaneet sinne itse Times Squarelle vaan todella menivät hotelliin :P