Englantiin töihin

(Luettu 5118 kertaa)

disaster

• Reissaaja
    • Profiili
Englantiin töihin
« : 06.06.2007, 14:27:12 »
Olen lähdössä kaverini kanssa parin viikon kuluttua Lontooseen, ei olla suunniteltu sen tarkemmin,mutta tarkoitus olisi etsiä töitä Lontoosta tai mahdollisesti lähteä etelä englantiin..siellä varmasti tarvetta työntekijöille näin kesäloma ja turistisesongin aikoihin. Toisaalta vaatekauppaankin olisi kiva päästä töihin, kun kokemusta löytyy jo kansainvälisesti tunnetussa vaateliikeketjussa työskentelystä.

Nyt kyselisin vain muiden kokemuksia...kuinka helppoa oli löytää töitä?missä kaupungissa olit yms? kertoilkaapa tänne kokemuksianne!  :wink:

Ei HUUDETA otsikossa (eikä muuallakaan).
Ravintola ja hotellitöitä on ainakin jo käsitelty foormilla, löytyy haulla esim. hakusanalla "hotellitöihin" -Juzt

disaster

• Reissaaja
    • Profiili
Englantiin töihin
« Vastaus #1 : 06.06.2007, 21:13:42 »
eikö kenelläkään ole kokemuksia??  :roll:

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Englantiin töihin
« Vastaus #2 : 06.06.2007, 21:19:50 »
UK:sta toyta loytyy toita haluaville.
Lontoo on kallis asua joten voi olla hyva harkita muitakin kaupunkeja niin jaa enemman palkkaa kateen.
Hanki NIS numero heti kun olet maassa ja asut jossain niin toiden saanti nopeutuu .. (national insurance # tms)
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

disaster

• Reissaaja
    • Profiili
Englantiin töihin
« Vastaus #3 : 07.06.2007, 07:57:06 »
ok kiitos tiedosta.. oletko itsekin työskennellyt englannissa?

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Englantiin töihin
« Vastaus #4 : 07.06.2007, 09:18:23 »
eri kaupungissa kuin Lontoossa tosin, lahempana Birminghamia. Ja useampaan otteeseeen.
Britannia on mulle se paikka johon tulee mentya silloin kun tarvitsee pikaisesti duunia ja rahaa ... ja nyt on tarkoitus menna Lontooseen noin kk paasta kun nykyisessa paikassa ei enaa oikein inspiroi.
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

madou

• Aloittelija
    • Profiili
Englantiin töihin
« Vastaus #5 : 13.06.2007, 15:19:13 »
englannista saa tosi helposti töitä, siellä kun ei paikalliset nuoret turhaan koulunpenkkejä kuluta niin ei ole niitä ammattitaitoisia kilpasisaria sitten työnhaussa.

lontoo on tosiaan kallis ja asumispaikat saattaa olla kiven alla, mutta lähialueilta on tosi hyvät yhteydet sinne ja muuten paljon edullisempaa elää ja asua. ja jos sattuu turhautumaan tuntien mittaisista matkoista metrossa ja bussissa ihan vaan kavereita tapaamaan toiselle puolelle kaupunkia, kuten minä turhaudun, ne essexin ja surreyn kaupungit ja kylät on paljon kivempiakin.

itse olin viime vuoden lopulla töissä järjestön kautta ja kun se homma loppui niin kiertelin pubeja ja hotelleja ja sainkin viikon sisään uuden työn, siihen asti asuin kaverin luona. eipä hygieniapasseja kyselty kyllä missään, ja jos on kokemusta ja kielitaitoa niin muuta ei kyllä tarvii.

onnea matkaan! eiköhän sieltä töitä löydy. entinen pomoni sanoikin ettei tästä lähtien palkkaa kuin skandinaaveja, sen verran huono työmoraalikin kuulemma meinaa englantilaisilla olla.
e que je fais là-moi je sais pas