Elokuvat

(Luettu 200700 kertaa)

NomansLand

• Vieras
Vs: Elokuvat
« Vastaus #580 : 09.10.2012, 01:09:54 »
T H E  H E R O I C  T R I O

http://www.youtube.com/watch?v=pXfNg6NN3C4

Old Hong Kong classic, mut ok vieläkin
« Viimeksi muokattu: 12.10.2012, 02:49:21 kirjoittanut NomansLand »

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #581 : 15.01.2013, 16:25:33 »
Matkailuun tämä ei varsinaisesti liity, mutta Metsän tarina kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. :)  Kerronta on sujuvaa, maisemat kauniita ja metsän elämä mielenkiintoista seurattavaa. Asiavirheitä on harmittavasti päässyt lipsumaan joukkoon, esim. se, että kertojan mukaan karhun kiertoilmauksia ovat nalle, mesikämmen, otso jne. Ehei, sana "karhu" on myös kiertoilmaus. ;)  Ja kun elokuvassa puhutaan ikimetsästä, niin miksi siinä kuvataan lähes pelkästään suomalaista talousmetsää?!? No, muuten kaiken puolin loistava dokumenttielokuva!

Disturbed

• Tosireissaaja
  • Ryozanpaku
    • Profiili
« Vastaus #582 : 15.01.2013, 22:10:55 »
In Bruges, suosittelen jokaiselle. Hauska komediadraama kahdesta palkkamurhaajasta Belgian mailla.
There is no peace, no release, no cure for this disease, insomnia, please release me, i cant get no sleep

Gnito

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #583 : 07.02.2013, 03:19:59 »
Piin elämä antaa vähän osviittaa matkakertomusten värittämisen taitoon :)
There's no such thing as talent, cap'n. Only inspiration and ambition.
And mine burn white hot.  - Scrooge

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #584 : 20.02.2013, 17:26:26 »
Tää uus Total Recall (2012, Colin Farrel, Kate Beckinsale jne.). Ei siis se Arnold Schwarzeneggerin saman niminen leffa vuodelta 1990. Leffa on nyt puolivälissä ja mun makuun toi vaikuttaa ihan soppelilta.

Pitäs tännekin laitella, mitä kaikkea sitä on tullut tässä ahmittua.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #585 : 14.03.2013, 14:12:24 »
Ted oli savuissa ainakin ihan hauska. Käryjä kiskoin siinä samalla minkä kerkesin ja toisella kädellä vedin pullaa turpaan.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #586 : 15.03.2013, 23:46:48 »
Abraham Lincoln Vampire Hunter - Nyt tuli kyllä niin ihana vampyyrileffa, että täytyy jo suositella muillekin. Kaikki oli kohdallaan, tekniikka, kuvaus, tietokoneanimaatio, kaikki, näyttelykin. Kerrankin upposin leffaan niin hyvin, että unohdin jo oman hikisen elämänikin.  :D Vampyyrihommat ja natsijutut on niin lähellä sydäntä. :) En siis kannata ollenkaan natsiaatetta, mutta se on niin mielenkiintoista vaan ja olihan ne toki kovia tyyppejä ja ilman Saksaa Suomessakin puhuttaisiin venäjää. Mutta poltti ne Lapin ja plää plää, nyt mä lopetan tämän asiaan kuulumattoman tarinoinnin. Paitsi että Enbuske & Linnanahde Crew oli hyvä ja Stubkin veti ihan hyvin vaikka pahoja heittoja tulikin. Joskus elämä on ihan mielenkiintoistakin, mutta yleensä nää on vain lyhyitä hetkiä ja silloin aina sanonkin kaikille, että nyt on hyvä hetki. :D

Edit1: Toki leffassa oli hyvää sekin, että kaikilla on nyt äänestysoikeus ja muutenkin samat oikeudet. Niin mustilla kuin naisillakin!

Edit2: Oon noissa uusnatsiporukoissakin pyörinyt nuorempana ja muissakin jutuissa jne., mutta ei niissä ole mitään järkeä. Järki vaan käteen ja pitää tajuta jotain juttuja. Isänmaallinen olen kyllä edellenkin ja siitä en luovu ikinä. Oon ollut monessa mukana. :) Välillä Yhtyneillä Kuvalehdilläkin (ohjelmointi- ja pelipuoli oli joskus 90-luvulla ja vielä ehkä 2000 hyvin hallussa ja kysyttiin oikein uuteen tietokonelehteen töihin), mutta sitten tuli rikokset ja linnaa jne.... Huonoja valintoja olen tehnyt paljon. Mutta se siitä. ;)

Edit3: The Grey - En oo vielä kai tästä sanonut mitään kai, joten sanon nyt että paska leffa. Liam Neeson on loistava näyttelijä, mutta toi leffa ei tarjonnut yhtään mitään ainakaan minulle. Toki Liam Neesoniakin alkaa jo ikä vähän painaa niinku monia muitakin, mutta on niitä aina kiva nähdä kuitenkin välillä jossakin.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2013, 00:48:07 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #587 : 17.10.2013, 02:16:21 »
Killers oli ihan jees. :) Äsken saatiin just loppuun. Ihan hyvä toimintakomedia. Hyvää: Vauhtia riitti aina loppuun saakka, Ashton Kutcher toimi, samoin Katherine Heigl oli hyvä ja Tom Selleckin viikset isot.

Edit: Enkä sitten viittaa noilla viiksillä mihinkään... Tuli vain mieleen...
« Viimeksi muokattu: 17.10.2013, 02:20:32 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #588 : 22.10.2013, 23:04:47 »
Nyt lähtee käyntiin Fast & Furious 6. Edellinen oli kyllä mielestäni todella onnistunut. Tätä aiemmin vihasin koko sarjaa ja pidin sitä kaikkien junttien lempileffana Pohjanmaan ohella (tämä on hyvä! :) ). Nyt olenkin jo katsonut nuo kaikki muut... Toivottavasti tämä olisi edellisen tasoinen tai jopa parempi kuin vitonen! Hyvää toimintaleffailtaa kaikille! :)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #589 : 23.10.2013, 00:46:52 »
Koskemattomat oli mielestäni todella hyvä! :)  Suosittelen!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #590 : 04.11.2013, 11:24:14 »
Fast & Furious 6 oli mielestäni suhteellisen huono, loppuun hiivutettu pökäle. The Bodyguard tuli taas katsottua ja hyvähän se on vieläkin. :) Harmi, että Houston lähti niin aikaisin...

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #591 : 17.11.2013, 03:26:56 »
Ironclad oli ihan jees, jos tykkää tollaisista ritarihommista sun muista keskiaikaisista jutuista ja historiasta. Sitten Arnold Schwarzeneggerin Last Stand oli iha kohtalaisen mukava toimintapätkä. Iron Man 3 oli jo saman toistoa ja jos nelonen jatkaa samalla linjalla, niin ei enää kovin hyvin mene, tosin tehosteet olivat hienot ja Robert Downey Juniorin näyttely on aina miellyttänyt minua. Keskiseltä tuli taas kase leffoja mukaan, pitää katsoa mitä sieltä löytyy. Olivat muuten sitten "vähän" laajentaneet putiikkia viime käyntini jälkeen. Jotain huvipuiston tynkääkin oli yritetty pykätä sisälle. Noh, lapset ainakin saa sit vaan pukata laitteisiin ja painella itse jolkkaamaan... ;)

Edit: Vaikka lapsia ei allekirjoittaneella ole edelleenkään eikä taida tullakaan tällä menolla ja vielä tähän viheliäiseen maapalloon lisää porukkaa kitumaan, ei kiitos! :)
« Viimeksi muokattu: 17.11.2013, 03:32:26 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #592 : 11.04.2014, 15:08:38 »
21 grammaa - Suosittelen todella lämpimästi! Loistava käsikirjoitus ja todella hienot näyttelijäsuoritukset. Kerrankin kannen suositukset/mainokset pitivät paikkansa. N: Seann Penn, Benicio Del Toro, Naomi Watts.

Dark Tide - Ei mikään ihmeempi haielokuva. Vähän oli uutta näkökulmaa yritetty, mutta jotakin siitä puuttui ja se vaikutti elokuvaan ratkaisevasti. Hait olivat melkein pääosassa ja se olikin kivaa katseltavaa. Hait ovat hienoja otuksia ja hienoja katseltavia! N: Halle Berry jne.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014, 15:18:45 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #593 : 11.12.2014, 15:58:43 »
^ Toi 21 grammaa oli kyllä tosi hyvä! :) Tuska tuntui ihan itsessä asti, huh. Eikö täällä muka kukaan muu katso elokuvia? Vähän enemmän kun ihmiset kirjoittelisi tännekin, niin olisi mukava vaihtaa mielipiteitä...

Moikkelista vaan kaikille kanssakirjoittelijoille! ;) :)

Vedän ton nipun tosta hyllystä esiin, siinä on leffoja mitä olen ihan viimeksi katsonut.

X-Men: Days of Future Past   - Katsoihan ton ja pidän näistä, mutta ei nyt milestäni aivan paras kuitenkaan.
Harjunpää: Pahan pappi  - Loistavaa suomalaista dekkaria, toimintaa tai mitä lie jännitystä, suosittelen!
Citizen Gangster  - Oli ihan mielenkiintoinen ja kun perustuu vielä jopa tositarinaan.
I, Frankenstein  - Kerran ton katsoi, ei mikään erityisen hyvä siis.
The Passion of the Christ  - Pakkohan toi Mel Gibsonin filmi oli sitten katsoa loppuun, kun tiesin äijän mielipiteen juutalaisista. :) Liikaa vähän oli mielestäni keskitytty nyt tuohon ruoskintaan... Sitä oli vain jo liikaa. En siis sillä, etteikö loppu olisi ollut järkyttävä aivan oikeasti!
Black Death  - Mielestäni huono. Ei muuta kerrottavaa.
Dredd 3D  - Kauan aikaa pinnistelin tota vastaan, koska edellinen (Judge Dredd, Stallone) versio oli
milessäni hyvin. Nyt kuitenkin lopulta katsoin pätkän ja ihastuin siihen.  Tuollaista juuri halusin, mutta en uskonut tämän tarjoavan sitä. Suoraviivaista toimintaa, raakaa räiskintää ja tyly ote. Hienoja kohtia oli myös paljon. Suosittelen räiskintä-/toimintaleffoista kiinnostuneille. En suosittele muille ja ei tämä nyt mikään kympin pätkä siis ollut, mutta positiivinen yllätys kuitenkin synkässä elämässäni. ;)
Outlander  - Ei mikään täydellinen...
A Good Day to Die Hard  - Mielestäni oikein onnistunut. Suosittelen!
Noah   - Ei mikään täysi osuma.
The Jackal  - Hyvä leffahan toi on.
Riddick (2014)  - Taisi se olla ihan OK.

OT: (ei ole pakko lukea, jos häiritsee tms!) Laittelen lisää, jos välillä käyn täällä vielä tarinoimassa ja lueskelemassa. Erityiset terveiset siis kaikille, jotka tietää / tuntee!! :)
Toistaiseksi siis vapaalla olen ollut. Kalajoesta lopulta tasan vuosi kiinteää (1v 9kk oli tarjolla) ja nyt hovissa yritetään 2v 6kk (asom.). Oikeudessa oli muuten "hauska" kohta, kun erästä järjestyksenvalvojaa kultiin videon välityksellä vankilasta käsin ja asianajajani kysyi, että mistä syystä olet vankilassa, niin tämän vastaus oli "henkirikoksesta". Että on mulla siinä kans tosi hassu, mutta rehti järjestyksenvalvojaporukka vastassa!:) Mutta yksin olen aina pärjännyt ja niin pärjään jatkossakin vaikka jalatkin olis paskana...ja jos en pärjää, niin ei voi mitään. Ei tarvinnut apuja huudella tuolloinkaan toisin kuin eräs järkkäri teki, minä vastaan itse omista huudoistani enkä pyytele apuja joka suunnalta, toiset ei vaan uskalla yksin (ja sen olen kyllä huomannut etenkin tänä ja viime vuonna!). Sitten tossa on toinenkin paketti 2011 vuodesta tähän päivään ja en tiedä paljonko siitä kuittaan. Just tuli myös 50pv yhdestä varkaudesta, mutta sen aion toki maksaa. Tällaisessa löysässä (tai paremminkin löysässä ja venyvässä) hirressä on mukava roikkua ja kun ei nyt ole tosiaan aivan ainut asia mikä on mielessä, mutta itsepä olen soppani keittänyt, mutta liian moni on siihen soppaan lusikkansa upottanut ja omat mausteensa laittanut ja sitä en unohda. Itsellä ollut paljon helpompaa henkisesti ja hermot ei ole niin kireällä, kun ei ole ollut kenenkään ääliön kanssa tekemisissä, itseäni ei lasketa. :P Suurin virheeni oli se, että olin valinnut vääriä henkilöitä ystävikseni, noh melkein kaikki sai lopulta heittää menemään...Sitä kun ei tiedä etukäteen, että kenestä tulee minkäkinlainen känninen huikkija/rehvistelijä, äitinsä myyjä tai Lady Lasol tms. Kaikesta antamastani olen saanut oikeastaan vain paskaa / paskapuheita ja selkään puukotuksia kiitoksena (vippejäkään en ole juuri jaksanut kysellä, olematonta touhua ja rahaa vain silloin kun saa sossusta, halvalla pääsin monista. Lupaus on mulle = pettymys. Näin tämän oli kai tarkoitus mennä, niin uskon). Muutenkin olen tossa harrastellut omin päin tiirikointia ynnä muuta yhtä kehittävää ja ihan helposti esim. tuollaiset yksipuoliset (siis sellaiset missä haittoja on vain toisella sivulla) riippulukot jo aukeaa. Toki ne saa auki paljon helpomminkin, mutta haluan opetella asiat alusta alkaen perusteellisesti, hyvä perusta on kaiken A ja O. Ihan hauska, kehittävä ja hyödyllinen harrastus siis ja haasteitahan tossa riittää melkein loputtomasti. Vankilassa yritän päästä lukkosepän kouluun tai kursseille, jos vain mahdollista jossakin vaiheessa. Ei voi mitään, mun mielenkiinnon kohteet on vähän tuollaisia. Että tuollaista mulle kuuluu tänä päivänä, jee... :)

Enköhän nyt ole selvitellyt omaa elämääni jo tarpeeksi. Kaikki oleellinen ja ei niin oleellinen on varmasti pikkuhiljaa sanottu. :)

Kommentoida saa ja privaakin voi laittaa, jos siltä tuntuu... :)

Edit: OT poistettu...ei vaiskaan, mutta muokattu vähän.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2014, 12:38:37 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #594 : 17.12.2014, 01:54:48 »
Edge of Tomorrow - Oli ihan jees scifi pätkä. Just sain katsottua loppuun ja nyt tutimaan...

Edit: Rooleissa: Tom Cruise, Emily Blunt jne... Ihan kivasti kummatkin näytteli. Sellainen perusvarma suoritus nyt ainakin. Kannessa luki hyvin "Live. Die. Repeat.". Kertoo vähän jotain juonesta, mutta oli ihan hyvä siis kuitenkin.

Seuraavaksi eli nyt lähtee käyntiin vielä 300: Rise of an Empire. Edellinen oli pelle ja samaa odotan tältäkin. Ostin leffan nyt kuitenkin. En tiedä miksi, koska en siis välittänyt niin edellisestä. Ehkä toi miehekäs miekan kalistelu sai sitten mut ostamaan sen. Olen heikkona miekan heiluttelulle. ;) Kirjoitan myöhemmin mitkä olivat tunnelmat elokuvan loppuessa...
« Viimeksi muokattu: 18.12.2014, 03:31:53 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #595 : 08.01.2015, 11:06:55 »
^ Juu, elokuva oli vähän sitä mitä oli odotettavissakin, mutta ehkä hitusen verran parempi kuitenkin kuin edellinen tapaus.

Viime yönä tuli katsottua The Avengers ja se oli mielestäni todella onnistunut! :) Lämpimät suosittelut! (yritin vähän selailla, että olenko laittanut tästä jotain jo aiemmin, mutta en nyt ainakaan heti löytänyt, joten laitoin mielipiteeni leffasta)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #596 : 24.02.2015, 18:32:01 »
Nyt on tullut katseltua vähän vähemmän leffoja, mutta katsotaas mitä olen katsonut.

RoboCop - Tämä uusi oli hyvä ja hyvät näyttelijät
Outolintu - Ihan OK, vähän niin kuin Nälkäpeli
The Legend of Hercules - Ihan hyvää mikan heiluttelua (Renny Harlin onnistui mielestäni nyt taas)
The Equalizer - Myös ihan hyvä vaikka Denzel Washingtonin näyttelijän taidot olisivat riittäneet paljon paljon monimutkaisempaankin rooliin

Seuraavaksi taitaa lähteä pyörimään Red 2. Bruce, Malkovich, Helen Mirren, Zeta-Jones, Anthony Hopkins jne.

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #597 : 07.03.2015, 21:37:47 »
Kai tähän ketjuun saavat muutkin kirjoittaa kuin Radical.
Blitz tuli katsastettua, ja ihan katsottavaa olut/krapula viihdettä se oli.
Jos etsii jonkinlaista taidearvoa elokuvalta, niin katsokaa joku muu elokuva.
As cool as a cucumber.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #598 : 09.03.2015, 09:41:26 »
^ Ei saa, tämä on mun ketju, buaa...  :'(  ;D

Itse kävin eilen leffateatterissa katsomassa American Sniperin naiseni kanssa. Naistenpäivän kunniaksi. ;)
Elokuva perustuu tositapahtumiin USA:n historian parhaan tarkka-ampujan elämään ja lopulta katkeraan kuolemaan saakka. Ironisesti oman maan veteraani ampui tämän yli 160 miestä ampuneen /  tappaneen miehen tämän kotimaassa ampumaradalla. Hän avusti monia sodassa loukkaantuneita veteraaneja. Suosittelen kaikille sota- ja toimintaelokuvista pitäville ja toki muillekin.

Mutta joo, leffa oli erittäin onnistunut elokuvana ja Bradley Cooper teki hyvää työtä päähenkilön roolissa. Clint Eastwood taas oli tehnyt todella hyvää työtä ohjaajana. Ikä ei tunnu tätä teräspappaa haittaavan, paranee kuin viini vanhetessaan tai jotain. Mutta sodassa ei ole voittajia! On vain kuolleita isiä, äitejä ja lapsia... Ehkä valtaeliitti saa sitten näistä loputtomista sodista jotakin (vaikka sitten uskonnon varjolla tai ihan millä tahansa. Esimerkiksi aseteollisuus on suurta ja raakaa peliä. Rahaa laitetaan aivan tolkuttomasti siihen, että pystytään tappamaan lähimmäisiä mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, hienoa. Toki tästä tulee sovelluksia myös siviilikäyttöön, kuten yhtenä esimerkkinä nyt vain invalideille. Mutta uutta tekniikkaa voitaisiin mielestäni tutkia rauhanomaisesti paljon tehokkaamin. Sitten pomppaus taas tähän: Uudesta testamentista vain ei löydy mitään pahaa tarkoitusta tai sotaan kannustavaa, joten ihmisten pitäisi ajatella järjellä ja ymmärtää lukemansa, jos edes Uutta testamenttia ovat vähänkään lukeneet... En voi ymmärtää. Elokuvassakin Uusi testamentti vilahteli ikään kuin vinkkinä katsojille, näin ajattelin), mutta tavallisille ihmisille sodalla ei ole tarjota mitään hyvää. (Paitsi: Moni tietysti lähtee sotaan, jos maahan hyökätään suojellakseen läheisiään, omaisuuttaan tai jotain muuta tärkeää...)

Itseäni elokuva kosketti moniltakin kohdin, minulla on vaikea-asteinen pysyvä invaliditeetti 11 ja elokuvassa näytettiin paljon sodassa loukkaantuneita ja invalidisoituneita henkilöitä ja pystyin samaistumaan näiden vaikeuksiin arkielämässä hyvin. Toinen asia mikä myös sattui omalle kohdalleni oli se, että olen näiden loputtomien uhkausten takia ja monien muidenkin asioiden vuoksi koko ajan valppaana ja hermona. Olen kuin tiukalle jännitetty jousi ja tästä en pidä ollenkaan. Mutta itsepä tieni aikoinaan valitsin ja tämä on vain kestettävä vaikka poissa olen oikeastaan ollut jo kauan aikaa. Kunpa saisi vain olla ja elää rauhassa, mutta tuon tien jälkeen se on hyvin vaikeaa. Älkää muut vain valitko tai lähtekö tälle tielle, sen neuvon voin antaa ja sen vuoksi olen myös kertonut elämästäni ja minua kohdanneista vaikeuksista. Kokemuksia ja muistoja minulla on kyllä jo vaikka muille annettavaksi (tässä välillä niitä sitten jaankin :) )  Tie ei varmasti tule lopulta olemaan elämisen arvoinen! Aluksi, tai sanotaan nyt vaikka, että ekat 10 vuotta se voi tuntua hyvältä ja jännittävältä, mutta mitä syvemmälle menet, sen jälkeen vasta alat tajuamaan koko homman monimutkaisuuden, vaikeuden ja pahuuden. Siellä joutuu olemaan paha ihminen ja muutut huomaamatta myös täysin pahaksi ja ajatusmaailmasi vääristyy ja saastuu pahasti ja ehkä myös lopullisesti. Sen jälkeen näistä paraneminen vie vuosikausia ja loppua kaikista muistakaan ongelmista ei ole vieläkään näköpiirissä. Minä ainakaan en haluaisi olla paha lopun elämääni. Näin!

Tosin kotiani ja läheisiäni suojelen varmasti.

Edit: Paljon lisäyksiä ja korjasin nopsasti myös lukuisia kirjoitusvirheitä.

-Radi
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015, 13:22:23 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #599 : 26.03.2015, 12:21:51 »
Huoh, kissa parka on kipeänä, kun siltä leikattiin eilen kulkuset veks ja olen vahtimassa sitä kotosalla ja katson leffoja. Sillä on tollainen hankala tötsä päässä ja se saa jalkansa aina välillä sen väliin ja huutaa sitten mua apuun... Ulkoilutusvaljailla näyttää pysyvän parhaiten päässä. Sitten taas elokuviin:

Teenage Mutant Ninja Turtles - Oli ihan hyvä mielestäni ja sopii "vähän" vanhemmillekin katsojille...
Dracula Untold - Mielestäni melko huono.
Walkhard: The Dewey Cox Story - En pitänyt erityisemmin elokuvan huumorista vaikka saisinkin monen vihat nyt niskaani...
Last Vegas - Hyvä. Pitkä rivi vanhoja ja hyviä näyttelijöitä ja huumori hyvää.

Edit: Tällä hetkellä kesken on "Fury" ja vaikuttaa hyvältä sotaleffalta, Brad Pitt jne....

Nyt olisi TAAS jo asiaa "Tympiikö?"-topiciin, mutta tulisi jo liian raakaa tekstiä tänne jne.... "Rasismi"- / realismipisteisiin taas yksi pitkä ja syvä merkintä. Elämä on kuin elokuva ja amatöörit tekevät siitä vielä paskan sellaisen...

Edit 2: Puhun näemmä täälläkin jo kissan tassusta jalkana. :) Mitä eroa on muuten tassulla ja käpälällä? Tuli vain mieleeni. En osaa edelleenkään käyttää Googlea. Jos joku muu taas kysyy tyhmiä, niin ajattelen itsekin että käyttäisi nyt Googlea.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2015, 11:23:28 kirjoittanut Radical »