Unissasekoilijan majoitusvaihtoehdot?

(Luettu 3022 kertaa)

AdaSxn

• Himoreissaaja
    • Profiili
« : 12.07.2007, 20:09:34 »
Ongelmani on seuraavanlainen. Puhun, huudan ja itken unissani. Kävelen unissani, ja teen kaikkea enemmän tai vähemmän käsittämätöntä unissani. Saatan esimerkiksi heittää kaikki vaatteet pois nukkuessani.

Hotellit ovat kalliita, hostellien privaattihuoneet ovat kalliita. Dormit ovat halpoja, mutta en välttämättä haluaisi herättää tuntematonta huonekaveria kömpimällä alasti tämän viereen.

Onko pallontallaajissa muita univammaisia, ja miten olette ratkaisseet sekoiluongelman yhteismajoituksessa? Maksatteko suosiolla enemmän, vai vedättekö vain rastin seinään jokaisen skandaalittoman yön jälkeen?

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #1 : 12.07.2007, 20:54:28 »
Ei unisekoilua varsinaisesti, mutta avopuolisoni kuorsaus on sitä luokkaa, että majoitumme suosiolla double roomissa. Näitä on myös hostelleissa. Luulisin että näin kannattaisi toimia unissasekoilijankin tapauksessa. Aika tylsää on muiden valvoa peläten että hyökkääkö vieras unissamesoaja kimppuun vai ei (vaikka sen ihan "hyvällä" tekisikin)...
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2007, 22:43:06 »
Eipä siinä taida paljon privahuoneiden lisäksi vaihtoehtoja olla... nippusiteet ja suukapula toiminee myös, mutta saattavat nekin herättää huomiota dormeissa.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Jonna-Karoliina

• Tosireissaaja
    • Profiili
Re: Unissasekoilijan majoitusvaihtoehdot?
« Vastaus #3 : 13.07.2007, 07:44:43 »
Rasti seinään. En tosin itse ole ihan noin paha, tietääkseni. Voisit ehkä kokeilla nukkua sellaisissa vaatteissa, joita ei saa helposti pois päältä....(sitten joku siveysvyö ja avain rinkan pohjalle :D) Farkut päällä nukkuminen ainakin hidastaa alastonseikkailuja.
quot;Olen kuullut villihanhien huudot, enkä enää saa levotonta sydäntäni tyyntymään." -Mitsune

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2007, 09:49:26 »
Olen joskus itse koko yön reissattuani seuraavana iltapäivänä syömässä ollessani simahtanut. Hetkeä myöhemmin heräsin muiden tuloon paikan vessasta, täysin alastomana mutta tyhjään pussilakanaan ryömineenä. Minkäänlaisilla päihdyttävillä kemikaaleilla ei ollut osuutta asiaan. Onnekseni tämä tapahtui yksityisasunnossa.

Sittemmin olen rauhoittunut jonkin verran, ja nykysessä korkeassa iässä dormeissa häiritsevätkin muut minua. Maksan siis suosiolla privaattihuoneesta.

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 16.07.2007, 21:38:28 »
Juu, en mäkään nyt osaa auttaa... Mutta jos päätyy privahuoneeseen niin ehkä kannattaa laittaa joku este oven eteen ;) Meille kävi yhdellä reisulla niin, että mun miäs keskellä yötä ryntäsi meidän yksityisestä huoneesta käytävän toiselle puolelle höpisemään unissaan jotain...  :lol: Seuraavaksi yöksi laitettiin painava matkalaukku reitille...

Mutta olisko kuitenkin niin, että kun vieraiden kanssa yöpyy niin sen verran "suorittaa" nukkuessaankin että pahemmilta fiaskoilta vältytään? (Olen itsekin mm. kerran koputtanut unissani viereisen huoneen seinää...)

AdaSxn

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 20.07.2007, 11:38:05 »
Ovea ollaan tosiaan pönkätty, laukuilla ja muilla liikkuvalla. Olen kerran kotona löytänyt itseni lukitun oven takaa rappukäytävästä, en välittäisi toistaa sitä ulkomailla.

Jos sekoilisin joka yö, menisin ihan suosiolla aina privahuoneeseen. Mutta kun sekoilua tapahtuu ehkä "vain" viikon-parin välein, tuntuisi halpa dormi aika houkuttelevalta.

Ehkä sidotaan mut mieheen kiinni jollain kettingillä, niin se herää aina, jos yritän lähteä reissuun.  :?

pennylane

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 21.07.2007, 20:49:07 »
Ihan mun triidi tämä  :D Mulla on eka reili vasta tulossapäin, joten nähtäväksi jää millaisia öitä on tiedossa. Mulla on tapana puhua ja nauraa unissani, kävellä ympäri asuntoa, siirrellä tavaroita paikasta toiseen, joskus oon vetänyt verhoja irti ikkunoista ja ottanut tauluja pois seiniltä. Ihanaa etten oo yksin tahattoman yöaktiivisuuteni kanssa  :lol: