Lentolippujen osto Aasiassa?

(Luettu 1710 kertaa)

poppis

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - sandranikola@hotmail.com
    • Profiili
« : 07.12.2007, 14:53:42 »
Taidan olla hakukonevammainen kun en aiheesta pahemmin juttua löytänyt.

Eli, olen lähdössä Suomesta Vietnamiin/Thaimaaseen noin kuukaudeksi ja sieltä jatkamassa Oceaniaan. Kannattaako koko reitin lennot ostaa valmiiksi Suomesta (esim. Kilroyn felixible) vai saako Thaimaasta (Bangkokista) halvemmalla? Suomesta varaamisessa olisi se hyvä puoli että sen voisi tehdä hyvissä ajoin, ja täten säästää rahaa. Jos suoraan Bangkokista ostaisi se taas antaisi enemmän vapautta ajankohdan suhteen ja (tämä lienee suurin syy) puskaradiossa kuuluu juttuja että sieltä saisi lennot huomattavasti halvemmalla kunhan ei lentopäivämäärän suhteen ole turhan tarkka.

Miten itse olette toimineet? Mikä on osoittautunut halvimmaksi vaihtoehdoksi, entä muuten parhaaksi (luotettavuus, itse ostoprosessi jne.)?

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 07.12.2007, 15:35:38 »
Jos oot Australian Itä-rannikolle sattumalta suuntaamassa niin siinä tapauksessa kandee liput hommata Airasialta. Avasivat nimittäin parisen kk sitten välin KL-Gold Coast, joka kustantaa karvan päälle 200€ suunta.

Muuten en osaa auttaa, kun ei kokemusta löydy:)
Better to burn out than fade away

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2007, 15:50:00 »
Mä olen yleensä ostanut matkanvarrelta.Sattuneesta syystä käytän halpisvuoroja ja niissä suht kiinteät lentopäivät ,eli suomesta ennakkoon varatessa joutuis sidoksiin aikataulujen kanssa reissussa.Yhtälailla lipun varaaminen/ostaminen onnistuu nettikahvilan koneella kuin kotikoneellakin :wink:

poppis

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - sandranikola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 07.12.2007, 20:26:33 »
Lainaus käyttäjältä: "sixtus"
Jos oot Australian Itä-rannikolle sattumalta suuntaamassa niin siinä tapauksessa kandee liput hommata Airasialta. Avasivat nimittäin parisen kk sitten välin KL-Gold Coast, joka kustantaa karvan päälle 200€ suunta.

Muuten en osaa auttaa, kun ei kokemusta löydy:)

Itseasiassa olen todennäköisesti menossa suoraan Uuteen-Seelantiin, mutta jos parilla huntilla Aussilaan asti pääsee niin saattaisi olla halvempaa pyöriä siellä hetki ja ostaa paikanpäältä jatkolento kiwimaahan. Kiitos vinkistä. :D