Bremen-Praha-Puola-Liettua-Latvia-Viro-Hki

(Luettu 1865 kertaa)

katapult

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - alastonbasisti@hotmail.com
    • Profiili
« : 06.05.2007, 22:48:07 »
Onkohan kyseinen reitti liian kunnianhimoinen n. 11 päivälle?
Noh, kuitenkin olisin kysellyt halpoja reittivaihtoehtoja Saksasta eteenpäin, Tsekkeihin ja/tai Puolaan ja sieltä aina tuonne pohjoiseen kohti kotoa.
Junaa mietin, mutta bahn.de:n sivuilla katselin hintoja niin puolaan joutuisi köyhtymään 80 eurolla mikä on aika kova hinta. Bussit kulkevat??

Kiitos etukäteen vinkeistä.

oskar.

Jay

• Tosireissaaja
    • Profiili
Re: Bremen-Praha-Puola-Liettua-Latvia-Viro-Hki
« Vastaus #1 : 07.05.2007, 10:29:44 »
Lainaus käyttäjältä: "katapult"
Onkohan kyseinen reitti liian kunnianhimoinen n. 11 päivälle?

Itse ainakin varaisin vähän enemmän aikaa, jotta kaupungeista jäisi käteen muutakin kuin bussi- ja juna-asemat.

misu7

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.2007, 11:24:35 »
Mielestäni reilusti liian kunnianhimoinen. Itse varaisin pelkkään Prahaan vähintään 3-4 päivää. Itse tulin juuri Riika-Vilna-akselilta ja bussi kestää vajaat 5h suuntaansa (taisi tosin mennä neljässä nopeimmillaan), mutta kylläpä siinä aikaa tuhraantuu. Sitten kun etsit majapaikan, ostat bussilippuja jnejne. Kyllä tollaseen reissuun kannattaa tosiaan vähintään pari viikkoa varata, jos ei halua pelkkiin asemiin, juniin ja busseihin tutustua.

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 07.05.2007, 12:49:58 »
Vähän makuasioitahan nämä, toiset tykkäävät reissata tyyliin monta paikkaa lyhyessä ajassa. Ei tuossa ajassa tietenkään ehdi tutustua perusteellisesti kovin moneen matkan varrella sijaitsevaan kaupunkiin, mutta jonkinlaisen käsityksen kyseisistä maista kyllä ehtii saada.

Eurolinesin bussit lienevät junaa halvempi matkustusvaihtoehto.