Tunnista itsesi!!

(Luettu 10504 kertaa)

Suvih

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #20 : 09.12.2006, 21:45:49 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"
Mulla ei ainakaan ole pienintäkään hajua ketä tällä gurulla tarkoitatte mutta provoamiset ja vihjailut ko. henkiön henkilöllisyydestä saa loppua tasan nyt. Jatkossa viestit poistoon.

Edit: moderointia koskeva osuus poistettu.

Sitäpaitsi en edes ymmärrä kuinka tuon voi käsittää provona, minä ainakin olisin mielissäni jos joku pitäisi mua guruna. Harmi vaan ettei tällaisia henkilöitä taida löytyä :lol:.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #21 : 09.12.2006, 22:12:09 »
Näyttää siltä että minä olen ymmärtänyt asian sitten väärin. Siitä pahoitteluni.

Kyllä tämä touhu silti näyttää menevän sangen mielenkiintoiseksi.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #22 : 10.12.2006, 00:26:47 »
Lainaus käyttäjältä: "alan_mies"
Olen vähän ihmetellyt,  kun ketju on ollut olemassa jo toista vuorokautta, siihen on heitetty löylyä oikein kunnon provolla, eikä reaktiota ole tullut vieläkään...

Lainaus käyttäjältä: "Suvih"
Sitäpaitsi en edes ymmärrä kuinka tuon voi käsittää provona, minä ainakin olisin mielissäni jos joku pitäisi mua guruna. Harmi vaan ettei tällaisia henkilöitä taida löytyä :lol:.

No nyt löydettiin ainakin uusi tabu sinne niitä käsittelevään ketjuun, gurun nimeä ei sanota ääneen, eikä guru itsekään saa myöntää sellainen olevansa. Tai sitten minulla, newbiellä, ovat menneet kaikki asiat päässä sekaisin :mrgreen: .

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #23 : 10.12.2006, 15:14:56 »
Mä taidan olla enimmäkseen addikti, mutta oikestaan enemmänkin wanna-be-guru ja ajoittainen vouhottaja. Täällä voorumilla tulee roikuttua päivittäin, ja vieläpä moneenkin kertaan, mutta en kyllä siltikään lue kaikkia viestejä enkä aina jaksa kirjoitella - sitten se inspiraatio iskee taas ja naputan kasan viestejä.

Addiktoitumisesta kertonee jotain sekin, että olin jo päättänyt että mulla ei ole mitään tarvetta vastata tällaiseen tyhjänpäiväiseen ketjuun viestimäärää kasvattaakseni, mutta ei tämä sitten jättänyt mua rauhaan - pitäähän mun nyt kaikille kertoa että olen yhä addiktoitunut, vaikka kirjoittelenkin nykyään harvemmin.  :wink:

riinuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #24 : 12.12.2006, 12:34:14 »
Jonkintyyppinen "vakavan harrastajan, vouhottajan ja addiktin" sekoitus..??
quot;Ei lintu liian korkealle lennä, jos se lentää omilla siivillään".
-William Blake-

pekkapoks

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #25 : 12.12.2006, 13:21:48 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"

Sama juttu! Olen kauhukseni huomannu kirjoittavani nykyään yksinomaan ennen "halveksimaani" AV-osioon, koska edellisestä matkasta on kulunut jo 3 kk eikä uutta ole edes näköpiirissä..

Ihan viime aikoina ei ole ollut kovin paljon aikaa kirjoitella tänne työkiireitten  yms takia, mutta noitten reissujen pitkien väliaikojen takia (Nyt tosin varattiin helmikuulle lennot Berliiniin :)) tulee itsekin postailtua enimmäkseen AV-osioon.

Itse olen ehkä vähän taviksen ja lurkkijan välimaastosta, tai jotain...

calu

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #26 : 14.12.2006, 04:51:18 »
Mä oon ainakin selkee lurkkija ja tavis. Lurkkiminen johtuu siitä etten jaksa hirveästi kirjoittaa, mutta lukea kyllä.

Ajoittain olen myös hyvin addiktoitunut pallontallaajiin, silloin kun reissuja on lähellä. Tosin sillon tulee kyllä pyörittyä paljon täällä AV-osastollakin. :D  Välillä on ollut pidempiäkin välejä kun en ole jaksanut käydä täällä.
Olen laittanut paljon rahaa kauniisiin naisiin, hienoihin autoihin ja viinaan. Loput olen tuhlannut.
-George Best

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: Tunnista itsesi!!
« Vastaus #27 : 29.12.2006, 23:10:10 »
Arvioikaa itsenne (ja miksei muutkin...)

Vaikka olenkin ollut kuukauden joululomalla, olen minä silti... No, kaikki tietävät ja myönnän ilomielin.  :D
e parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #28 : 29.12.2006, 23:13:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Quu"
Vaikka olenkin ollut kuukauden joululomalla, olen minä silti...

trolli :?:  :?:  :?:

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #29 : 30.12.2006, 00:25:46 »
Vaikka olenkin ollut kuukauden joululomalla, olen minä silti...

trolli :?:  :?:  :?:

Lähinnä ajattelin Pilkunviilaajaa. En mielestäni Trollille tyypillisesti esimerkiksi mene varsinaisiin henkilökohtaisuuksiin (tai sitten henkilökohtaisuus on merkitykseltään vaihteleva käsite) enkä ole saanut banneja.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #30 : 30.12.2006, 15:17:50 »
Lähinnä ajattelin Pilkunviilaajaa.

Enpä ole tästä asiasta kanssasi eri mieltä :? . Tuo trolli oli ihan vitsi.

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #31 : 30.12.2006, 16:05:01 »

Saakos tuota ylempaa alkaa hieman moderoimaan,
kun nayttaa olevan virheelliseen asuun kirjoitettuna ?

Nimittain Pilkunviilaaja kirjoitetaan pienella alkukirjaimella,
ja, eh, olikos siina jotain muutakin muuttelemista ?

No, laitan kohta tulemaan.

Nyt Moderaattorit, sormi liipaisimelle !

:D
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

disko

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #32 : 30.12.2006, 17:24:12 »
Alkuun olin kait innostuja, sitten sen olemattoman gurun paras kaveri ku yritin leikkiä modea ja siitä kiitostakin sain :) nyt kaiketi tylsä addikti, joka edelleen jäi menemättä sille Kantonin-lennolle syistä yks ja kaks ja sen suhteen oon tällä hetkellä erittäin kyyninen matkailua kohtaan :( miten saisin intoni takaisin, mikä neuvoksi? :(
Laukussa leipää ja...

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #33 : 30.12.2006, 21:21:16 »
Lainaus käyttäjältä: "diokenes"

Saakos tuota ylempaa alkaa hieman moderoimaan,
kun nayttaa olevan virheelliseen asuun kirjoitettuna ?

Nimittain Pilkunviilaaja kirjoitetaan pienella alkukirjaimella,
ja, eh, olikos siina jotain muutakin muuttelemista ?

No, laitan kohta tulemaan.

Nyt Moderaattorit, sormi liipaisimelle !

:D

:lol:  :lol:

Minulla oli perustelu kirjoittaa "pilkunviilaaja" sekä "trolli" isolla alkukirjaimella (olivat siis tekijöitä, jotka kirjoitin selvyyden vuoksi isolla)!!

Tuo alkaa-verbin rektiovirhe oli varmasti syötti minulle, en tartu.  :D

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #34 : 30.12.2006, 23:20:43 »
Minulla oli perustelu kirjoittaa "pilkunviilaaja" sekä "trolli" isolla alkukirjaimella (olivat siis tekijöitä, jotka kirjoitin selvyyden vuoksi isolla)!!

Selvyytesi on kielioppivirhe.

Mitä jos Quu joskus matkustaisit jonnekin tai osallistuisit vaikkapa johonkin matkailuaiheiseen keskusteluun? Et ole kovin montaa kertaa sellaista tehnyt, etenkään viestimäärääsi suhteutettuna.

Tämä on ihan selkeästi matkailuaiheinen foorumi. Minun mielestäni noita "mitä minulle kuuluu" -juttujasi, joilla on aika harvoin mitään viihdytys- tai keskustelunaihearvoa muille, voisi kirjoitella jollain toisella foorumilla. Ja aika varmaa on, että yhtään pilkunviilaajaa täällä ei tarvita - olennaista on viestin sanoma, ei kieliopillinen oikeellisuus. Oletko huomannut, että moni muukin kuin minä on ihan samaa mieltä?

Aika monta ajatusta jätin vielä kirjoittamattakin, osittain siksi, että en halua tätä viestiä moderoitavan, osittain silkkaa hyväntahtoisuuttani.

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #35 : 31.12.2006, 14:02:50 »

Selvyytesi on kielioppivirhe.

Mitä jos Quu joskus matkustaisit jonnekin tai osallistuisit vaikkapa johonkin matkailuaiheiseen keskusteluun? Et ole kovin montaa kertaa sellaista tehnyt, etenkään viestimäärääsi suhteutettuna.

Tämä on ihan selkeästi matkailuaiheinen foorumi. Minun mielestäni noita "mitä minulle kuuluu" -juttujasi, joilla on aika harvoin mitään viihdytys- tai keskustelunaihearvoa muille, voisi kirjoitella jollain toisella foorumilla. Ja aika varmaa on, että yhtään pilkunviilaajaa täällä ei tarvita - olennaista on viestin sanoma, ei kieliopillinen oikeellisuus. Oletko huomannut, että moni muukin kuin minä on ihan samaa mieltä?

Eipä ollut kielioppivirhe. Kielellinen virhe tapahtuu, jos kielen sääntöjä rikotaan tarkoituksettomasti, mutta minä en tehnyt niin.

Kyllä, matkustan joskus jonnekin.  :D  Matkailuaiheiseen keskusteluun osallistun, jos koen sen tarpeelliseksi (voin toki sinun mieliksesi osallistua johonkin muuten vaan). Sinulle (ja muillekin) annan vinkin, että ei kannata lukea minun kirjoituksiani, jos ne ärsyttävät tai eivät ole viihdearvoltaan riittäviä.

Olen sitä mieltä, että viestin sanoma kärsii, jos se on kielellisesti kovin virheellinen (pienet rikkeet eivät välttämättä sanomaa riko).

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tunnista itsesi!!
« Vastaus #36 : 01.01.2007, 01:18:41 »
Trolli, tee-se-itse-tyyppi, vouhottaja, addikti. Pahalta näyttää.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.