Suomalaisia Väli-Amerikassa??

(Luettu 1864 kertaa)

lanordica

• Reissaaja
    • Profiili
« : 24.01.2007, 01:14:34 »
Hei,

Olen muuttamassa mieheni tyon takia Panamaan muutaman kuukauden paasta, onko joku siellapain? Tai jonkun tutun tuttu joskus asunut Panamassa?
Mitka tahansa kokemukset kelpaa!!! Tarkoitus olisi asua siella n. 2 vuotta.

henna85

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - hennihenna@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2007, 12:11:02 »
ei ole kokemuksia, mutta olisi kiva tietää että meinaatko opiskella siellä tai tehdä töitä? mitä mahdollisuuksia siellä on? :)
0)

lanordica

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2007, 19:17:10 »
Olen vasta infon etsimisen alkuvaiheessa, eli tyomahdollisuuksista en tieda, onko tyoluvat helppo saada jne... jos ei onnistu, aina voin yrittaa esim englannin tunteja antamalla, tai sitten opiskelemaan, paikallisia kursseja tms tai eta-yliopistossa! Katsotaan, katsotaan! Kovasti tekee mieli lahtea, pelottaa vain etta pitkastyn, jos en voi toita tehda!

DonC

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2007, 14:39:58 »
On mulla yksi tuttava joka juuri muutti Panamaan. Tosin vaimokkeensa on Väli-Amerikasta. Mutta ei tämä hemmo ole näitä sivuja lueskellut. Voin tietysti kysäistä kiinnostaisiko heittää muutama kommentti paikasta.
 Emmä näitä hommia jättäis -

lanordica

• Reissaaja
    • Profiili
loistavaa!
« Vastaus #4 : 01.02.2007, 11:36:51 »
Olisis hienoa jos saisit tutultasi vahan informaatiota... Turisti infoa olen kylla lueskellut netista, ja tuntuu siella olevan aika paljon amerikkalaisia, mutta en viela ole tormannyt yhteenkaan eurooppalaiseen, saati suomalaiseen! Minakin olen Espanjasta sinne menossa.
Kokemukset erityisesti asuinalueista kiinnostaa, mahdollisista tyopaikoista, terveydenhuollosta (onko kallista) jne jne...
Kiitos!