Keski-ikäistymisketju

(Luettu 74189 kertaa)

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Keski-ikäistymisketju
« : 30.06.2008, 15:04:44 »
Hankimme tällä viikolla Anna-Julian kanssa rinnakkaiset Plussa-kortit! :o Nyt näyttää huolestuttavalta! Onneksi on sentään lennot Ukrainaan varattuna parin viikon päähän. ;D
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Keski-ikäistymisketju
« Vastaus #1 : 30.06.2008, 15:38:42 »
Hankimme tällä viikolla Anna-Julian kanssa rinnakkaiset Plussa-kortit! :o

Ja mulla on vaatekaapissa jakkupuku. Mihin tämä maailma on oikein menossa, paitsi meillä ainakin uhkaavasti juuri tuota keski-ikää kohti... :-\
She rides rollercoasters but never screams

manbiz

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.2008, 15:45:01 »
Meillä on rinnakkaiset s-etukorit ja käydään kävelyä- ja pyöräilylenkeillä. Välillä laitan musiikkia hiljemmalle autossa kun se ärsyttää kun pauhaa liikaa. Lauantaina jätin uima-allasbileet väliin koska mua väsytti kun olin käyny pelaamassa golffia.

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.06.2008, 15:52:34 »
Minulla ei ole plussa-korttia kuin mitään muutakaan etukorttia, mutta vaimolla on rinnakkaiskortti allekirjoittaneen tilille.  :o

Tosin käyn viivytystaistelua (toistaiseksi onnistunutta) vääjäämättä lähestyvää neljänkympin kriisiä kohtaan. Viimeksi onnistuin nuortumaan oikein kunnolla heräteostamalla itselleni uudenkarhean amerikkalaisvalmisteisen käytännössä kaksipaikkaisen urheiluauton suurella moottorilla. Siinä sitä on keski-ikäiselle miehelle egoautoa oikein kunnolla.  ;) ;D

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2008, 16:29:24 »
Voi luojalle kiitos tästä saitista! Pikkasen on välillä huolestuttanut tuo lähestyvä 4 kymppiä, mutta näitä keskusteluja kun lukee niin eihän tässä ole hätäpäivää  ;D Plussakortteja...... :P

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.06.2008, 16:53:27 »
Hah. Onneksi olen itse vielä tällainen kolmekymppinen pojankoltiainen, joten ei syytä huoleen. ;D Ja mieleltäni tulen aina olemaan joku parikymppinen. :)
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 30.06.2008, 17:14:39 »
Heh hee! Vanheneminen on hassu juttu, yhtäkkiä sitä huomaa höpöttävänsä tuttujen mukuloille kaljan kittaamisen vaaroista, tupakin polton tyhmyydestä ja vastakkaisen sukupuolen kanssa vehdatessa tarvittavista varotoimista  ;D Ja ei ittekkään vielä ole oikein noita sisäistänyt  ;D

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 30.06.2008, 22:22:23 »
Heh hee! Vanheneminen on hassu juttu, yhtäkkiä sitä huomaa höpöttävänsä tuttujen mukuloille kaljan kittaamisen vaaroista, tupakin polton tyhmyydestä ja vastakkaisen sukupuolen kanssa vehdatessa tarvittavista varotoimista... 

Varoittelin vast'ikään sukulaistyttöä mopon virittämisen moraalittomuudesta. >:(

Neljääkymppiä vastaan ei voi taistella, mutta mielen vanhenemista vastaan kyllä. Ja humppatansseihin en lähde.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 30.06.2008, 22:35:49 »
Asia meininki  ;D Itse jätin sukulaisnaisen nelikymppisbileet väliin. Syy: Paikalla oli tanssiorkesteri  >:( Souvarit ei tämän hampuusin pirtissä soi!

Larppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 01.07.2008, 13:30:38 »
Heh hee! Vanheneminen on hassu juttu, yhtäkkiä sitä huomaa höpöttävänsä tuttujen mukuloille kaljan kittaamisen vaaroista, tupakin polton tyhmyydestä ja vastakkaisen sukupuolen kanssa vehdatessa tarvittavista varotoimista  ;D Ja ei ittekkään vielä ole oikein noita sisäistänyt  ;D

Alkaakohan se keski-ikäistyminen mulla jo tässä kolmessakympissä  :-[ Ihan samoista asioista paatostan minäkin. Ja mulla on rinnakkainen S-etukortti puolison kanssa ja sen lisäksi vielä plussakortti  :P AAARRGGHHH  ;D
 All work and no play makes Jack a dull boy -

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 01.07.2008, 13:41:21 »
Onko keski-ikä se ikä numeroina vai jonkinlainen psyykkinen olotila? Iältäni alan olemaan jo lähellä keski-ikää (tänään synttärit, jeeeeeee) mutta en kyllä tunne oikeasti olevani lähelläkään keski-ikäinen. Kenenkään kanssa en jaa S-etukorttiani eikä ole yhteen sopivia verkkareita ja saan suomihumpasta allergisen ihoreaktion. Onko se sitten keski-ikää että yleensäkin on S-etukortti ja kävelysauvat?  ;D
Soarele este galben

Nti Linnunrata

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 01.07.2008, 14:13:24 »
Oon juuri saanut vakituisen työpaikan; otin sen, enkä työharjoittelua, joka ois ollu ulkomailla. Kämppää valitessa halusin mieluummin enemmän neliöitä kuin kaikkein halvimman vuokran.  :o Kaiken lisäksi oon ryhtynyt harrastamaan ruoanlaittoa. !!! Tässä vielä parikymppisiä ollaan, mutta tätiytyminen on jo ovella...
Light travels faster than sound. That's why some people seem bright just before they open their mouth.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 01.07.2008, 14:46:06 »
Sitäkö se on, kun lauantaina illalla väsyttää niin paljon, ettei jaksa lähteä baariin? Vaikka edellisestä kerrasta ois jo kuukausi pari aikaa? ???

Ai juu, tilattiin miehelle rinnakkaiskortit, sekä Plussa että Äässboonus, mun kortteihin..

yam

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 01.07.2008, 16:17:28 »
Hurjalta menolta tuo keski-ikäistyminen kuulostaa. Itse taistelen vasta kolmenkympin kriisiä vastaan, mutta joitakin keski-ikäoireita on alkanut ilmaantumaan. Mökkireissulla kului vain viisi olutta, poikain rymyreissulla en jaksanut rellestää kuin yhden illan, etukortit on jo pitkään olleet rinnakkaisia ja olen jopa harkinnut asunnon ostamista. Puolikkaan nappisilmä-Ladan oston laitan kyllä 30-kriisin piikkiin. Nyt pitää kiireesti suunnitella joku ulkomaanreissu kesälomalle.

..toisaalta Seinäjoen tangomarkkinoilla olisi tuttu laulamassa..

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 01.07.2008, 16:34:25 »
Mitä? Onko ruuanlaittaminen muka merkki keski-ikäistymisestä? No helvata, sitten meitsi on ollut keski-ikäinen jo yläasteikäisenä  :o Oon meinaan tykänny aina ruuan laittamisesta. Plussakorttia ei oo eikä tule, hmm, kerran kyllä kassaneiti katto niin kauniisti silmiin etten kuullut mitä kysyi ja pystyin vain sanomaan kyllä  ::) mutta onneksi toverini oli tilanteen tasalla ja herätti. Mutta eikö tommosesta syystä nyt yhden plussakortin oisi anteeksi saanut  ;D

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #15 : 01.07.2008, 22:50:21 »
Mitäs nämä kolmekymppiset lapsukaiset täällä keski-ikäisten keskustelussa tekevät? Hus siitä vanhenemaan!

Minä olen jo aikaa sitten lopettanut nuo "tunnen itseni kuitenkin niin nuoreksi" -tilitykset. Paskat tunnen. En edes luettele mitä vinyylinpaloja lompakosta löytyy, koska sillä ei ole yhtään mitään väliä. Toinen koipi on jo pitkään ollut krematorion oven välissä. En edes muista enää, milloin alkoivat minua Stockmannilla teititellä. Ihan liian kauan sitten.

Harkitsisin äärimmäisen vakavasti vapaaehtoista eläkesäästämistä, elleivät lentoliput olisi nykyään niin pirun kalliita.

manbiz

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #16 : 02.07.2008, 09:03:35 »
Viajar et oo enää keski-ikäistymästä, susta on tulossa kärttynen vanhus :D

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #17 : 02.07.2008, 09:22:15 »
Ah, gloubiz - kiteytit juuri "keski-ikäistymisen" ja keski-ikäistymisen välisen eron!

Mizzoni

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.07.2008, 10:27:55 »
Mikä olisi sellainen puolivirallinen määritelmä keski-ikäisyysiälle eli mistä voisi katsoa keski-iän alkavan? 35+? 40+? Ikinuorekas 50+? Vai heti kun on kolmenkympinkriisistä selvitty? (Ns. aikuisuuden/keski-ikäisyyden ulkoisiin tunnusmerkkeihiin takerrutaan muuten ihan liikaa. Ikäänkuin jonkun roinan hommaaminen suurestikin ihmisen persoonaa muuttaisi tai jotenkin kypsyttäisi. Ja kuka piru sitä muutenkaan jaksaa kaikkia viikonloppuja hillua tai mennä johonkin kuralammikkofestareille pomppimaan tms.)

manbiz

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #19 : 02.07.2008, 10:46:02 »
Kyllähän se keski-ikäistyminen voi alkaa jo hyvinki varhain, keski-ikä onkin sitten ihan eri asia.