Jouluksi Intiaan?

(Luettu 16110 kertaa)

lumikk

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« : 14.07.2007, 23:08:37 »
Eli näin alustavasti olisi suunnitteilla reissata Intiaan siinä joulu-tammikuun aikana, varmaankin käydä ainakin Mumbai - Goa. Eihän kukaan muu olisi samoihin aikoihin reissussa että voitaisiin mahdollisesti kulkea samaa matkaa ja vaikka vietellä joulua yhdessä? Tai onko joku asumassa jossain matkan varrella jotta voisi kylässä käydä? <:

Itse olen parikymppinen naisenalku ja ensimmäistä kertaa itsekseni reissuun lähdössä. Hirmuinen juhliminen ja rannalla makoilu ei niinkään kiinnosta, ennemminkin rentoutuminen, luonto, nähtävyydet, eläimet ja elämänmeno sielläpäin ylipäänsä. Matkabudjetti tulee olemaan kohtalaisen pieni, mutta haluaisin kuitenkin nähdä ja kokea mahdollisimman paljon matkani varrella. Myös muualle päin Intiaan lähden mielelläni mukaan jos joku huolii matkaseuraksi!

FreakOfNature

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #1 : 20.07.2007, 03:28:34 »
Poistettu
Ei niin friikki... vai?

rybis

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - smurffi1@hotmail.com
    • Profiili
Re: Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #2 : 01.08.2007, 20:26:26 »
ajattelin lähteä joulukuun puolivälissä kolmeksiviikoksi kiertämään intiaa. tarkotus olisi kierrellä eripuolilla intiaa ja päätyä goalle, jossa olin viime vuonna. Reitti ja paikat on vielä auki, joten jos seura kiinnostaa niin kaikki on sovittavissa.
Reissuun olen lähdössä yksin. olen 28 vuotias.

FreakOfNature

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #3 : 08.08.2007, 03:02:25 »
Poistettu
Ei niin friikki... vai?

aamuuninen

• Aloittelija
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #4 : 29.08.2007, 18:54:04 »
Se voisi olla kiva matka.. Olen 27-vuotias tyttö ja kiinostunut Intiasta.. Jouluksi voisi lähteä, mulla on normaali joululoma, eli viikko tai kaks oisi aikaa reissata. Asutkos Helsingissä? Meinaan, että vois nähdä ja kasvotusten suunnitella matkaa.. Näin näkis miten tullaan toimeen vai tullaanko ollenkaan. :) Mulla on pieni matkabudjetti, mutta siellä päinhän ei eläminen maksa juurikaan :D

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #5 : 31.08.2007, 18:53:52 »
Moi!
Tervetuloa moikkaamaan minua south anjuna beachille, Curlie´s rantaravintolaan! Kerran matkatessani tutustuin, ihastuin ja rakastuin paikan omistajaan ja nyt asun Goalla (lähdössä takaisin Goalle 20.9.07)! Minut löytää varmimmin Curlie´sin internetkahvilaa pitämästä taikka sitten baaritiskin takaa! Tai sitten vain kysytte pojilta suomityttöä niin etsivät minut käsiini ;)

Suomiseura olisi aina paikallaan ja Goaa on aina kiva reissata ympäriinsä, joten ottakaa ihmeessä yhteyttä, tiedän jo aika hyvin Goan paikat ja tavat. Muutenkin jos joku kaipaa Goa vinkkejä niin kerron mielelläni mitä tiedän!

Törmäillään!

Zeed

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - zeedfin@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Goa...
« Vastaus #6 : 06.09.2007, 01:37:35 »
Laitetaan nyt vielä tännekin msg. :)
Eli syyskuun loppu, lokakuun alku. Tulossa Goalle, yksin, reppu vaan mukanani. :lol:
Olen aikaisemminkin sielläpäin samoillut, jotenkuten reitit hallussa.

Inkku, tulenpa moikkaamaan kunhan sinnepäin saavun.

Ja muutkin matkalle lähtijät, yhteyksiä vaan.. Vois vaikka lähteä yhdessä matkaan..

Kauhee hinku ois jo lähteä..  :twisted:
aikki mikä näkyy, on matkaa..

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #7 : 11.09.2007, 10:57:40 »
Zeed, Teretulemast!! Auringon alla nähdään  :D

Zeed

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #8 : 11.09.2007, 11:21:00 »
Kiitosta vaan!
Otan tukikohdan pohjois Anjunasta, näillä näkymin.
Laittelen viestiä kun tiedän enemmän..
 :)

FreakOfNature

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #9 : 11.09.2007, 20:58:06 »
Meitsi ilmestyy kans näillä näkymin Anjunan seuduille ennen lokakuun puoliväliä.
Ei niin friikki... vai?

Zeed

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #10 : 12.09.2007, 10:45:28 »
Lainaus käyttäjältä: "FreakOfNature"
Meitsi ilmestyy kans näillä näkymin Anjunan seuduille ennen lokakuun puoliväliä.

Nonnih! Ilmotusta vaan kun sielläpäin liikut, käydään parilla..  :lol:

Linkvist

• Aloittelija
    • Profiili
Mumbaissa 1.10
« Vastaus #11 : 18.09.2007, 13:38:51 »
Onko kukaan menossa etelään päin mumbaista 1-2.10. Junamatka olisi kiva tehdä porukalla. Lähden matkaan 30.9 ja sen jälkeen menen fiiliksen mukaan, kentien aluksi Goalle, vaihtoehtoisesti myös Bangalore (-->Mysore) tai Kerala. Matkaseuraksi saisit reippaan 27v naisimmeisen.

xskx

• Aloittelija
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #12 : 18.09.2007, 16:09:17 »
Kyllä vain!

Pitäis lähteä reissuun siin 15.12.07-15.1.08. Plus miinus 3pv. Tarkoitus olis myös intia...aikaisemmin en ole ollu ja nyt pitäis nähdä. Kaveri ei päässytkään lähtemään ja pakko päästä lämpöiseen ja matkustelee.

Matkareitti on täysin epäselvä vielä :D  .

Alkuperäinen idea oli kaksi viikkoa kiertää etelä intian temppeleitä ja sit lähteä etelä taikkuun saarille rentoutuu ja aurinkoilemaan ennen pimeään suomeen saapumista. Mutta nyt kaikki käy, heheh. Luultavasti koko kk intias. Temppeleitä yms olis hieno nähdä.

Meikä on rento 28 miehen alku. Juhliminen yms ei oo hirveesti mun juttu, luonto, nähtävyydet, rentoilu ja pieni urheilu on siistii :).

Mutta kaik käy..Ota yhteyttä jos kuulostaa hyvält..
On se kaikki hauskempaa yhdes...
ksi elämä, elä oikein.

FreakOfNature

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #13 : 19.09.2007, 11:48:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Zeed"

Tottahan toki parit uppoo  8)
Ei niin friikki... vai?

Linkvist

• Aloittelija
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #14 : 19.09.2007, 13:14:30 »
Lainaus käyttäjältä: xskx
Kyllä vain!

Pitäis lähteä reissuun siin 15.12.07-15.1.08. Plus miinus 3pv. Tarkoitus olis myös intia...aikaisemmin en ole ollu ja nyt pitäis nähdä. Kaveri ei päässytkään lähtemään ja pakko päästä lämpöiseen ja matkustelee.

Matkareitti on täysin epäselvä vielä :D  .

Alkuperäinen idea oli kaksi viikkoa kiertää etelä intian temppeleitä ja sit lähteä etelä taikkuun saarille rentoutuu ja aurinkoilemaan ennen pimeään suomeen saapumista. Mutta nyt kaikki käy, heheh. Luultavasti koko kk intias. Temppeleitä yms olis hieno nähdä.

Meikä on rento 28 miehen alku. Juhliminen yms ei oo hirveesti mun juttu, luonto, nähtävyydet, rentoilu ja pieni urheilu on siistii :).

Mutta kaik käy..Ota yhteyttä jos kuulostaa hyvält..
On se kaikki hauskempaa yhdes...

*---------*----------*----------*---------*---------*--------*--------*-------*

No täytyypi katsella missä päin silloin liikun. Tarkoitus on matkustella maaliskuun loppuun asti ja joulukuun seuduilla Sri Lanka, Thaimaa, Nepal tai Tiibet. Nyt aluksi hakusessa junamatkaseuraa 1.10 tai 2.10.07. Any one??

hekto

• Reissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #15 : 21.09.2007, 08:43:57 »

Meitä lähtee 4 hengen porukka Lokakuun 1. päivä matkaan ja aloitetaan Anjunasta. Kuten viime vuonnakin niin varmin paikka bongata on Curlies Bar & Shiva Valleyn kulmilta.....

Zeed

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Jeah!
« Vastaus #16 : 21.09.2007, 10:22:17 »
Lainaus
Meitä lähtee 4 hengen porukka Lokakuun 1. päivä matkaan ja aloitetaan Anjunasta. Kuten viime vuonnakin niin varmin paikka bongata on Curlies Bar & Shiva Valleyn kulmilta.....

Täähän on hyvä "ilmoitustaulu" kunhan joku on Goan suunnalla. Tehään vaikka semmonen GoaMeet '07  :lol:

hekto

• Reissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #17 : 21.09.2007, 10:39:41 »
Lainaus käyttäjältä: "Inkku"
Moi!
Tervetuloa moikkaamaan minua south anjuna beachille, Curlie´s rantaravintolaan! Kerran matkatessani tutustuin, ihastuin ja rakastuin paikan omistajaan ja nyt asun Goalla (lähdössä takaisin Goalle 20.9.07)! Minut löytää varmimmin Curlie´sin internetkahvilaa pitämästä taikka sitten baaritiskin takaa! Tai sitten vain kysytte pojilta suomityttöä niin etsivät minut käsiini ;)

Suomiseura olisi aina paikallaan ja Goaa on aina kiva reissata ympäriinsä, joten ottakaa ihmeessä yhteyttä, tiedän jo aika hyvin Goan paikat ja tavat. Muutenkin jos joku kaipaa Goa vinkkejä niin kerron mielelläni mitä tiedän!

Törmäillään!

Nähdään Curliessa 2.10 :)  Ootko henkilö jota Curlien tyypit kutsuu KIAksi??  Juttelin viimeksi siellä tosi paljon niiden kanssa ja tuli istuttua useampi ilta niiden tiskillä. Mainitsivat et Suomesta käy tyttö siellä, jota kutsuvat KIAksi, joka tulee NOKIA sanasta :) Vinkit tulis hyötyyn, kun ei ole tullut käytyä vielä ihan pohjoisessa :wink:

hekto

• Reissaaja
    • Profiili
Re: Jeah!
« Vastaus #18 : 21.09.2007, 10:41:20 »
Lainaus

Täähän on hyvä "ilmoitustaulu" kunhan joku on Goan suunnalla. Tehään vaikka semmonen GoaMeet '07  :lol:

On joo :lol: Jep, eli Goameeting 07 tiedossa  8)

jimwest

• Vieras
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #19 : 21.09.2007, 12:40:42 »
Helou helou, meikalainen on loka-marras vaihteessa kanssa tulossa Goan suuntaan :)