Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 106820 kertaa)

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #220 : 28.04.2008, 18:32:14 »
Mä liputan edelleen tuon 16.5. puolesta. Mutta katsotaan, mikä enemmistölle sopii ja sillä sitten mennään. :)

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #221 : 28.04.2008, 18:42:27 »
Äh. Mä tuskin pääsen (taikka ehdin...) toukokuussa minnekään kun menin ostamaan oman asunnon ja pitää maalailla yms. Ja ilmeisesti pakata ja muuttaakin sinne! Hih. No, katsotaan sitten taas ens kuussa jos onnistuisin joskus lähtemäänkin messiin...  :-\ Mutta onhan toi oman asunnon saaminen aika kivaa, että ehkä missaan nyt jopa melkein mielelläni... ;)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #222 : 28.04.2008, 22:23:15 »
Kumpis päivä olisi sopiva?

Niin,mitäs mieltä olette päivä vaihtoehdoista? 9.5 vai 16.5? Mulle käy edelleen molemmat! ;)

Mullekin käy edelleen molemmat viikonloput. Olisiko se sitten tuo jälkimmäinen, näin äkkiseltään katsottuna enemmistölle sopis se paremmin. Tosin onhan tuossa tuo äitienpäivä että senkin takia tuo jälkimmäinen olis parempi vaihtoehto.
I live in my own little world... but no worries they know me here.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #223 : 29.04.2008, 08:48:10 »

Olisiko se sitten tuo jälkimmäinen, näin äkkiseltään katsottuna enemmistölle sopis se paremmin. Tosin onhan tuossa tuo äitienpäivä että senkin takia tuo jälkimmäinen olis parempi vaihtoehto.

Totta, tuo 16.5 olisi kaikinpuolin parempi vaihtoehto! Taidan minäkin silloin edellisenä viikonloppuna lähteä vaikkapa reissuun johonkin suuntaan! ;D Löytyykö kannatusta tuolle ko.päivälle?

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #224 : 29.04.2008, 13:42:20 »
Eiköhän sovita tuo 16.5. sitten. Juurikin äitienpäivän vuoksi olen edellisenä viikonloppuna lähdössä reissuun, enkä silloin siis pääse. Tuosta miitistähän vois laittaa vielä yhteissähköpostia, eikö sulla lennukerttuli ollutkin joku lista olemassa?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #225 : 29.04.2008, 13:47:49 »
Jep onhan mulla ne ylhäällä. Muutama nimi puuttuu jotka olen unohtanut lisätä mutta se ei oo iso homma lisätä ne listalle. Mutta voisin lähetellä jotain yhteisviestiä kaikille joiden mailit mulla on, vaikka tän tai huomisen aikana. Onks paikasta muuten ollut vielä puhetta? Kellonaika olis varmaan taas jotain 19.00? Tietää sitten vähän laittaa siihen mailiinkin mitä-missä-milloin.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #226 : 29.04.2008, 15:06:06 »
Onks paikasta muuten ollut vielä puhetta? Kellonaika olis varmaan taas jotain 19.00? Tietää sitten vähän laittaa siihen mailiinkin mitä-missä-milloin.

Mitäs sanotte jos varaan sille illalle pöydän Cantina Westistä? Ajasta ei ole ollut vielä mitään puhetta,mutta eiköhän se olisi taas siinä 18-19 pintaan? Miten nyt ihmiset parhaiten ehtivät paikalle...Itse aion toivoa itselleni aamuvuoroa;pääsen tällöin jo 15.00. Olen Porvoossa töissä eli hurautan bussilla tunnissa Helsinkiin joten varmaankin aika hyvissä ajoissa taas siellä..Eipä tuo haittaa! :D

Toivottavasti paikalle pääsisi taas mukava joukkio!

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #227 : 29.04.2008, 16:32:30 »
Miulle käy myös tuo 16.5. ja oon kaupungilla jo klo 16 jälkeen.

Juu, käykääpä tsekkaamassa myös pallontallaajaklubin miitti uusille. Toivottavasti eivät sovi samaa päivää kuin me ;)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #228 : 29.04.2008, 17:44:20 »
Mä oon kanssa varmaan hyvissä ajoin siellä. Täältä kun tulee niin ei ihan viime tippaan kannata jättääkään.

Heh, mä kävin äänestämässä siinä toisessa miitissä siten vielä jälkeenpäin että perjantai ei sovi mutta lauantai sopii....mikä sen parempaa kuin sattuisi samalle viikonlopulle. Tosin ei mua haittaa vaikka tulisinkin erinä viikonloppuna.

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #229 : 30.04.2008, 17:50:24 »
Sovitaanko sitten, että tavataan perjantaina 16.5. kello 19 ja ruokapaikkana Cantina West? Sieltä löytyy myös muutama vege-vaihtoehto ja muutenkin varmaan jokaiselle jotakin. Sieltä ilta sitten varmaan jatkuu säiden ja fiiliksen mukaan eteenpäin.

Lähempänä kannattaa varmaan ruveta keräämään listaa tulijoista, ihan pöytävarauksen kannalta. Viimeeksi oli vähän kurjaa, ettei myöhemmin saapuneet mahtuneet enää pöytäseurueeseen.

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #230 : 01.05.2008, 17:48:26 »
Mulle ainakin sopii tuo!

Joo, oli harmi kun tonne Mayaan ei saa pöytävarauksia pe, mut Cantina onneks eri juttu, tosin sekin suosittu, joten pitänee olla ajoissa varauksissa...

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #231 : 01.05.2008, 17:52:40 »
Mulle sopii kanssa. Selvitätte sitten taas miten sinne pääsee kun ei nyt soita tuo Cantina West yhtään kelloja että minne mun kuuluisi lähteä suunnistamaan.

Ja musta olisi ainakin kiva jos ilta jatkuisi, tietenkin fiiliksien mukaan. Jäi jotenkin se viime kerta harmittamaan niin paljon varsinki kun kuuli että hauskaa oli ollut. Yritän laitella kohta sitä yhteismailia, eilen en kerennyt kun aamupäivä meni vappusiivoilua tehdessä ja sitten olikin jo kova kiire valmistautua juhlintaan. Vaikka eihän me sitä mitenkään ihmeellisesti vietetty.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #232 : 02.05.2008, 07:00:10 »
Sovitaanko sitten, että tavataan perjantaina 16.5. kello 19 ja ruokapaikkana Cantina West? Sieltä löytyy myös muutama vege-vaihtoehto ja muutenkin varmaan jokaiselle jotakin. Sieltä ilta sitten varmaan jatkuu säiden ja fiiliksen mukaan eteenpäin. Lähempänä kannattaa varmaan ruveta keräämään listaa tulijoista, ihan pöytävarauksen kannalta. Viimeeksi oli vähän kurjaa, ettei myöhemmin saapuneet mahtuneet enää pöytäseurueeseen..

Sovitaan näin! Täällä voi käydä etukäteen ihailemassa Cantina Westin tarjontaa: http://www.ravintolaopas.net/cantinawest/index.asp?newsClassID=31&newsID=&companyID=&lang=fi

Laittakaahan viestiä tulemaan sitä mukaan,kun tiedätte pääsettekö osallistumaan tapaamiseen. Laitan sitten pöytävarauksen menemään. ;D

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #233 : 03.05.2008, 13:10:00 »
Mulle sopii kanssa. Selvitätte sitten taas miten sinne pääsee kun ei nyt soita tuo Cantina West yhtään kelloja että minne mun kuuluisi lähteä suunnistamaan.

Cantina West sijaitsee yhdellä Etelä-Esplanadin poikkikaduista. Voidaan kyllä nähdä jossain sulle tutussa paikassa ja mennä yhtä matkaakin. Tai sit voit katsoa Reittioppaasta www.ytv.fi miten sinne pääsee. Tuota tulee itsekin monesti käytettyä. Siihen vaan syöttää lähtöpaikan ja määränpään, reitin saa katsottua kartalta. Kävelymatka se on joka tapauksessa keskustan sisällä.

Nyt ei kun nauttimaan auringonpaisteesta :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #234 : 03.05.2008, 21:59:14 »
Ok, kai mä sen löydän. Tai voidaan tietty mennä yksille ennen varsinaista tapaamista. Mä kun  ainakin oon siellä aikaiseen. Luultavasti.

Mä voisinkin jo ainakin sanoa melko varmaksi että tulossa ollaan.

poppis

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - sandranikola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #235 : 04.05.2008, 01:07:28 »
En ole kovin aktiivinen pallontallaaja, haluaisiko joku vähän selventää tätä miittisysteemiä? Omassa sosiaalipiirissäni ei reissaaminen, etenkään reppu-sellainen, ole kovin suosittua ja olisikin mielenkiintoista päästä puheisiin enemmän matkustelevien kanssa. En kuitenkaan viitsi täysin vieraaseen seuraan pamahtaa jos kaikki muut ovat ennestään tuttuja, joka mainitsi jotain tapaamisesta "uusille" pallontallaajille..?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #236 : 04.05.2008, 01:46:50 »
Poppis: Älä yhtään epäile mukaan tuloa! Ei me muutkaan niin hyvin vielä tunneta toisiamme. Tämä naisporukka on lähinnä naisille tarkoitettu tapaaminen ja tuo toinen on sitten kaikille (se uusille-juttu tuolla toisessa osiossa) . Miitti - mitä miitti on... no se on että tavataan samanhenkisiä ihmisiä. Kuten me kun tykätään matkustelusta. Miitit yleensä on erilaista hengailua, meilläkin oli suunnitteilla kaikenlaista mökkijuttua mutta ne toteutetaan myöhemmin ja nyt mennään vaan syömään, jutustellaan samalla ja ehkä sen jälkeen mennään viel johonkin. Mutta siis yleistä hengailua samanhenkisessä porukassa. Paremmin en osaa selittää, selittäköön joku muu paremmin jos taitaa :) Tällä kertaa siis kokoonnutaan Cantina Westissä Helsingissä (suurin osa on sieltä tässkin ketjussa) 16.5. klo... no sitä ei ollakaan taidettu vielä tarkemmin sopia mutta klo 18-19 noin.

Tässä linkki vielä siihen toiseen miittiketjuun. Muillekin tiedoksi.

http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=17816.0

Mulla myös sellainen tilanne ja näköjään melko monellakin ettei ystäväpiiri ole oikein kiinnostunut reppumatkailusta tai sitten on muita esteitä. Tälläiset tapaamiset on just oivallinen keino tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja kuulla muiden juttuja. Tosin matkakuumehan siinä kasvaa entistä isommaksi mutta mitä väliä ;D Mäkään nyt mikään kova reissaaja ole, en ainakaan kovin paljoa vielä mitään pitkiä juttuja mutta kovasti olen lähdössä joka paikkaan mikäli rahat jostain kokoon saadaan.

Eli minusta ainakin saa matkaseuraakin jos matkaseuran puutteessa kuka vain onkaan ;)

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #237 : 04.05.2008, 12:49:15 »
Mun pitää miettiä vielä tuota miittiä, kun pääsen työharjoittelusta 16.00 ja juna on Helsingissä vasta kasilta jollen pääse aiemmalla junalla.. :(
Miltä maailma näyttää tänään?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #238 : 07.05.2008, 03:29:37 »
Noin. Äsken lähetin mailia kaikille joiden mailit mulla on ja niiden joiden sähköpostiosoitteet ovat profiilissa. Kaikilla ei ollut eli oli piilotettu. Jos joku jäi ilman mailia niin johtunee siitä ettei mulla ole sitä. Esim. T-Marian sähköpostiosoitetta ei ole ollenkaan. Jos haluat mailia jatkossa tai tämän minkä nyt lähetin niin lähettele yv:n kautta oma sähköpostiosoitteesi.

Niin ja sitten tuo majoittuminen. Otan mielelläni vastaan patja-lattiapaikan tai jos tulee useampi Hesan ulkopuolelta niin joku yhteishotelli/hostellihuone, ovat yleensä halvempia näin. Asuuhan siellä se mun sukulainen mutta jos kovin myöhäiseen menee niin olisi kiva majoittua jossain muualla kuin siellä, tosin jos en muuta keksi niin sitten on vaan kestettävä kaikki juorut.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2008, 03:51:00 kirjoittanut lennukerttuli »

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: PITKÄSTÄ AIKAA!!!
« Vastaus #239 : 07.05.2008, 03:36:13 »
Miten on, saisimmeko kokoon pienen, sopivan tai isommankin ryhmän kevätreissulle keväiseen Amsterdamiin?! Olisiko kiinnostusta tälläiseen? Pitkä viikonloppu, muutama päivä?

Suunnitelmiini on tullut muutos eli Pariisin matka siirtyi sekä elokuun reissu peruuntui. Eli olisin kyllä valmis tälläiseen muutaman päivän reissuun jos kiinnostuneita on. Jos saisi vaikka neljänkin hengen porukan tai isomman jos kiinnostusta löytyy.