Matkaseuraa Intiaan!!

(Luettu 11362 kertaa)

zorro2008

• Aloittelija
    • Profiili
Helsinki - Mumbai 13.2
« Vastaus #20 : 24.01.2008, 00:16:14 »
Moi,
Mulla on Finskin lento Mumbaihin 13.2. Onko muita menossa samaan aikaan?
Zorro

Joopeli

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #21 : 28.01.2008, 00:09:43 »
Meikäläinen lähtee ehkäpä 7.2 suuntana Goa, jos saan viisumin hommattua ennen sitä. Matkaseura kelpaisi jos joku siellä päin liikuskelee.

irrrma

• Reissaaja
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #22 : 08.02.2008, 19:42:26 »
Hki-Mumbai 13.2. Täältä kolme pimatsua lähdössä.. :)

Comic

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #23 : 10.02.2008, 11:09:59 »
Jos immeiset Keralaan suuntaatte niin suosittelen todella lampimasti Munnaria! Oli ihan alyttoman siisti paikka. Nyt Cochinista kirjoittelen ja taallakin ihan lupsakka meininki :) Joko tannepain olis vakee tulossa?

wekkuli85

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - wekkuli85@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #24 : 11.02.2008, 20:27:02 »
huomenna kans Finskillä mumbaihin...

Aleu

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - aleu_z@hotmail.com
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #25 : 16.02.2008, 09:31:01 »
Nyt oleskelen Vagatorissa ja maanantaina olis tarkotus singahtaa Arambolaan :) Muita siella pain?

amon

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #26 : 17.02.2008, 14:08:37 »
Kirjoitan tähän vanhaan ketjuun kun ei viitsi uutta avata.

Hei! Eli matkaseuraa etsiskelen tulevalle Intian matkalle. Olen jo jonkin aikaa miettinyt kyseistä reissua ja ajankohtana voisi olla huhti-toukokuu eli reissun pituus n. 1-2kk. Kovinkaan suuria suunnitelmia en ole tehnyt jo ihan senkin takia, että useimmiten ne eivät vain tule toteutumaan:). Tarkoituksena ei kuitenkaan ole nähdä mahdollisimman paljon ja nopeasti vaan edetä rauhassa, pikkuhiljaa antaen tilaa sekä aikaa uusille kokemuksille. Lentoja en ole vielä tilannut, vain alustavasti katsellut ja ajankohtiakaan en ole vielä lukkoon lyönyt.

Itse olen siis 22-vuotias (kohta 23v.) rauhallinen/luotettava nuorimies ja etsisin täysjärkistä ja luotettavaa ihmistä matkaseuraksi. Mitää muita kriteerejä seuran suhteen ei ole. Jos kiinnostuit tai sinulla on vastaavanlaisia suunnitelmia niin pistä yv:tä tai sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin voidaan jutella ja suunnitella lisää.

Terv. Heikki

Aleu

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - aleu_z@hotmail.com
    • Profiili
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #27 : 20.02.2008, 09:19:28 »
Suunnitelmat muuttuneet taas satoja kertoja :) Talla hetkella olen Hampissa. Ihan mahtava paikka. Suosittelen todella. Muita suomalaisia taalla/ tulossa tanne?

wekkuli85

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - wekkuli85@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #28 : 25.02.2008, 11:10:48 »
Olisin ollut maanantaina arambolissa, mutta nyt jo Mumbaissa odottamassa huomisaamua ja kotimatkaa. Ens talvena pariksi kuukaudeksi intiaan. Ihan ehdottomasti tutustuttava maahan paremmin..

MatkaanHaluan

• Aloittelija
    • Profiili
Intiaan
« Vastaus #29 : 25.02.2008, 18:51:41 »
Olen 22-vuotias tyttönen ja välitutkinto alkaa olla kasassa. Tässä mietiskelin, että voisi olla kivaa pitää välivuosi tästä pelleilystä ja lähteä jonnekin seikkailemaan... Intia kuulostaisi sopivan jännittävältä mutta kuitenkin jollaintapaa turvalliselta. Varmaan ensisyksynä sitä lähtisi, lokakuussa? Kaverit on kaikki töissä tai opiskelee, joten ketään ei viitsi alka painostamaan mukaan tämmöiseen. Sen takia tulinkin tänne huutelemaan löytyisikö ketään lähtöön vapaata ja halukasta :). Yksin olisi niin pelottavaa mennä...

Green1

• Aloittelija
    • Profiili
Intiaan
« Vastaus #30 : 01.03.2008, 13:22:50 »
Olen lähdössä Intiaan pariks-kolmeks kuukaudeks huhtikuun puolivälissä. En ole ollut siellä aiemmin saatika matkassa yksin, joten olisi kiva saada rentoa reissuseuraa. Reittisuunnitelma on melko avoin. Lento Delhiin ja sieltä suuntana Goa ja Kerala. Aikataulu tosi löysä eli menen minne ja milloin hyvältä tuntuu.

Olen 27-vuotias nuori mies, joka juuri irtisanoi itsensä parin vuoden paskaduunin jälkeen  8) Nyt on aika kokea muutakin ku kasista neljään-arkea.

Onko ketään menossa samoille suunnille samoihin aikoihin?

Mathilda

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - anna_kurki@hotmail.com
    • Profiili
Intiaan 12.6-28.7
« Vastaus #31 : 08.03.2008, 12:55:26 »
Lennot maksoin eilen ja kesäkuuta odottelen. Viime yönä näin lievää painajaisunta matkastani, hhe. Ehkä se on parempi jännittää näin etukäteen kuin sitten paikan päällä.
Lentoni ovat Hki-Delhi-Hki ja tosiaan seura ei olisi pahitteeksi. Matkan suunnittelu on vielä alkuvaiheessa, mutta Goa ja Anjuna beach on ainakin yksi päämääristäni. Matkan tarkoituksena olisi nähdä aitoa Intiaa realistisin ottein, joogata rannalla, nauttia hyvästä ruuasta, auringosta ja luonnosta. Eli jos joku on samoihin aikoihin liikkeellä niin olisi mukava tavata jossain päin Intiaan. Jossain vaiheessa tekee varmasti mieli kuulla omaa äidinkieltään ja kuulla toisten kokemuksia maasta.

Terv. Mathilda 19-vuotta

AnnaIlona

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa Intiaan!!
« Vastaus #32 : 11.03.2008, 22:12:20 »

Olen lähdössä ensi viikolla Intiaan. Lennot Delhiin ja tarkoituksena katsastaa ainakin Taj Maha, Jaipur ja Varanasi. Sattuuko samalla suunnalla olemaan muita? Mukavaa matkaseuraa ottaisi ilomielin reipas ja rento kolmekymppinen himoreissaaja.

tonppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #33 : 12.03.2008, 18:51:53 »
Mä olen pohjois-goalla 7-16.4, joten laittakaa viestiä jos ootte mestoilla samaan aikaan!

JoannLa

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #34 : 15.03.2008, 11:05:03 »
Moi kaikille Intian matkaajille!

Yksi ilmoittautuu lisää! Oon 20-, kohta 21-vuotias tyttö ja suuntaamassa Intiaan ens tiistaina eli 18.3! Matkaan lähden yksin ja tuli nyt taas tässä hyvissä ajoin mieleen, että ehkä sillä suunnalla saattaapi olla muitakin suomalaisia...Matkaseuraa, ajatustenvaihtoa, mitä vaan ois kiva vaikka osalle matkaa saada.
Saavun lentäen Mumbaihin aamulla 19.3. Mumbaissa aion ihan ilman kiirettä olla, totutella Intian menoon ja tutustuu ihmisiin. Kun Mumbai tuntuu riittävän suuntana lienee etelä, Goalle tai jotain. Ehkä Punen kautta, ja Hampiin ihmiset sanoo, et pitäs mennä. Ei mitään tarkkaa suunnitelmaan, oon halukas joustamaan ja menemään fiiliksen mukaan. Ehkä Goan jälkeen jo itään- ja pohjoseenpäin. Tai sit sinne Keralaan, joka oli aluksi suunnitelmissa, mutta kattoo nyt. Aikataulua ei siis pahemmin ole, nautin mielummin parista paikasta ajan kanssa kun juoksen joka kaupungin läpi näkemättä oikeastaan mitään. Ainoa aikataulullinen tekijä on se, että Mumbaissa on oltava takasin toukokuun kahdeskymmenesjotain, jolloin lennän takaisin koti-Suomeen. Valitettavasti reilu kaksi kuukautta tuntuu jo nyt liian lyheltä ajalta Intiassa...Noh, aina voi palata! (Olen siis ekaa kertaa suuntaamassa Intiaan tai ylipäätään Aasiaan, mutta rinkan kanssa olen aiemminkin liikkunut sekä yksin että yhdessä)

tonppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #35 : 15.03.2008, 12:08:25 »
oon goalla 7-16.4, joten laittakaa viestiä jos ootte mestoilla tuolloin!

lprfrnd

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #36 : 17.03.2008, 23:13:47 »
Intiaan suuntaamassa parin viikon päästä pariksi kuukaudeksi, matkassa minä 24v miesolento ja 19v naisolento. Saa laitella viestiä. Lennot on Delhiin josta sitten etenemme Mumbain suuntaan, jotain rantoja tarkoitus käydä katsastamassa esim. Goa. Muuten ihan oleskelu meiningillä matkassa:) joogaa jne.

nispe100

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #37 : 18.03.2008, 11:12:12 »
Hei jos joku on lähdössä 1.4 mumbain suuntaan ja haluaa/tarvitsee matkaseuraa hetkeksi 24vuotiaasta rauhallisesta elämästä nauttivasta miehestä niin otappa yhteyttä tai tule koputtamaan olkapäähän kentällä. tunnistat mut ruskeasta lätsästä jossa lukee RUCKER. En oo tehny minkäänlaista m-suunnitelmaa ajattelin vaan kimpoillarauhallisesti fiiliksen mukaan.
hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä..

minttu00

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #38 : 18.03.2008, 13:20:44 »
Nispe100, lennetään näköjään samana päivänä Intiaan :) mulla tosin lennot Delhiin. Kuukauden tutkailen Pohjois-Intiaa (suunnitelmissa Varanasi ja sit pohjoiseen, Rishikesh tms), eli jos joku juttukumppania tms kaipaava on silloin samoilla suunnilla niin yhteydenottoja tänne päin!

Olen 25-vuotias tyttö, reissannut aika paljon mut nyt eka yksin tehty reppureissu edessä. Yksin haluankin matkustaa, mutta voishan tuota hetken hengata seurassakin  :D
iksi rakentaisit pysyvän talon
maailma on niin avara

Sämpy

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #39 : 18.03.2008, 14:30:28 »
No heitetään sitten kanssa oma lusikka soppaan, ku ihmisiä näköjään täällä paljon lähdössä samoihin aikoihin. Olen 27v poika yksin lähdössä.
Mulla lähtee 30.3 finskin lento Mumbaihin. Josta rajallisen ajan(3viikkoa) vuoksi lennän samantien Keralaan. Käyn tod.näkösesti Munnarissa, jonka jälkeen pikkuhiljaa maateitse takas kohti Mumbaita. Matkalla ehkä Mangaloren ja todennäköisesti Gokarnan kautta.
Mielelläni myös nään rentoja suomalaisia jos matkan varrelle sattuu  :D