Tallaajia Vaasassa?

(Luettu 4877 kertaa)

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Tallaajia Vaasassa?
« : 27.07.2008, 22:45:03 »
Eli löytyykös Vaasan suunnalta tallustelijoita? Itselläni iskee duuninakki päälle Vaasassa ja ajattelin että jos porukkaa löytyisi niin voisi kehittää jonkinlaista tapaamisen tyyppistä. Elikkäs mikä mahtaa tilanne olla?

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Tallaajia Vaasassa?
« Vastaus #1 : 30.07.2008, 20:04:36 »
Ei ole totta! Ei siis ainuttakaan tallaajaa Vaasassa!?!  :o ??? :o

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2008, 14:35:06 »
Oot vähä myöhässä, mä olin sieltä 19v.  ;D Ja voin kokemuksesta sanoa, että kannattaa tulla pois niin pian kuin vain pääset!  :D
(Vaasalaiset ei matkustele, ne ei hylkää Vaasaa koskaan, edes viikonlopuiksi poistuakseen toiselle paikkakunnalle. Nounou..)

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2008, 17:53:46 »
Oot vähä myöhässä, mä olin sieltä 19v.  ;D Ja voin kokemuksesta sanoa, että kannattaa tulla pois niin pian kuin vain pääset!  :D
(Vaasalaiset ei matkustele, ne ei hylkää Vaasaa koskaan, edes viikonlopuiksi poistuakseen toiselle paikkakunnalle. Nounou..)

Tämä on kyllä aika ihme paikka.....tiedä mitä tästä pitäis ajatella  :-\ No, muutama kuukausi ja pois :D Niin ja onhan täällä meri joka ihmeesti aina rauhoittaa mieltä  :)

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.08.2008, 21:25:46 »
^No ihme ois jos et ois ihmeellisyyksiä huomannut. :D Vaan uteliaisuus heräsi, mitä oon havainnut?  ;D
Ihan ok siellä on käydä, viikonloppu oikeen jees kerran pari vuodessa, mutta viikko putkeen on jo liikaa. :-\

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #5 : 25.08.2008, 23:52:11 »
No mitä kettua? Muuttaisin Vaasaan 100 x mieluummin, kuin yhteenkään sisämaakaupunkiin Suomessa. Toki nämä Eteläisen Suomen kohtuullisten kokoiset merenrantakaupungit, eli Helsingin ja Turku menee ohi, sitten taitaisikin olla jo liki Vaasan vuoro.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2008, 02:14:00 »
Vaasasta on aivan liian pitkä matka Venäjälle, muuten siellä voisi kenties ehkä 32 vuoden tauon jälkeen taas asuakin.  ::)
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

bimba

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 26.08.2008, 07:49:33 »
Pakko puolustaa nyt Vaasaa, ku huomasin tän keskustelun! Täällä kolme vuotta asuneena voin sanoa, että onhan tää ihan kiva opiskelijakaupunki, mutta ehkä kesällä täällä on kyl aika hiljaista...mutta onneks täällä on ihan kivat biitsit! Toisaalta no joo, ehkä suurin osa porukasta lähtee täältä sit, ku opiskelut on loppu...

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 26.08.2008, 08:44:18 »
No merta mä kyllä kaipaan.. Mutta en muuta siitä kaupungista.

Muualta tulleet opiskelijat voi olla jees. :) Heihin en ole siellä koskaan tutustunut.
Mutta ne siellä syntyneet ja olevat ihmiset.. No, hyyyyvin sisäänpäin lämpiävää porukkaa omissa kuppikunnissaan. Mullakin oli nuorena kolme eri kaveriporukkaa, joita vaan ei voinut mitenkään miksata keskenään.
Ja kuten jo sanoin, heille on hyvin vaikeaa jättää tuo kaupunki edes yhdeksi viikonlopuksi. Ihan oikeasti.  ;D Saati sitten pidemmäksi ajaksi, tai muuttaa pois!!  :o Never!

Upstate girl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 26.08.2008, 16:13:32 »

Mutta ne siellä syntyneet ja olevat ihmiset.. No, hyyyyvin sisäänpäin lämpiävää porukkaa omissa kuppikunnissaan. Mullakin oli nuorena kolme eri kaveriporukkaa, joita vaan ei voinut mitenkään miksata keskenään. 

Eikohan tuo ole tyypillista joka kaupungissa ja kylassa.

Itsellani on Hgissa muutama "ystavapiiri". En usko  etta se riippui mitenkaan hesalaisuudesta, vaan yleensakin ihmisten kemioista. Me kaikki ei olla naes samanlaisia. Niisse vaan menee.

Tosin uskon, etta joillain paikkakunnilla muhitaan keskenaan enemman kuin toisilla ja vihataan kaikkea vierasta ja uutta, varmuuden vuoksi.
"Don't tell me how educated you are, tell me how much you traveled."

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 26.08.2008, 16:47:08 »
Meikäläiselle tämä on toinen " pienempi" rannikkokaupunki missä olen asunut ja kyllä tuo sisäänpäin lämpeävyys vain on ilmeistä. Taitaa kaksikielisyys myös asiaan vaikuttaa. Helsingin etuja on se että kukaan ei kiinnitä huomiota. On semmonen tietty oma rauha. Miten tuonkin nyt selittäis...... Mutta! On tässä paikassa hyvät puolensakin. Asuminen on huomattavasti edullisempaa kuin Helsingissä, pummaavia deekuja ei ole heti kimpussa jos satut hetkeksi penkille istahtamaan etc. Ja samalla lailla täällä on omat piirinsä joka asiassa kuin muuallakin. Hommat on vaan pienemmässä mittakaavassa. Itse asun myös mieluummin rannikkokaupungissa. Meri vaan on semmonen juttu että sitä tarvii. Kyllä täällä elää siinä kuin missä tahansa muuallakin.  :)

Kunnon kapakkaa täällä ei kyllä ole ollenkaan ...... No, säästyypä nekin rahat jonnekin kaukomaan rantabaariin  ;D

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 28.08.2008, 09:46:46 »
Mutta ne siellä syntyneet ja olevat ihmiset.. No, hyyyyvin sisäänpäin lämpiävää porukkaa omissa kuppikunnissaan.
Noh, noh. Vaasassa syntyneenä ja siellä 28 vuotta elämästäni asuneena minulla ei ole siitä pahaa sanaa sanottavanani, ei sen asukkaista eikä kaupungista itsestään. Varsinkin kesäaikaan yksi viehättävimmistä pikkukaupungeista Suomessa.

moonburnt

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #12 : 30.08.2008, 11:55:07 »

täällä tallaaja vaasasta! opiskelut tänne toi ja täällä vielä toistaiseksi ollaan.
vaasassa on myös kohtalaisen aktiivinen couchsurfing-yhteisö eli samanhenkisiä ihmisiä on kyllä ihan kivasti! yleinen tapaamispäivä on torstaisin o'malleyksessä siinä ilta yhdeksän pintaan jos kiinnostaa!

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 02.09.2008, 17:28:57 »

täällä tallaaja vaasasta! opiskelut tänne toi ja täällä vielä toistaiseksi ollaan.
vaasassa on myös kohtalaisen aktiivinen couchsurfing-yhteisö eli samanhenkisiä ihmisiä on kyllä ihan kivasti! yleinen tapaamispäivä on torstaisin o'malleyksessä siinä ilta yhdeksän pintaan jos kiinnostaa!

Non niin! Arvasinhan minä että yrittävät vain piilossa lymytä! ;D Pitääpä tulla O`malleyyn pyörähtämään to 4.9. Meinaan jos siellä porukkaa paikalla on?

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 03.09.2008, 12:52:22 »
Mutta ne siellä syntyneet ja olevat ihmiset.. No, hyyyyvin sisäänpäin lämpiävää porukkaa omissa kuppikunnissaan.
Noh, noh. Vaasassa syntyneenä ja siellä 28 vuotta elämästäni asuneena minulla ei ole siitä pahaa sanaa sanottavanani, ei sen asukkaista eikä kaupungista itsestään. Varsinkin kesäaikaan yksi viehättävimmistä pikkukaupungeista Suomessa.
Ilmeisesti säkin kuulut niihin harvinaisuuksiin, jotka ovat muuttaneet pois? :D

Muistan vaan nuorempana, jos erehtyi menemään baariin, jossa ei yleensä käynyt, sai katseita pitkin nenänvartta vakkariporukalta, hyvä etteivät ne tulleet kysymäänkin, että mitä pirua SINÄ teet TÄÄLLÄ, hus pois!?  :o  ;D

Vaan hyvään suuntaan Vaasa on ulkonäöllisesti mennyt. Paljon on parantunut viimeisen 7 vuoden aikana, jotka oon ollut pois. :) (Hui että miten aika on kulunut!!)
Vaan edelleen tiiän minä päivänä mistäkin baarista tietyt kaverit löydän. ;D

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 06.09.2008, 11:11:32 »

Kävin O`malleyssa pyörähtämässä torstai iltasella mutta enhän minä pystynyt paikallistamaan että mikähän porukka! ???....ja vielä kun olen tämmönen ujo poika niin en viitsinyt mennä joka pöytää läpi kysellen :-[ Mutta kun seuraavan kerran on mahdollisuus torstaina iltana niin koitetaan uudestaan! Tällä kertaa tarkemman informaation kanssa ! ;D