onko yhteyksia venezueelaan

(Luettu 2143 kertaa)

mela

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.tribunagol.com
« : 25.03.2007, 21:34:55 »
Onko kellaan yhteyksia venezueelaan

Olen Espanjassa asuva suomalainen yksityisyrittaja. Vaimoni on venezuelasta managas:in osavaltiosta Aguasay nimisesta kylasta. Paikka sijaitsee Maturin:sta hivenen etelaan. Paikka on pienehko n. 12 000 hengen alue.

Oletko Venezuelassa?

Tunnetko jonkun joka asuu venezuelassa?

Onko sinulla joitain "Kauppa" / "Liike" yhteyksia venezuelaan?

Haen kaikenlaisia yhteyksia venezuelasta. Olen muuttamassa venezuelaan n. 2 vuoden kuluttua. Jo tassa vaiheessa olen kartoittamassa erinlaisia kontakteja. Niiden ei tarvitse olla mitaan erikoisia. Joskus vain pelkka rupatteluhetki maamiehen kanssa voi olla mukavaa kun olemme kaukana kotimaastamme. Jos siis olet itse venezuelassa tai tunnet jonkun otapa yhteytta.... ja kerro missa olet ja mita teet?
ELA

;-)  mies jolla on voimaa sanoa EI !!!!  

- - - - paitsi vaimolle :-(

viatonsilli

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2007, 17:02:08 »
asuin jonkin aikaa santa elena de uairenissa mutta enpä enää.

iramaria

• Vieras
« Vastaus #2 : 30.03.2007, 17:37:57 »
Mulla on Venezuelassa yksi brittikaveri joka on siellä töissä, en tosin tiedä että kuinka pitkään vielä siellä on.

Testailija

• Tonnitallaaja
  • 137 lentoa takana, mutta vain kaksi Ryanairilla.
    • Profiili
Re: onko yhteyksia venezueelaan
« Vastaus #3 : 30.03.2007, 20:03:11 »
Lainaus käyttäjältä: "mela"

Oletko Venezuelassa?

Tunnetko jonkun joka asuu venezuelassa?

Olen ollut pariin otteeseen Venezuelassa. Tunnen joitakin ihmisiä Porlamarista, Cumanasta ja Caracasista. Niinikään Kolumbialaisella tutullani on sukulaisia Maracaibossa. Yhden hollantilaisen kanssa olen ollut yhteyksissä. Hän on lomaillut Venezuelassa n. 5-7 kertaa, aina kymmenkunta viikkoa kerralla. Tällä hetkellä olen enemmän suuntautunut Kolumbian puolelle.
Donde el viento me lleve... ja reppua en kanna, enkä rinkkaa omista, mutta kodissani on vieraillut 21 eri kansallisuutta.