Äänestys

Tulisiko valita mikä edellä olevista ?

A) Yö hotellissa, reissuun aamulla
5 (50%)
B) Auto JFK:stä
1 (10%)
C) Auto EWR:stä, plus säätöä
2 (20%)
D) Yö JFK:llä, sitten muualle hakemaan kiesi
1 (10%)
E) Jotain ihan muuta?
1 (10%)

Äänestäjiä yhteensä: 10

Äänestys päättynyt: 01.08.2007, 17:31:24

JFK: Myöhäisen saapumisen ongelma, apuja kaivataan.

(Luettu 3650 kertaa)

Jiikku

• Aloittelija
    • Profiili
Moikka

Minulla olisi aika vaikea dilemma johon toivoisin apuja. Lentosuunnitelmani on seuraava, laskeudun JFK:lle 21.8. kello 21. Paluulento lähtee Newarkista 31.8. kello 21.25. Suunnitelmaan kuuluu autonvuokraus, penninvenytys ja vaikea saapumisaika.

JFK:ltä minun täytyisi päästä mahdollisimman nopeasti Harrisburgiin, Pennsylvaniaan. Lentäminen ei mahdollinen, halvin lento on n. 300$,  sisältää kaksi välilaskua ja on perillä noin 15 tunnin kuluttua...

Voin siis joko

A) Yöpyä New Yorkissa (Hostellit/B&B nycissä 30-150$ + kuljetus Manhattanille julkisilla about 15$ tai taxilla 45$, plus hukattu matka-aika)

B) Vuokrata auton JFK:ltä (miinuspuolena se että auto pitää palauttaa JFK:lle jos ei halua maksaa ylim. siirtomaksuja, ja on muutenkin yli 100$ kuin vuokrattuna Newarkin lentokentältä kymmeneksi päiväksi) ja alkaa posottaa kohti Harrisburgia.

C) Hankkiutua Newarkin lentokentälle autonvuokrausta varten joko
1) Taksilla, about 80 $ tulleineen,  
2) Julkisilla, noin 25$ sisältäen miellyttävän visiitin Queensin Jamaica Centraliin keskiyöllä.

D) Yöpyä JFK:llä ja hankkiutua valoisaan aikaan EWR-kentälle ja säästää yhden päivän autonvuokrauksen hinnan siinä samalla, (Tämä vaihtoehto ei ole kovin hyvä, koska minua odotetaan Harrisburgissa... )

E) Jotain muuta, mitä ?

Äänestäkää ja kommentoikaa, kiitos avusta!

Lalaone

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://myy.helia.fi/~a0302015
« Vastaus #1 : 17.07.2007, 17:45:33 »
Valinta on äärimmäisen helppo!

C2 ja Jamaica Central yöllä valkoisena miehenä! Se on sen kokemuksen arvosta, ellei sua rullata, ehkä hakata tai jopa puukoteta tai ammuta!

Kipase ohimennen myös Queensbridgessä läpsii yläfemmoja!

There's a place I know where the people go
Where you can cash dough and chill on the low
in Southside.. QUEENS QUEENS!
-Pharaoahe Monch

Moina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2007, 11:15:01 »
Mä äänestän yötä JFK:llä. Koska sit me voitais vaan nähdä Harrisburgissa ja mulla ois aikaa järkkää sulle sinne kaikkii yllläreitä :)!
asta tulee varmasti hyva reissu, kun on niin paljon kamaa mukana

Tarja Halonen
presidentti

Theis

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2007, 23:48:14 »
Harrisburg on jossain toisella planeetallaa... lauloi jo Eppu normaali aikoinaan, mut ei se tähän vaikuta. Kun kerran olet Ameerikassa, niin ehdoton valinta on se, mikä sisältää eniten autoilua!!! ja lisälenkit ruuhkassa on myös sallittu.  
Tummat farkut ja liian pieni vaaleanvihreä tee-shirt. ( Mieluiten joko god bless america t. support our troops painatuksella)
Paksut urheilusukat ja lenkkikengät jalkaan. Vyönsolki olisi hyvä olla sellainen ( iso ) joka painaa mahaan kunnon jäljen. Hiekkasiivilä päähän vielä niin alkaa olla täydellistä.
 Ilmastointi vaan pois päältä ja haivei kutsuu. Ja hei tottakai ostat aseen ensitöiksesi kun pääset  U.S. of A: han. Uskon ettei ne suutu, jos käytät asetta vaikka oletkin suomalainen, silloin on turvallista mennä mihin vaan, kyllä ne uskoo kolmeviisseiskaa.

Voit muuten varautua antamaan myös nimmareita reissulla, koskapa olet itse asiassa hattu päässä aika paljon Walkerin ( Chuck Norris) näköinen!!

" Hattivatit on vitun inhottavia pikku paskoja" Muumipeikko.

Tobbe

Lalaone

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://myy.helia.fi/~a0302015
« Vastaus #4 : 19.07.2007, 09:42:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Theis"

Voit muuten varautua antamaan myös nimmareita reissulla, koskapa olet itse asiassa hattu päässä aika paljon Walkerin ( Chuck Norris) näköinen!!

Mr. Lyytikaeinen on hattu päässään valkoisena miehenä pikemminkin hattupäisen lumiukon näköinen, kuin vanhan kunnon Norrisin. Ulosantikin on  liukkaampaa kuin kelkkarata syyssateella, joten Norris-jäyhä läpänheitto on mielikuvasta kaukana.

Olet väärässä ja Muumipeikkokin on homo, joka ei edes kiroile!

-Lala

Jiikku

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.07.2007, 10:14:09 »
Aika kovaa puhetta jänkhän mieheltä ja lökäpöksyiseltä rimppakintulta. Toiselle maailmanmatkailu on lähinnä autoretki lasten kanssa prismaan ja toinen kuluttaa puolet kesästä junaleikeissä hyvin feminiinin miehen seurassa.

Mutta kyllähän se pitää hiekkasihti päässä olla tai vähintään stetsoni kun laittaa hieman detroitin terästä liikenteeseen. Tarkoituksena olisi ajella sellanen parituhatta mailia kymmenessä päivässä, perinteiseen tyyliin. Joka aamu lähtö kello 7 ja sitten joskus puolen yön maissa voi himmailla ja alkaa etsimään leiriytymispaikkaa...

Vastailkaapa nyt ihmiset kyselyyn, 200 lukijaa ja neljä vastausta on aika huono prosentti...

Tällä hetkellä olen kallistumassa halpaan majoitukseen EWR kentän lähistöllä ja siitä sitten aamutuimaan tien päälle.

t. jiikku

Ninanina

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.2007, 11:38:45 »
No A totta kai - no doubt about it! ;)

Pienen jetlagin vallatessa mielen, on ehkä hyvä yrittää ensin vähän tasoittaa omaa biologista kelloaan ennen kuin suuntaa kohti uusia seikkailuja.

Kyllä näin on näreet. ;)

-N

zkata

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2007, 12:53:21 »
No ihan miten vaan, mutta äitee on ny paikannu sun edellisessä reissussa revenneet housunpersukset ja laittanu vielä ehjän vetoketjunkii, jotta voit lähtee niinkun tyylillä taasen maailmalle.

Seuraisit äites esimerkkiä ja vaikka kävelisit vähän...