Töihin ulkomaille...

(Luettu 5954 kertaa)

blacked

• Reissaaja
    • Profiili
Töihin ulkomaille...
« : 29.07.2007, 15:33:31 »
Tiedän, pitäisi käyttää hakua yms. mutta koska en yksinkertaisesti jaksa etsiä taikka ehkä yksikään aihe ei suoranaisesti vastaa tähän mitä nyt haen, niin päätin aloittaa uuden aiheen.

Kysymys on kyllä meleko laaja ja ehkä ei ole kovin heleppoa tappaa vastata tähän kysymykseen, mutta kaikki ehdoitukset otetaan silti vastaan.

Eli nyt mahdollisimman pian pitäisi löytyä jonkunlainen työpaikka maailmalta, missä pärjää kuitenkin englannin kielellä ja pitäisi vielä olla sellainen paikka, missä ei juurikaan kokemusta palijoa tarvita, saatikka koulutusta. Varmaan ensimmäisinä monelle tullee mieleen englanti ja siellä olevat kahavilatyöt, mutta se ei ehkä kuitenkaan ole ihan se mitä haemme. Loppupeleissä ei työllä ole niin väliä, mutta kuitenkin siitä työstä pitäisi saada sellainen palkka, millä ellää.

Thaly

• Himoreissaaja
    • Profiili
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #1 : 29.07.2007, 16:00:00 »
Sólo es deslumbramiento pasajero.

Knope

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - stimbe@hotmail.com
    • Profiili
    • http://unimaa.net
Osoitteita
« Vastaus #2 : 30.07.2007, 09:19:01 »
http://www.londonjobs.co.uk
http://www.gumtree.com

Ongelmana on minulla vain se, että en ole vielä löytänyt tuolta mitään hommaa mihin pääsisi minun duunikokemuksellani. Varastoduunausta tai vartijan hommia mieluusti tekisin jossain. Onkos noita turvallisuuskoulutuksia jossain sivuilla?

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #3 : 30.07.2007, 13:06:10 »
Varastohommia ja vartiointitehtäviä kyllä luulisi Lontoon(kin) alueelta löytyvän...

www.jobcentreplus.gov.uk

Googlekin auttaa.

Bee

• Aloittelija
    • Profiili
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #4 : 30.07.2007, 22:35:46 »
Ajattelin nyt mainita työpaikan joka aika harvalle näkyy tulevan mieleen mutta joka ei vaadi minkäänlaista työkokemusta: Supermarket!
Ei ehkä kenenkään unelmaduuni (ainakaan mun), mutta kyllä se baari- ja kahvilahommat voittaa. Palkat on parempia, lomat pidempiä ja kaupastahan löytyy kyllä muutakin työtä kuin kassalla istumista (esim. varasto- tai toimistotyötä).
Ite olin sainsburyssä (lontoossa siis) 3vuotta, mutta kuulin huhuja että tescot ja morrisonit kyllä maksaa enemmän (ja itse asiassa lähtöhetkelläni tais sainsbury huonontaa uusien työntekijöiden ylityö- ja viikonloppukorvauksia, eli siihen firmaan ei ehkä kannata mennä) ja Waitroset ja Marks&Sparksit nyt tietty parhaiten maksaa. Ja säästät myös ruokakuluissa ku käytät alennuskorttias!

Tää mun vinkki on nyt niinku sellasille jotka ensimmäistä työtään ettii (tai muuten epätoivoiseille!), mutta niidenkään ei sinne muuten kannata juuttua noin pitkäks aikaa ku itelläni kävi ja Deli-tiskille älkää nyt hyvät ihmiset suostuko menemään, siellä tulee hulluks (nim. kokemusta on  :shock: )
quot;Ei aina tarvi tietää mihin on menossa"
Juha Varto

jimwest

• Vieras
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #5 : 31.07.2007, 00:59:43 »
Tuu saksaan call centerin lupsakkaan maailmaan ;)
jahka meikäläinen lähtee reissuun niin työpaikka avautuu.
vaatimuksina ok englanninkielen ja atk-taidot.

yocohoto

• Vieras
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #6 : 31.07.2007, 09:36:17 »
Lainaus käyttäjältä: "jimwest"
Tuu saksaan call centerin lupsakkaan maailmaan ;)
jahka meikäläinen lähtee reissuun niin työpaikka avautuu.
vaatimuksina ok englanninkielen ja atk-taidot.

Jostapa tulikin mieleeni etta myos Edinburghissa on vapautumassa duunipaikka call centerissa syys-lokakuun paikkeilla, (pieni) osa puheluista suomeksi ja loput englanniksi :)

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #7 : 31.07.2007, 20:19:55 »
www.jobs.ie
www.irishjobs.ie
ja myos beeswax europe ...

jos call center ja irlanti kay, pista mulle viestia niin annan osoitteen mihin lahettaa.. yleensa ne etsivat ympari vuoden vakea muutamaan paikkaan taalla ...
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Töihin ulkomaille...
« Vastaus #8 : 01.08.2007, 10:29:13 »
Briteissa raksoilla on kova kysynta luotettavista, tyota vieroksumattomista englantia puhuvista duunareista. Alkuun ehka palkka ei ole kummoinen, mutta mita enemman taitoja kertyy, paasee kylla sitten aika hyville tienesteille.

Ensi pitaa tenttia hyvaksytysti sellainen safety-kirja.

Sanomattakin lienee selvaa, etta paikkoja ei netista loydy. Raksalle vaan suoraan.