Löhölomalle Malesiaan/ Egyptiin

(Luettu 1605 kertaa)

MariMaailmalle

• Reissaaja
    • Profiili
« : 28.10.2007, 00:07:00 »
Heippahei!

24-vuotias opiskelijatytsy etsii matkaseuraa parin viikon löhölomalle Malesiaan/ Egyptiin/ Brasiliaan tai mahdollisesti Thaimaahan, vaikka siellä onkin tullut jo käytyä. Reissuun lähtisin nyt joulu-helmikuussa.

Opinnot ja työt pukkaa sen verran päälle, että tähtäimessä olisi nimenomaan loma ja rentoutuminen. En ole viinaanmenevää bilettäjätyyppiä, vaan nautin luonnosta, shoppailusta, biitseistä, nähtävyyksistä ja sen sellaisesta. Eli samanhenkistä matkaseuraa kaivataan :)

Mun "perinteinen" matkakaveri lähtee maailmanympäri-matkalle ilman mua (grrr, mokoma :) joten pelastakaa mut nyt matkaseurattomuudelta ja lähtekää mun kaa reissuun! :D

leego

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2007, 19:04:30 »
Moi! :)

tämä tyttö(22v) suuntaa kuun lopussa thaimaahan, bangkokista suunta maita pitkin etelään, Kuala Lumpurista aion lennähtää Borneolle n.viikoksi kiipeämään vuorelle ja joulua viettämään viidakkocampille..lähetkö messiin?  :wink:  Borneo(Malesia) kiinnostaa hulluna, mutta vähän hetkisen epäilytti yksin lähtö kun luin sieppaus-varoituksesta jostakin  sielläpäin :roll:

Yhteensä Aasian puolella n.kk, ja 27.pv lento Singaporesta Melbourneen.

Tai jos muillakin samansuuntaisia suunnitelmia niin antakaa kuulua itsestänne! 8)