Menomestat Edinburghissa??

(Luettu 1654 kertaa)

pinsetti

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - lemon_with_eyes2003@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« : 04.07.2007, 09:32:08 »
Ollaan lähdössä luokan kanssa Edinburghiin kymmeneks päiväks elokuussa (15.-25.8). Mun vastuulle on annettu "iltamenot" elikkäs yöelämä. Tulin eilen kolmen kuukauden reissulta Bosniasta, nyt oon ihan pihalla ja aika käy vähiin.

Osaisko joku kokenut kertoa että minkälaisia baareja/klubeja/mestoja kyseisestä kaupungista löytyy ja missä kannattaa tai ei ainakaan kannata käydä?

Thanks! :)

anuleena

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2007, 18:52:16 »
Itse ihastuin drinkkibaariin, jossa oli ihan hyvä menokin vaikka aika aikaiseen oltiin paikalla. Nimi oli Bar Kohl, osoite 54 George IV Bridge. Päädyimme sinne suojaan ukkoskuurolta ja  viihdyimmekin hieman pidempään ja uudestaankin täytyi käydä. Erikoisuutena on ihan järjetön määrä maustettuja vodkia (55 eri makua), joita saa sitten sellaisenaan tai hienoissa drinkeissä tai shoteissa.

paikan nimeä etsiessäni törmäsin muuten seuraavaan sivustoon, josta voisi olla apua: http://www.edinburghpubguide.co.uk/

lisäys: huomasin vasta nyt, että olitte lähdössä liikkeelle luokan kanssa. Kyseisestä mestasta tosiaan sai noita drinkkejä myös kätevissä kannuissa :)