sukelluskamat Thaimaasta

(Luettu 2009 kertaa)

faye

• Aloittelija
    • Profiili
sukelluskamat Thaimaasta
« : 09.07.2007, 00:46:04 »
Onko joku sattunut ostamaan sukellussettiä thaimaasta? Missä hinnoissa mahdetaan liikkua esim. regusetti, liivi, trooppisten vesien kokopitkä märkkäri? Itse olen lähdössä reissuun pika puolin (elokuussa) ja tarkoitus olis pulahtaa pinnan alle. Suuntana siis se thaikku. Vasta aloittaneena kamat puuttuu osittain vielä täällä kotimaan kamarallakin, ja mietin että onko hintataso sellainen että kannattais reissusta laahata roinaa himaan...tietenkin sielläkin olis mukavampi dyykkailla omilla kamoilla.

Entäpä, onko kokemuksia hyvistä resorteista esim. Taolta? Ja minkäslainen se hintataso mahtaa Taolla tällä hetkellä olla vuokraajan kannalta?

Alppiruusu

• Reissaajaguru
    • Profiili
sukelluskamat thaimaasta
« Vastaus #1 : 18.07.2007, 12:23:18 »
Snorkkelinetistä saat yllinkyllin sukelluskamatietoa, myös Thaimaan osalta. Itse ostaisin vähintään regut ja liivin kotimaasta sillä niiden hinnat on aika samoissa. Pientä säästöä saatat saada jos tilaat netistä esim Saksasta mutta aloittelijana menisin sukellusliikkeeseen. Tai ihan eka konsultoisin snorkkeli.nettiä (lue sielläkin eka jo olemassa olevia ketjuja, joissa ihan samoja kysymyksiä) :wink:

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
sukelluskamat thaimaasta
« Vastaus #2 : 20.07.2007, 09:24:07 »
Taon hintataso on yleensä Thaimaan halvin ,lisäksi Taolla on kaikissa DiveCentereissä samat hinnat.
Kannattaa sitten harkita omien välineiden hankkimista,niissä on aika rahtaaminen ja sukelluskeskuksista saa aika halvalla kaikki varusteet sukellusta varten.
Sukellustietokone tietysti kannattaa hankkia oma.
KohTaoDivers ainakin oli kaikinpuolin  hyvä sukelluskeskus ja osa divemastereista suomalaisia
 :wink: