Jouluksi Intiaan?

(Luettu 16074 kertaa)

Zeed

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - zeedfin@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #20 : 21.09.2007, 13:11:36 »
Lainaus käyttäjältä: "jimwest"
Helou helou, meikalainen on loka-marras vaihteessa kanssa tulossa Goan suuntaan :)

Helouta! Tuntuu että siellä suunnalla on aika paljon härmäläisiä, hienoa! :D
aikki mikä näkyy, on matkaa..

minta

• Aloittelija
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #21 : 30.09.2007, 20:26:26 »
Mullakin saattais olla kaverin kanssa sama suunta.. Mutta ongelmana on kohtuuhintaiset lennot! En oo vielä löytänyt lentoja jotka maksais alle 850 euroa. Onks kellään antaa vinkkiä? Lähtö olis joulun jälkeen ja paluu tammikuun puolivälissä noin suurinpiirtein.

J<3H

• Tosireissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #22 : 30.09.2007, 21:03:06 »
Me lähdetään poikaystävän kanssa Intiaan 30.11.2007 ja tullaan takaisin Suomeen 20.1.2008. Finnairilta ostettiin liput ja hinta oli vain 541e/hlö. Kyseessä on ns. nuorisohinta, joka koskee alle 26-vuotiaita. Eli mikäli olette alle tuon, pitäisi irrota liput reilusti alle 850e. Itseasiassa tuo 850e on sikahinta, koska tuolla hinnalla saa kaksi henkilöä kesällä/syksyllä meno-paluun Delhiin...

:D

minta

• Aloittelija
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #23 : 01.10.2007, 17:11:52 »
joo mut finnairilla ei tosiaan noille lomapäiville oikeen taida saada halvemmalla lippuja.. opiskelut rajoittaa matkustusaikataulua aika tehokkaasti. eli tietääks kukaan vaihtoehtoja? en oo onnistunut löytää ton järkevämpiä lippuja..

ReiseReise

• Himoreissaaja
    • Profiili
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #24 : 16.10.2007, 09:37:44 »
Tervehdys Mumbaista! Vajaa viikko taalla jo oltu, eika ole muihin suomalaisiin tormatty. Onko pallontallaajia lahettyvilla?

Meilla tarkoitus lahtea tasta junailemaan seuraavaksi kohti Ahmedabadia, vahan junamatka janskattaa joten seura ei olisi pahitteeksi! :)

Meidat loytaa Colabasta Sea Shore -hotellista, on muuten mainio paikka. Tulkaa moikkaamaan!
 know you believe you understand what you think I said but, I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.

mik-ko

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.picture.fi/
Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #25 : 16.10.2007, 10:27:00 »
Täällä olis kaks nuorehkoa, toinen alle ja toinen yli täysi-ikäisyyden, kilttiä valokuvaajapoikaa lähdössä reissun päälle 11.12. Mumbaihin. Siellä ei ole tarkoitus homehtua ja hukkua pakokaasuihin, eli aika pian poispäin. Matkaseura olis mukavaa ainakin jollekin etapille, mutta todennäköisesti tarkoitus ei ole jumahtaa ainakaan Goalle. Käydä toki voisi, mutta kiinnostaisi kovasti paljon muutkin paikat ihan toisaalla kuten Delhi, Varanasi...

Kännääminen ei kuulu ohjelmaan mutta hauskaa voi silti olla hillitymminkin. Mikäli siellä on joku joka osuisi aika tasoihin päivien kanssa ja haluaa puheliasta seuraa mukaansa Mumbaista eteenpäin (no miksei muualtakin) niin yhteyksiä vaan. Viestiä vaikkapa yksityisellä täältä.
'll go before it's too late. www.picture.fi

itunana

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Jouluksi Intiaan?
« Vastaus #26 : 01.07.2008, 22:17:45 »
Täällä ois kans parikymppinen naisenalku lähdössä reissuun (ajalla 20.12-4.1 ois lomaa ja 2vkoa olisi tarkoitus reissata) Intia kiinnostais kovasti. Ihan yksikseen ei rohkeus riitä lähteä noin kauas vaikka muualla onkin tullut reissattua ;D Eli matkaseuraa jouluksi ja uudeksi vuodeksi etsiskelen! mitään ei oo suunniteltu valmiiks eli ehdotuksia otetaan vastaan............

EIha

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 02.07.2008, 14:31:43 »
Itselläni liput Mumbaihin ja takasin hommattu Finskiltä ajalle 2.12. (2008) -7.1. (2009). Ihan yksin olen menossa.

Tarkoitus on reissata Mumbaista melko suoraan etelään päin Goalle ja sieltä Keralaan. Keralasta ehkä jopa Kolkataan asti ja sisäisellä esim. Spice Jet) lennolla Kolkatasta Mumbaihin. Ensimmäistä kertaa Intiaan olen menossa, mutta reissukokemusta ja vieläpä yksin matkustelusta melko paljon on tullut hommattua... Aattelin laittaa varmuuden vuoksi sormuksen nimettömään ja lavastaa kivoja "aviomies" kuvia, jottei paikalliset poijjaat ala liiaksi häiritsemään. Jos siis jollakin on saman suuntaisia suunnitelmia voisi treffata jossakin päin? En välttämättä ihan koko matkaksi seuraa kaipaa. Kaveri on näillä näkymin tulossa viikoksi Goalle joulukuussa.

Olen siis tämmöinen 25-vuotias tytsy, alunperin kotoisin savosta. Gradu on hanskassa ja tarkoitus olisi vähän lähteä kiertämään ennen oravanpyörään heittäytymistä.. Lentoliput on hommattu varmuuden vuoksi flexible-ominaisuudella jos jostain syystä Intia kutsuu pidemmäksi aikaa.

wilhelm-

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 02.07.2008, 17:00:05 »
Ollaan tulossa Thaimaasta Intiaan siinä joulukuun alussa tai marraskuun lopussa fiiliksen mukaan. Paluu olisi 22.12 Mumbaista eli jouluruuhkia ja hinnannousuja pakoon. Ollaan oltu siinä vaiheessa jo neljä kuukautta reissussa muutenkin. Reittimme saattaa olla esimerkiksi Kolkata, Varanasi, Delhi (Agra?), Goa ja Mumbai, spicejettiä käytämme ainakin Delhi-Goa välillä alustavasti ja sellaista. Mutta jos noilla mestoilla sitten porukkaan törmäilisimme. Raskaan reissun päätteeksi on tarkoitus olla viikko pari Goalla vaan elbaamassa.
Matkakertomuksiani lattareista 2012:

www.villek.blogspot.com

Kuukauden reissu eteläisessä Afrikassa 2013

http://www.villek2.blogspot.fi/

EIha

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 28.07.2008, 16:42:07 »
Juu edelleen on reissu voimassa. Liput on jo hommattu! Eli lähtö oli 2.12. ja paluu 7.1. Mumbaista finskillä Helsinkiin. Meen varmaan aluksi joogaamaan/kahtelemaan menoa Mayapurnaan, joka on Kolkatan lähellä maaseudulla. Sieltä sitten Chennain kautta Keralaan ja Goalle, jossa varmaan menee joulu ja uusi vuosi. Kuulin että junia ja sisäisiä lentoja kannattaa joululle varata jo etukäteen eli kai kätevintä olisi viettää pyhät yhdessä paikassa... Voipi olla junat aika täynnä kun paikallisetkin reissailee noilla main.

Mutta ehdottomasti otetaan yhteyttä ja mahdollisesti tavataan reissun päällä! Veikkaisin että juurikin joulukuun puolessa välissä tulisin etelään päin. Mites meinasitteko ottaa malaria kuuria?

normipäivi

• Vieras
« Vastaus #30 : 27.10.2008, 14:46:11 »
Hej,
täällä on kaks tyttöä, jotka aikoo Goalle pohjoisesta viimeistään uudeksi vuodeksi. Olisi hauskaa tavata muitakin suomalaisia siellä!

Kävin tänään lääkärisedän luona. Hän määräsi mulle malaria-kuurin, ja suositteli sitä ainakin jos mielii pohjois-goalle..

JuiceP

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - juiceq@phnet.fi
    • Profiili
« Vastaus #31 : 05.11.2008, 16:50:52 »
ehtoota

Tarkoitus olis "rantautua" mubaihin 11.12 varhain aamusella ja siitä sitten suht samaa kyytiä goalle. Junaraissu kiinnostaa hinnan ja meiningin osalta. Lippujen varaaminen on vaan osoittautunut ongelmaksi netistä. Onko ketään menossa tuona päivänä mumbaista goalle ketään menossa. Matkaseura/säätöseura olis kiva :)
Joulu ja uusivuosi goalla juhlien, olis bueno nähdä kotimaisia :D

jeeba

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #32 : 10.11.2008, 09:30:09 »
Moikka moi! Olen siina joulukuun alkupuolella menossa Goalle. Talla hetkella olen Nepalissa ja tarkoitus olisi kolme viimeista viikkoa viettaa Goalla tai Gokarnassa. Paluulento Delhista on 21.12. Jos on samansuuntaisia intresseja, niin voi ottaa yhteytta! Olen 24-vuotias nainen. Rentoa meininkia, joogaa, chillailua odotan Goan ajaltani.

EIha

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #33 : 10.11.2008, 12:42:26 »
No terve!

Itselläni on varattu junaliput Goalle Kochista 20.12. Keralassa ajattelin tutustua viikon backwaterseihin yms. ja sitten tosiaan tulla chillaamaan pariksi viikoksi mieluiten Goan eteläisemmille rannoille. Ainakin aluksi menen Palolemille ihmettelemään, josko delfiinejä näkyisi ja jatkan siitä sitten pohjoisemmaksi jos huvittaa.  Eli olisin Goalla juurikin joulun ja uuden vuoden.

Juice P: Liput junamatkalle kannattaa varmana kuitenkin varailla etukäteen. Käy osoitteessa www.indianrailways.gov.in/ mielellään aamulla ennen kymmentä. Vältät paikallisten matkatoimistojen aamuruuhkat. Sieltä vaan luomaan käyttäjätiedot internet bookingista. Itse maksoin visalla Citibankin kautta (maksuvalikossa vasemmalla ylhäällä). Ekstraa tuli maksettavaksi semmoiset 2 euroa per matka. Ei kuitenkaan paha kun itse liput maksoi n. 1,5 euroa… Tilasin siis e-lipun, joka tuli nopeasti sähköpostiin ja käy junaan sellaisenaan. Junalla Intiassa matkustaneet suosittelevat sleeper luokkaa ja sieltä yläpetiä, koska paikalliset tuppaavat pitämään noita alapetejä istuskelumestoinaan… Siitä saa sitten häätää aina ylimääräiset yövieraat pois. Itse varasin kylläkin parille matkalle vahingossa alapedin.

Siellä sitten vissiin nähään!! Pistetään vaikka lisää viestejä kun on ajankohta lähempänä…

axera

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #34 : 20.11.2008, 16:16:55 »
Hyvia joulu/ uudenvuoden viettopaikkoja etela intiassa? Goalla taitaa olla ainaskin aikaslailla suomalaisia. Itsella paluu 8.1.2009 ja siihen asti tarkoitus heilua eripuolilla etela intiaa. Ilmotelkaa itsestanne, ois  kiva tavata hengen heimolaisia pohjolasta. Olen 25v ukkeli ja ykin liikkeella.

Theodor

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - r3surrect@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #35 : 22.11.2008, 15:43:20 »
Finskiltä saa menolipun Mombaihin 218€ ja meno-paluu alle 500€. Ja kyseessä on vielä suora lento.

normipäivi

• Vieras
« Vastaus #36 : 23.11.2008, 11:29:22 »
Minä goalla 16-23 joulukuuta! ehtisköhän siinä ajassa tehdä jonkun retken jos toisenkin hieman etäämmälle? ideoita?

Jussi80

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #37 : 02.12.2008, 01:32:57 »
Mulla on lentoliput HKI - MUMBAI - HKI välille. Eli lähtö Helsingistä on 27.12.2008 ja paluu sitten 19.1.2008. Matkakaverini perui reissun joten näillä näkymin olen itsekseni reissussa.

Tarkempia suunnitelmia ei reissun suhteen ole, mutta matkaa voisi sopivasti kuulua biletystä, rantaelämää ja mitä nyt ikinä mieleen juolahtaa.

Olen 28-v mies. Eli matkaseura kelpaisi. Jos olen samoihin aikoihin lähdössä Intiaan ja kaipaat matkaseuraa, ota yhteyttä vaikka YV:llä. Majailen Espoossa, jos vaikka haluat tavata etukäteen.