Improvisaatioteatteria (improa) tai stand upia New Yorkissa?

(Luettu 2700 kertaa)

mimpro

• Aloittelija
    • Profiili
Terve.

Oon lähdössä kolmen viikon päästä (21.10.) melkein kahdeksi viikoksi New Yorkiin. :D Paljon on vinkkejä jo takataskussa oppaista ja täältä tallaajista ja kavereilta, mut tiedustelisin vielä yhtä. Tietääkö kukaan hyviä stand up -paikkoja / -esityksiä TAI impropaikkoja / -esityksiä? Harrastan improa ite ja ois huisia päästä kattoa Nykissäkin kyseistä ilottelua.

Kiitti!

kiirus

• Himoreissaaja
    • Profiili

Elody

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2007, 14:49:59 »
Kavin viime syksyna Improv-nimisella stand-up komediaklubilla. Olin kavelemassa Times Squarella kun minulle tultiin myymaan lippuja alennushintaan, maksoi kympin. Sen lisaksi oli 2 drinkin minimi kuten monilla klubeilla on. Minusta tuo oli hyva paikka, esitys kesti 2 tuntia ja kylla sai nauraa mahan kipeaksi. Suurin osa esiintyjista oli todella hauskoja mutta sekaan mahtui pari aloittelevaa jotka eivat naurattaneet yhta paljon, mutta olin kylla tosi tyytyvainen tahan paikkaan. Osoite alla.

Broadway Comedy Club (AKA Improv Comedy Club)
318 W 53rd St

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.10.2007, 16:11:06 »
Minäkin olen käynyt tuolla Improvissa. Samaa mieltä, hyvä oli, vaikka etukäteen mietitytti (kun oli samanlainen katumarkkinoija myymässä). Juomat olivat mielestäni kohtuuhintaisia, 7-8 dollaria taisi olla kalleimmat (elokuu 2005).