Etelä-Amerikan kierros 2008 1-6kk

(Luettu 9676 kertaa)

purpeli

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Etelä-Amerikan kierros 2008 1-6kk
« Vastaus #20 : 06.09.2008, 10:28:45 »
Joo, nyt on minullakin jo liput reissuun.
2.11.2008 Helsinki => Caracas, Venezuela
9.3.2009 Salvador, Brazil => Helsinki.

Eli kokonaiskesto, 4kk 1viikko.
Matkaan mahtuu mukaan, jos jotakuta vielä kiinnostaa :=)

chagak

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #21 : 06.09.2008, 14:39:02 »
Joo, nyt on minullakin jo liput reissuun.
2.11.2008 Helsinki => Caracas, Venezuela
9.3.2009 Salvador, Brazil => Helsinki.

Eli kokonaiskesto, 4kk 1viikko.
Matkaan mahtuu mukaan, jos jotakuta vielä kiinnostaa :=)

Hei mutta onpas melko samanlainen suunnitelma :D Mulla lento Caracasiin nyt 30.9. ja paluu Sao Paolosta 9.3 eli ihan samana päivänä kun sulla? Millaisen reitin ajattelit kierrellä? Ite oon nähtävästi menossa Venezuelasta Kolumbiaan ja siitä sitten alaspäin, Brasiliaan tuun vasta helmikuun lopussa sambakarnevaaleille.

purpeli

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 06.09.2008, 16:44:14 »
Heh, aika samat suunnitelmat meillä. Tarkoitus on kans mennä venezuela, kolumbia, equador, chile, kenties bolivia. Ainoa deadline on että riossa sitten helmikuun lopussa aivan kuten sullakin, sen jälkeen vielä salvadorissa käymään ja sieltä on lähtö takaisin suomeen. Ja tuohan lento kiertää Sao Paolun kautta kanssa, koska sieltä näyttää kaikki euroopan lennot lähtevän. Ainoa ero mikä meillä näyttää olevan, on se, että olet lähdössä 1kk minua ennen :=( Mutta kenties Riossa sitten nähdään :=)

Testailija

• Tonnitallaaja
  • 137 lentoa takana, mutta vain kaksi Ryanairilla.
    • Profiili
« Vastaus #23 : 06.09.2008, 18:15:28 »
Ja tuohan lento kiertää Sao Paolun kautta kanssa, koska sieltä näyttää kaikki euroopan lennot lähtevän.

Kyllä Eurooppaan lennetään myös suoraan ainakin Salvadorista ja Fortalezasta. Kuulostaa muuten aika mukavilta noi tämän ketjun reissut. Tekis mieli itsekin lähteä...
Donde el viento me lleve... ja reppua en kanna, enkä rinkkaa omista, mutta kodissani on vieraillut 21 eri kansallisuutta.

oile

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #24 : 09.09.2008, 18:38:36 »
Kuulostaa kyllä aivan mahtavalta tuo sun matkas!! Meitsi vois tältä istumalta luvata lähtee mukaan!! (jos huolit) Oon tässä kauan aikaa keräilly rahaa ja kärsiny ihan hirveestä matkakuumeesta, mutta kun ei oo oikein osannu päättää mihin lähtis. Mutta tuo sun suunnitelmas iski kyllä kovaa!! Ota yhteyttä jos oot vielä matkaaseuraa vaille, oon 21 v jannu jyväskylästä..

[email protected]

Jukkismyas

• Reissaaja
  • Porque no....
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #25 : 10.09.2008, 13:24:20 »
Millon Chagak ja Purpeli meinaa olla Kolumbiassa? Itse lennän Caliin 13.10 ja yksikseni olen liikkeellä jonnekkin päin. Eli siis ehdotuksia otetaan vastaan!

[email protected]
a sillon liikkuu.....

purpeli

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 10.09.2008, 13:40:51 »
No mulla on silleen, et jos lento sinne on 2.11, niin kenties joku viikko tai puolitoista venezuelassa ja sitten Columbian puolelle Santa Martaan. Venezuela ei sinänsä ollut matkan "pääkohde", joten siksi suhteellisen nopeahkosti. Santa Martassa voi kenties vaikka harkita sitä sukelluskortin suorittamista, kun se niin monta kertaa aikaisemmin on jäänyt väliin. Mutta tämä on nyt on näin mutu pohjalta...

Millon Chagak ja Purpeli meinaa olla Kolumbiassa? Itse lennän Caliin 13.10 ja yksikseni olen liikkeellä jonnekkin päin. Eli siis ehdotuksia otetaan vastaan!

[email protected]

chagak

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #27 : 10.09.2008, 14:32:28 »

[email protected]

Hyvä kysymys.. :D Mutta veikkaisin että noin 3 viikkoa tulee Venezuelassa vietettyä (menen sinne siis 30.9.). Sen jälkeen en tiedä minne, ainakin olisi tarkoitus mennä Bogotaan kaverin luo mutta en tiedä käynkö sitä ennen jossain pohjoisessa, esim. Cartagena..

J-P

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Pieni blogi (uutta tekstiä tulee reissussa ollessa)
    • Sähköposti
« Vastaus #28 : 20.09.2008, 19:01:28 »
Varasin tuossa lennot Limaan siten että olen perillä 13.11. aamulla. Paluu ei ole tiedossa mutta ainakin kolme-neljä kuukautta ajattelin viettäää akselilla Peru-Bolivia-Ecuador. Seuraa ei ole ja en pistäisi vastaan jos mukaan joku lähtisi vaikka osaan kyllä yksinäänkin matkustaa. Eli ilmoitelkaa, jos olette noilla tietämillä noihin aikoihin niin voidaan käydä vaikka bissellä jos ei pidemmälti samassa porukassa matkata.

Huomasin tuossa, että muutamat ketjuun jo kirjoittaneet voiva jopa olla samoilla kulmilla mun kanssa. Eli kertokaapas ainakin chagak, purpeli ja Jukkismyas mitä reittiä kuljette Kolumbiasta etelään ja millä aikataululla. Olisi myös kiva kuulla, jos odelian ja nokkasiilin suunnitelmat on selkeytyneet.

Jos ei foorumilla muuta kuulu, alan pommittaa osaa teistä yksityisviesteillä kunhan tässä nyt kerkiän.

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #29 : 20.09.2008, 19:46:04 »
Hola!

Nayttaisi olevan tallaajia taallapain maailmaa, olisi kiva tavata teita matkan varrella.

Olen nyt Ecuadorissa Montañitassa, aikalailla ilman suunnitelmia/aikataulua (paitsi ensi viikolla menen Galapagos-saarille  :D ). Ecuadorissa voin olla 25.11. asti, sitten tarkoitus menna Peruun (edelleen ilman suunnitelmia) ja myohemmin Boliviaan.

Cathy

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #30 : 18.12.2008, 22:30:15 »
Tama ketju nayttaa viettaneen hetken aikaa hiljaiseloa, mutta katsotaan josko taalla pain olisi edelleen muitakin...

Olen Ecuadorin rannikolla Canoassa ja matkan olisi tarkoitus edeta seuraavien kuukausien aikana pikkuhiljaa etelaan pain, kohti Perua ja Chilea. Ensimmaisen reissukuukauden aikana en ole tormannyt yhteenkaan suomalaiseen, joten jos joku sattuu liikkumaan yhtaan samalla suunnalla, niin laittakaa ihmeessa viestia. Olisi ihana puhua pitkasta aikaa vahan suomea...