esim.Romania-Unkari-Slovakia-Tsekki-rail kesäkuu2007

(Luettu 1475 kertaa)

ilmaa

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - jenskan@luukku.com
    • Profiili
Olen 24-v Helsinkiläinen tyttö ja tarkoituksena olisi lähteä pariksi viikoksi esim. Romania- Unkari- Slovakia- Tsekki- suunnalle kesäkuun 2007 aikana. Harkitsen juuri vaihtoehtoja reilikortin tai muuten vaan junalla liikkumisen välillä, eivätkä matkustusmaatkaan ole mitenkään lukkoon lyötyjä.

Kenellekään kaverilleni ei kyseinen aika taida sopia ja olen innoissani yksinkin lähdössä matkaan, mutta näitä sivuja lueskellessani (ja matkakuumeen noustessa) tuli kuitenkin mieleen, että jos jollain muullakin esim. suunnilleen samanikäisellä yksinmatkustajalla sattuisi olemaan saman suuntaisia suunnitelmia, niin miksei niitä vaikka voisi yhdistääkin?

Itse olen jonkin verran matkustellut Euroopassa junillakin, mutta varsinainen reilaus on vielä kokematta... Kiva olisi myös ihan vaan kuulla onko muilla samoja suunnitelmia tai kokemuksia kyseisistä maista.

tuanth

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - tuanth@messengeruser.com
    • Profiili
    • Sähköposti
esim.Romania-Unkari-Slovakia-Tsekki-rail kesäkuu2007
« Vastaus #1 : 21.04.2007, 20:34:01 »
Hei, olen 22-vuotias tyttö ja suunnittelen Itä-Euroopan kiertuetta kesäkuulle. Saattaa olla, että matkasuuntamme on sama jossain vaiheessa ja olisi kiva saada seuraa. Minulla on tarkoituksena liikkua ehkä enemmän busseilla (kesäkuun alussa tallinna-latvia-liettua-puola) tai vastaavaa, mutta myöskään junat eivtä ole varsinaisesti poissuljettuja.

Miten tarkka matkasuunnitelma sinulla on. Entä budjetti? Itse olen melko pienellä budjetilla liikkeellä ja tarkoitus matkalla on kerätä kokemuksia ja pysähtyä jonnekin jos siltä tuntuu (Ehkä bulgarian rannoille) Jos vielä olet kiinnostunut seurasta niin laita vaikka mailia ja voidaan vertailla suunnitelmia vaikka mesessä.