Etätyötä Thaimaasta käsin

(Luettu 3591 kertaa)

ReiseReise

• Himoreissaaja
    • Profiili
« : 27.08.2007, 10:53:47 »
Nyt tarttisin jelppiä!

Minulle tarjottiin täältä Suomesta ensi huhtikuuksi töitä, jonka puitteissa minun pitäisi päästä vähintään joka toinen päivä 1-2 tunniksi käyttämään internettiä ja päästä kirjautumaan Optima -oppimisympäristöön.

Olen kuitenkin juuri tuolloin reppureissuni loppupuolella ja Thaimaassa. En usko että työ pilaisi matkaani, koska siihen tarvittava aika on aika vähäistä. Nyt epäilyttää nimenomaan että uskallanko ottaa työn vastaan, voinko luvata että pääsen Thaimaassa nettiin noin usein? Käytännössä voisi järjestellä että päivät olisivat ma-ke-pe ja vkl täysin lomaa esimerkiksi matkustamista varten.

Mitä luulette?
 know you believe you understand what you think I said but, I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 27.08.2007, 11:45:49 »
Saat olla aika syrjaisella alueella Thaimaassa jossei yhteytta loydy mistaan. Tuskin ongelma.
Better to burn out than fade away

Jeda

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 27.08.2007, 11:48:06 »
Kyllä Thaimaassa nettiin pääsee, jo viitisen vuotta sitten paremmin kuin Suomessa. Jos kylästä löytyy sähköt ja puhelin, niin kyllä nettikin. Kaistan laajuus on sitten toinen juttu, mutta ainakin turistikohteissa (=paikkakunta josta löytyy hotelleja) kaistaakin riittää.

oblique

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - ninzyppa@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2007, 12:14:04 »
Yhteyksien hitauksista Thaikuissa olen kuullut jonkinlaista juttua. Mutta enpä usko, että tuo mitenkään ongelmallista olisi. Aina jossain pääsee muutamaksi tunniksi nettiin, kunhan et jossain viidakossa ole.

S4RT54

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 27.08.2007, 12:51:53 »
Itse olin huhtikuussa Ko Lipellä, joka on siis todella pieni saari lähellä Malesian rajaa. Siellä oli ainakin langaton verkko meidän resortissa, respasta sai siis ostaa tunnukset käyttöön.. Hintaa en tosin muista, netti oli lähes yhtä nopea mihin oon tottunut Suomessa

Kulkuri75

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.08.2007, 20:10:44 »
Niin ja jos sinula on kannettava voit puhelimen kautta mennä nettiin... eism. saunalahti tarjoaa 2M/512kb liittymää ja sillä tekee tätyöt mahtavasti jo.

SuloK

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 27.08.2007, 21:46:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Kulkuri75"
Niin ja jos sinula on kannettava voit puhelimen kautta mennä nettiin... eism. saunalahti tarjoaa 2M/512kb liittymää ja sillä tekee tätyöt mahtavasti jo.

Jos et ole Roope Ankka, älä tee noin. GSM-roaminmaksut ulkomailla ovat aivan järkky kalliita, tyypillisen nettisivun (1 Mtavu) lataaminen maksaa n. 10 €.
-
Amateurs, that's what we all are - life's too short for more.