Mitä suunnitelmissa?

(Luettu 344247 kertaa)

Crack Hitler

• Tosireissaaja
    • ICQ Messenger - 216947566
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #140 : 18.03.2004, 14:18:35 »
Dodih! Nyt on South-East Asia -Lonelyplanetin välissä tallessa menopaluu Bangkokiin. Lähtö olisi tuossa kolmen viikon päässä ja paluu toukokuun lopuilla. Kivasti alkaa perhoset kolkuttelemaan alavatsassa.

Leijonan osa kesäkuusta kotomaassa, jonka jälkeen jonnekin päin kiertelemään vielä Roskilden jälkeen, ellei bändi- yms. suunnitelmat tule väliin.

hiihaa!

anzut

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - anzut@hotmail.com
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #141 : 18.03.2004, 21:11:07 »
Jipii. Kesän päivämäärät tuli päätettyä hetken mielijohteesta, kun ryanairin hinnat näyttävät koko ajan nousevan kohisten. Tämmöinen reissu olisi tiedossa: Lento 4.7. Frankfurtiin, jossa yö lentokentällä. Seuraavana päivänä lento Venetsiaan ja sieltä junalla/bussilla Slovenian Blediin. Bledin musiikkijuhlilla 5.-14.7. ja sen jälkeen kiertelemään Italiaa ja (jos aika riittää) Kreikkaa. Lento takaisin on Roomasta 1.8. jälleen Frankfurtin kautta.
Suosittelen muuten muillekin jotka aikovat lentää ryanairilla kesällä, että kannattaa varata liput mahdollisimman pian. Joillekin päiville näytti hinta Frankfurtiin olevan jo yli sata euroa. Nämä kaikki lennot tulivat mulle maksamaan aika tasan 200e.

inkjet

• Vieras
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #142 : 19.03.2004, 14:11:07 »
jeeeeeeeeeee!!! :)  :D  :lol:  mä sain töitä!! *tuulettaa* etelä-englannista, hotelliapulaiseksi/orjaksi. lähden huhtikuun alussa!!  :D  kannatti valittaa täällä, puhelu tuli heti samana iltana  :wink:  elikkäs nyt kaikki joilla on tietoa (säälittävän) pienestä padstowin kalastajakylästä nostakaa käsi pystyyn ja kertokaa minkälainen se on! sijaitsee siis cornwallissa. (mihkäköhän rotakoloon oon itteäni tunkemassa... iiik)

Eevi

• Reissaaja
    • Profiili
Lähialuematkailua tiedossa lähikuukausina
« Vastaus #143 : 19.03.2004, 15:40:18 »
Pääsiäiseksi Riikaan. Lasteni elämän ensimmäinen lentomatka.

Kesällä Ruotsin länsirannikolle.

Ja Suomen Lappiin, matka jonka anoppi maksaa. Hirvittää nyt jo. Eikös siellä pohjoisessa ole niitä elukoitakin :) Tähän asti olen Lappia vältellyt, kun samalla rahalla on päässyt eteläänkin päin.

Kesällä 2005: junalla tai juna-laiva-juna-lentokone -yhdistelmällä Italiaan ja Kroatiaan ainakin. Ellei Balkanilla aleta uudestaan tappelemaan  :(

Jossain välissä varmaan pitää käydä Ranskassakin.
voir un corps, c'est la grande menace pour l'esprit.

kranken

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - krankenpfleger85@hotmail.com
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #144 : 19.03.2004, 16:43:23 »
Alkuviikosta varailin Ryanairilta lipun Frankfurtiin. Lähtö on 31.3 keskiviikkona. Hintaa oli kaikkine kuluineen huimat 27e. Jos ekan yön yrittäs nukkua lentokentällä ja seuraavana päivänä hankkiutus Tsekin rajalle. Eikös se ollu niin, että vaikka mulla ei ole reililipussa sitä aluetta mihin Saksa kuuluu, saan kuitenkin 50% alennusta normaalihinnoista, kun olen matkalla reilialueelle?

Paluusta ei ole tietoa...

Shallow

• Reissaaja
    • Profiili
Re: Lähialuematkailua tiedossa lähikuukausina
« Vastaus #145 : 22.03.2004, 19:53:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Ja Suomen Lappiin, matka jonka anoppi maksaa. Hirvittää nyt jo. Eikös siellä pohjoisessa ole niitä elukoitakin :) Tähän asti olen Lappia vältellyt, kun samalla rahalla on päässyt eteläänkin päin.

Joo. Niitä elukoita sanotaan lappalaisiksi  :lol:
Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Trio Niskalaukaus

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #146 : 22.03.2004, 20:15:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Shallow"

:lol: LOL :lol:

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #147 : 23.03.2004, 14:15:39 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Lainaus käyttäjältä: "Shallow"

:lol: LOL :lol:

Tästä vois vaikka loukkaantua... mutta pieni tietovisa: mitä eroa on lappalaisella ja lappilaisella?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #148 : 23.03.2004, 17:50:12 »
Lainaus

Tästä vois vaikka loukkaantua... mutta pieni tietovisa: mitä eroa on lappalaisella ja lappilaisella?

lappilaisia löytää rauman kupeesta :) lappalaisia pohjosesta.

juhok

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.resedagboken.com/person.asp?id=21399
    • Sähköposti
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #149 : 27.03.2004, 03:08:35 »
Nyt kun on kaikki liput(varausnumerot) taskussa niin laitetaan nyt tännekin kaiken kansan ihmeteltäväksi.
Ensi viikolla ois tarkotus suunnata Kolmeksi päiväksi Bonniin, josta matka jatkuu Frankfurt-Hahnista Lontooseen lorvimaan yhdeksi yöksi. Siitä sitten Barceloonaan kavereiden nurkkiin haisemaan 1,5viikoksi ja Brysselin kautta takaisen Ruotsiin. Toukokuun alussa ois tarkotus mennä Lillehammeriin n.viikoksi ja sitä ennen viikonloppu Suomessa.
yynnissä Lonely Planet, New York City. Kts. Osta ja myy osasta!

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #150 : 27.03.2004, 09:54:11 »
3.4. lento Berliiniin, josta 4.4. iltajunalla Wernigerodeen, jossa taasen olen 3-4 kuukautta au pairina. Käyn samalla yliopistolla saksan puhekursseilla ja kenties matkustelen ympäri Saksaa joinain viikonloppuina  8)

M-Pallo

• Aloittelija
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #151 : 27.03.2004, 14:44:43 »
Vuoden päästä kesällä pitäisi lähteä pitkälle reissulle Aasiaan päin. Nyt kun töissäkin olen niin rahaa pitäisi tulla sitä kautta. Tietty saan rahaa myös _jos_ saan valkolakin ens keväänä...Muita matkoja: Parin viikon päästä budapestiin viikonlopuksi. Kesällä lappiin jokavuotiselle viikon vaellukselle. Ja perinteinen Saksan reissukin pitäisi tässä tehdä..täytyy katsoa miten saa vuoroja siirreltyä töissä.
iu tau tulkku, hyvin luistaa suksi.

fallingsky

• Aloittelija
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #152 : 27.03.2004, 16:25:36 »
Ensi viikolla Brysseliin vajaan viikon shoppaus- ja klubbausreissulle :) sitten pääsiäiseksi Sveitsiin Engelbergiin laskemaan. En malta oottaaaaa! Juuri sopiva ajankohta, kun kirjoituksetkin maanantaina loppuu (which reminds me -> lukemaan)!

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #153 : 27.03.2004, 23:29:17 »
Jokohan uskaltaisi hehkuttaa sitä, että kun nuo kesän työkuviot alkaa vihdoin olla loppua vaille selvät, niin ensi talven 'pakomatka' suuntautuu todennäköisesti tuonne Meksiko-Panama akselille... 5 kk kuulostaa sopivalta, yli puolta vuotta putkeen en taida uudestaan jaksaa. Editoin tätä sitten, jos muutan kohdevalinnan suhteeni mieltäni :)

Ai niin ja sitä ennen pitäisi ehtiä jollain ihmeen konstilla käydä sekä Englannissa että Berliinissä. Ja Halsualla.

Sommare

• Tosireissaaja
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #154 : 29.03.2004, 11:05:11 »
No suunnitelmissa olisi että pääsiäislomallani lennän 7.4 viideks päiväksi lontooseen  (liput on jo taskussa,hih 8) )
ja sen jälkeen ajattelin vielä startata junalla brusselistä kohti joko prahaa tai amterdam/rotterdamin suuntaan viikoksi.(miten ny intoa riittää kuluttaa parin viikon loma.)
Away, away in time
Every dream's a journey away
Away to a home away from care
Everywhere's just a journey away..."
   - TN -

Mitjo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - Mitjo.Vaulasvirta@pp.inet.fi
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #155 : 29.03.2004, 11:14:58 »
Pienen budjetin maailman ympäri matka suunnitelmissa lukion jälkeen. Suunnitelmia on tehty paljon mutta aika ja raha on vielä vähän auki.
Vainikkala-Moskova, Moskova-Irkustk, Irkustk-Ulan Bator, Ulan Bator-Peking, Peking-Ha Noi, Ha Noi-Huè, Huè-Saigon, Saigon-Phnom Phen, Phnom Phen-Battambang, Battambang-Bagkok, Bangkok-Penang, Penang-Kuala Lumpur, Kuala Lumpur-Singapore, Singapore-Sydney, Sydney-Wellington, Wellington-Rio De Janeiro, Rio De Janeiro-Belém, Bélem-Manaus, Manaus-Caracas, Caracas-Santiago de Cuba, Santiago de Cuba-Havanna, Havanna-Cancun, Cancun-Puebla, Puebla-Mexico city, Mexico city-Monterrey, Monterrey-San Antonio, San Antonio-Austin, Austin-New Orleans, New Orleans-Miami, Miami-Washington DC, Washington DC-New York, New York-Jackson, Jackson-New York, New York-Lontoo, Lontoo-Dublin, Dublin-Lontoo, Lontoo-Pariisi. Sitten Pariisita Euroopan läpi interrail menetelmällä Suomeen:)
You'll be fine long as your pretty face holds out..

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #156 : 29.03.2004, 11:57:58 »
Reilaamaan ois taas tarkoitus lähteä kesä-heinäkuussa.Vuorossa ois Brittein saaret,marokko,espanja ja portugali.Ja ihan nostalgian vuoksi on pakko poiketa belgian brysseliin...mä jätin jotain sinne ja ajattelin mennä katsomaan jos saisin sen takaisin...
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #157 : 29.03.2004, 15:38:54 »
no voihan kani. interrail oli jo valmiiksi suunniteltu mutta sittenpä mulle tultiinkin tarjoamaan ilmaista bussikyytiä italiasta kotiovelle. tuo bussi lähteepi kotia kohti miltei viikkoa aiemmin kuin minun oli tarkoitus lähteä, mutta jos se kerta ilmanen on -- aina se junien kaa värkkäämisen voittaa. nyt pitäis vaan päättää että meneekö ensin italiaan vai sloveniaan, että alkaako varailemaan lentolippuja ljubljanaan vai milanoon päin. on se elämä hankalaa  :D

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #158 : 29.03.2004, 19:09:47 »
7.6 alkaa taas Euroopan valloitus, tällä kertaa Belgiassa ei ole tarkoitus olla kuin pari päivää   :lol: Katsotaan miten pitkälle rahat riittää, jospa sieltä tulisikin vasta sitten "joskus" pois. Mutta ennen lähtöä on vielä monen monta tehtävää...

ultzi

• Reissaaja
    • Profiili
Mitä suunnitelmissa?
« Vastaus #159 : 29.03.2004, 19:57:36 »
Ylihuomenna aamulla lähtö Pietariin, perjantaina takasin kotiin. Ja sitten lauantai lepoa ja sunnuntaina Tukholman risteilylle. (Onpa muuten uskomaton matka tuo risteily, en oikein enää edes laske sitä matkailuksi..  :)
Mutta sitte 1.9. lähtee lento Rittilään, mistä en sitte ihan heti tule takasin, vaan vasta jouluks! Ihan innoissani olen tällä hetkellä, voisin lähteä vaikka saman tien. :D
"There is something drawing me,
to a place I've never been.
A land that's a part of me,
and something from within."
Bernard Howe