Voinko jättää käyttämättä OSAN paluulipusta?

(Luettu 1985 kertaa)

unqueen

• Himoreissaaja
    • Profiili
En löytänyt haulla vastausta juuri tähän.

Olen siis varannut Finnairin lennot Oulusta Budapestiin ja takas, mutta haluaisin jäädä paluumatkalla Helsinkiin, missä on joka tapauksessa koneen vaihto. Kysymys on otsikossa.

Ensimmäisenä "ongelmana" tulee mieleen mahdolliset matkatavarat, jos niitä jostain syystä on niin paljon ettei kaikki mene käsimatkatavaroihin. Tosin tässä tapauksessa tavarat voidaan varmasti pakata Ouluun lentävän kaverini laukkuun, jolta saisin ne sitten myöhemmin.
llei kykene ärsyttämään ketään, ei juuri kannata kirjoittaa. -Kingsley Amis

tuomas2

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~nilajuha/index.html
    • Sähköposti
« Vastaus #1 : 02.04.2007, 11:40:09 »
Soitto Finskille varmaan selvittäisi asiaa
uomas2

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.04.2007, 11:46:23 »
En nae mitaan ongelmia siina. Itse lensin Air Francella Hanoista Pariisiin. Lippu oli Helsinkiin asti. Sanoin vain tsekkauksessa, etta poletoikaa laukut vain Pariisiin, jatan viimesen lennon kayttamatta. Tarkeata on sanoa asia juuri niinkuin se on, koska yksikaan laukku ei lenna ilman omistajaa missaan koneessa. Eli jos olet tehnyt tsekkauksen perille Ouluun asti ja sitten vasta portilla huomaavat etta sinua ei tulekaan, niin he kaivavat laukkusi ulos ruumasta.
i]Sapere aude![/i]

Nallis03

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2007, 13:49:19 »
Jep Bella on oikeassa, pitää keroa miten asiat on.
Nimim. tunnin pysähdys Oulussa matkalaukkuja platalla tunnistaen -20c kun joku urpo jätti matkalaukkunsa ruumaan ja lähti itse pois.