The pearl of thailand

(Luettu 21251 kertaa)

Lianna

• Reissaajaguru
  • 莲娜
    • Profiili
Vs: The pearl of thailand
« Vastaus #20 : 15.04.2009, 21:09:09 »
siina sitten snorklailen ja palaamme veneeseen, mutta huomaan etta pari tyyppia puuttuu joten hyppaan takaisin veteen ja naen sitten jotain aivan ihmeellista. olen vedessa ja ymparillani pyorii varmaan 2miljoonaa erivarista pikku kalaa ja siina sita aloin miettimaan etta "elama on ihanaa ja en edes tiennyt etta voiko tallaista kokea???"

no palaamme veneeseen ja suuntaamme jonnekin saarelle(ei mitaa muuta kuin etta vesi on kuumaa kuin porealtaassa) no suuntaamme kalafarmille ja naen hain, mutta valitettavasti se on altaassa joten en laske sita viralliseksi.
palaamme rannalle onnistuneen snorklausretken jalkeen ja elama hymyilee!!! 8) :)  koin juuri yhden hienoimmista hetkistani,tytto kainalossa ja aurinko paistaa!!! MITA MUUTA SITA VOISI ENAA TOIVOA?

Siis hauskaahan tätä on lukea! Hyvin sun suomen kieli sujuu viiden vuoden jälkeen, onneksi olkoon.

Oikeastaan olen kateellinen! Sitä on aikaa kun sain hillittömiä kicksejä jostain uudesta jutusta...  :-\ Hauskaa lukea miten mieletöntä on kokea se lämmin meri ja ne kalat eka kertaa ja olla ihan ekstaasissa! En oikeastaan edes tiedä, mistä lähtisin vastaavia fiiliksiä hakemaan. Ensimmäistä kertaa olin täydellisellä beachilla yli 20 vuotta sitten; olen saapunut Bangkokiin ties miten monta kertaa; snorklannut Indonesiassa, Australiassa, Malediiveilla, Thaimaassa, Malesiassa, Karibialla ja missävielä. Hitto, siitähän tulee rutiinia! Argh, minäkin haluan fiilistellä edes kerran vielä että "Elämä on ihanaa ja en edes tiennyt että tallaista voi kokea?"

Jatka samaa rataa, elä täysillä!  :D

Matka ei ala siitä kun tullaan perille.
Matka alkaa siitä kun lähdetään!

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 20.04.2009, 18:47:51 »
13.3.09 friday the 13 UUUUU!!!!! Ko tao

päätettiin edellisenä iltana et herätään tosi aikaisin...no ollaan nyt niin aikaisia lintuja, et herätään jo klo12!!! yed mem!
no E ehdottaa skootterin vuokraamista ja mä sanon: SELVä
joten suuntaamme johonkin liikkeeseen jota johtaa n.40-50v erittäin rento mies joka mm.soittelee kitaraa ja kastelee kukkia ja on muutenkin erittäin rempseä ja hänen vaimonsa? n.30v mukava ja erittäin ystävällinen. otamme yhen skootterin hintaan 150b/day ja sit pitäis mennä kyytiin...mut mä en oo ikinä ollut minkään moottoripyorän/skootterin kyydissä joten hieman pelottaa.
No hyppään sit sen selkään ja E painaa kaasua ja aluksi olo on aika turvaton ja ajopeli menee hieman liian kovaa, mutta loppuen lopuksi vietän elämäni parhaita hetkiä E:n kanssa.

No ajelemme ympäri saarta ja päätämme mennä kattomaan shark baytä ja onhan se ihan jees ja huomaamme että paikka(OK bungalows II) on ihan sairaan hienolla paikalla, mutta luultavasti liian PENG MAK =kallis, mutta kysyttyämme hintaa vain 700b joten varaamme 1yon ylihuomiselle.

Shark bayltä lähdettyämme ajamme vaan jonnekin random mestaan ja sit näen aika monttuisen sora mäen ja heti kun näin sen niin tiesin ettei meidän mopo tule ylittämää tätä suurta estettä. No aika normisti siinä sitten käy, skootterin pohja osuu maahan ja skootteri pysähtyy ja alkaa valumaan taaksepäin ite lennän n.3m alamäkeen ja ei käy mitään, mutta skootteri kaatuu E:n päälle,  sillä hetkellä pelästyin pahemman kerran!
koska yleensä ei ole okei kun painava skootteri kaatuu hennon tyton päälle
mut mitään muutamaa naarmua vakavempaa ei onneksi sattunut.*FRIDAY THE 13*

no palaamme bungalowiimme puhdistamaan E:n haavat, mut hei tää tulee kaikille naispuolisille lukijoille!
jos polveenne tulee pieni haava niin sattuuko se oikeesti niin paljon ettet pysty uimaan,etkä oikeestaan pysty tekemään mitään? onko naisten kipukynnys niin erillainen kuin miesten, koska ainakaan mua ei tommonen haittais yhtään?

No kaikki hyvin paitsi E:llä alkoi PMS:( joten eka on joulu ja sit kesken joulun kaikki ********. No ei se mitään ja ehdotan E:lle iltauinteja, mut ei tuu kesää niin mennää syomään johonki random mestaan pad thaita.siellä sitten lueskeltua lehteä thaiksi, niin E kertoo että joku farang on tappanut ittensä hyppäämällä jostain alas, koska thai muija oli jättänyt sen..no nyt kyllä henkilokohtaisesti tajuan kyseistä henkiloä.

E ei halua ottaa yhtä bacardia enempää niin suuntaamme takaisin bungalowiin. siellä sit E saa kuningas idean ja ehdottaa mulle, että kävisin hakemassa vähän juotavaa...no herrasmiehenä tietenkin käyn hakemassa "pari" ja kävelen paljain jaloin pimeätä autotietä pienessä gänäs seven 11:iin ja kun palaan takaisin niin en eka loydä meiän kotia niin mene koputtamaan eka jotain tanskalaisten bungalowia ja sit taas jotain random-bungalowia, mut sit loydän sen ja meillä oli erittäin hauska ilta mm.avautumisia positiivisessä mielessä:)
« Viimeksi muokattu: 20.04.2009, 19:02:36 kirjoittanut AY YUSSUF »

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 30.04.2009, 15:22:23 »
14.03.09 Ko Tao

Loysin muuten edellisenä iltana uuden rakkauden, yhen ravintolan mist saa tupla-pekoni-juusto hampurilaisen ranskalaisilla 140b(3e) ja vedin reissun aikana sen neljä kertaa ja teki GUTAA! nyt taas aamulla yks (Y)
Lähdimme aamulla snorklaamaan Sharkbaylle ja vuokraamme 2snorklausmaskia (1kpl 1day 50b) ja menemme alas ja Näky on USKOMATON
Kristallinkirkas vesi,upea ääni kun aallot paiskautuvat kalliota vasten,upea ääni kun valtava purjevene kulkee ohitsemme...siinä sitten mietin että ompas elämä ihanaa!!!
mutta olishan tommonen purjevene hieno saada:(

snorklattuamme E:n jalka osuu johonki terävään kiveen ja lähdemme pois. Skootterin luona sitten taivas repeää!!! ja alkaa satamaan kuin esterin U know ja lähdemme ajamaan kohti kotia.Menemme sateen suojaan johonki ravintolaan ja vedän normisetin padthai+cried rice chickenil+tuplajätti jussto pekonilla :)
Ekaa kertaa satoi mun thaimaa reissun aikana mutta kyl tää suomen sateet voittaa ku kuitenki on aina lämmin.

15.03.09

heräämme ja suuntaamme sharkbayn OK II bungalowille hinta 700b ja meidän mokki on ihan OK paikalla mm.kuulen aaltojen paiskeen. Tämä bungalow osoittautuu erittäin hyväksi SUOSITTELEN (Y). pyhitämme päivän snorklaukselle,skootterilla ajeluun ja levytykselle. E kertoo, että sen pitäis päästä bangkokiin ennen 18.3 hoitamaan kouluasioita ja päätämme lähteä 17.3 aamulla.

16.03.09

Herätään klo11 ja sovimme, että lähdetään jo tänään!!! WTF!!! :( :( :(
no ei se mitään, rakastan kuitenkin niin paljon häntä ja bangkokia niin NO PROBLEMO. check outtaamme ja lähdemme palauttamaan skootteriamme ja varaamme lombayay(?) lautan+jonku aircondition bussin hintaan 800b/henkilo ja suuntana siis bangkok. lautan lähtään on yli 3h niin suuntaamme koh nang yuan nimiselle saarelle

Viti valkoisena miehenä päätän, että eihän täältä voi valkoisena lähteä pois joten saan kuningas idean ja vedän loppu päivän ilman paitaa ja tulos on jotain niin hirveää+kivuliasta...näytin siis ihan tulipunaiselta

ps.ehkä meni vähän liioitteluksi

koh nang yuan

saarelle pääsee koh taolta n.200b hintaan. saari on erittäin hieno ja uskomattoman puhtaat+kirkkaat vesistot. ei ole passia mukana joten en voi vuokrata 50b snorklausmaskia!!! :) :) ;D joten YED MEM!!!
no onneksi ystävällinen ranskis lainaa mulle maskiaan ja ihan kaunistahan siellä veden alla oli, no ehkä liian vähän kaloja :(
kaikki loppuu aikanaan ja suuntaamme lompaya veneeseen ja matka sujuu mukavasti mr.beanin katsellessa ja matka ko tao->chumphon kestää vain 1,5h!!! SUOSITTELEN
saavumme chumhoniin ja suuntaamme ilmastoituun bussiin ja matka sujuu "melko" mukavasti ja kestää vain yli 8h ;D

17.03.09

saavumme bangkokiin ja otan isona miehenä normisetin eli 10chicken nugets aterian+double bicmac aterian ja vedän noi taksimatkan aikana E:n kämpille.
Kaikki hyvin->loppu hyvin ja saavumme iloisina, mutta väsyneinä kotiin<3

"aamulla" klo.15 päätämme mennä katsomaan grand palacea eli wat phra keaw:ia, mutta valitettavasti paikka on jo kiinni joten suuntaamme gold mountain nimiselle temppelille, mutta sitä ennen KFC<3.siellä kuulen, että E:n koko suku on tulossa bangkokiin, koska E:n sisko valmistuu universitysta ja E pyytää mua mukaan!!! no sanon:ehkäpä

18.03.09

Tänään me teemme sen. Tänään on se päivä. Tänään heräämme ennen klo 13.
(x) success
aikaisina lintuina suuntaamme wat phra keaw:iin ja poyristyttävän kiskonnan 350b(lippu sinne) menemme katsomaan BIG DADDYN eli kuningas cribsiä.
NO...paikka on uskomaton,täynnä kultaa...en voinut uskoa, että mitään näin kaunista on edes olemassa!!! paikka on täynnä turisteja, mutta ei se haittaa.
E kertoo mulle thai historiasta ja muuta ja käymme rukoilemassa jossai pyhässä temppelissä. GOD DAMMIT I LOVE THAILAND
tämän jälkeen suuntaamme MBK syomään ja pääsemme seuraamaan MBK ulkopuolella thaiboxing matsia Ruotsi vs Japani

1.erä japski lyo,potkii ja muutenkin antaa ruotsalaiselle hittiä joka suunnasta ja sanon E:lle et jos ruotsalainen voittaa niin saat ihan mitä vaan.

2.erä aika samoilla linjoilla mennään , mutta huomaan pieniä heräämisen hetkiä meidän rakkaan svenssonin otteissa. PLZ SVE älä voita :o

3.erä no tunnemme ruotsalaiset hyvin, varsinkin lätkässä:(
ruotsalainen oli vaan taktikoini ja yrittäny väsyttää japskin ja svenssoni antaa semmosen fkin selkäsaunan japskille, et YED MEM!!! japski saa koukkuu vasemmalta,suoran poskeen ja potkun kasseille(no einyt sentään:)

no ruotsi voitti ja palkinnoksi E haluu värjätä hiukset ja jotain muuta tyttojenjuttui joist en tajuu:) DAA!

olen nyt E kotona ja E meni laittamaan hiukset. tunti sitten E sanoi, että tule tunnin päästä avaamaan mulle ovi. no teen niin, mutta ei tytostä kuulu...no ootan aulassa 1h ja suuntaan kampaamoon ja hän sanoo et menee viel 3h  8)
eka piti mennä 1h ja sit menikin 4-5h (Y) no pitkien odottelun jälkeen rakkaani palaa kotiin ja näyttää niin erilliselta, niin uskomattoman kauniilta ja kaikki on onnellisia.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2009, 12:53:09 kirjoittanut AY YUSSUF »

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2009, 13:46:50 »
lähen muuten huomenna takas bangkokiin ;D ;D ;D

jos3

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #24 : 14.06.2009, 10:53:23 »
Mietin tassa etta E kay koulua kuinka vanha han mahtaa olla?

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 17.06.2009, 05:05:16 »
Mietin tassa etta E kay koulua kuinka vanha han mahtaa olla?

Joo E opiskelee yliopistossa ja on 19v.

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 26.02.2011, 15:43:07 »
Tämä tarina sai ikävän päätöksen.

stooges

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 26.02.2011, 18:51:58 »

Noh kerro mitä tapahtui..vuosi ainakin vaihtui..tossa välillä..

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 09.03.2011, 15:45:43 »

Noh kerro mitä tapahtui..vuosi ainakin vaihtui..tossa välillä..

Kaikki ei vaan ollut sellaista miltä se näytti ja mitä se oikeesti oli. Kokemuksia ainakin sain ja monta todella hurjaakin, mutta tämä suhde siis loppui n.6kk sitten tämän "Elisabethin" oman päätöksen takia. Elisabethin oma päätös oli ottaa toinen "tyhmä" mies. Tämä hänen uusi mies on ihan samanlainen kuin minä eli "tietää" kaiken Thai tytöistä mutta ei ole vielä kokenut sitä minkä jokainen faranggi tulee kokemaan eli PETTYMYS. Lisäksi sain välillä palautetta omasta pituudestani 176cm Elisabethilta että miksi olen niin lyhyt??? :D no tämä uusi mies on alle 170cm ja ruipelo. Itse omaan atleettisen ja todella timmin kropan josta moni pallontallaajat foorumin nainen voi vain unelmoida. Luokittelisin itseni 100 kertaa paremmaksi kaikilla osa alueilla, mutta se tulee nyt olemaan Elisabethin häviö. Miksi vaihtaa parempi huonompaan? Olen itsekin miettinyt tuota koska monet miehet pettää naistaan rumemman naisen kanssa. En vain voi tajuta tuota... Ja sitten vielä että jättää paremman miehen ja ottaa huonomman tilalle ??? Ei vaan pysty käsittämään ???

Nyt olen nähnyt kaiken Thaimaalaisista naisista ja vaikka tyttö opiskelee yliopistossa, on viisas, on hyvästä perheestä ja on "erillainen" verrattuna muihin Thai tyttöihin ja vaikuttaa muutenkin täydelliseltä niin asia ei ikinä ole niin. Kaikki(lähes kaikki eli 99%) haluaa sitä samaa eli turvallisuutta=rahaa. Elisabeth ei pyytänyt multa rahaa. Vain 1 kerran lähetin hänelle rahaa ja sekin oli pieni summa. Eli se ei ollut ongelmana. Ongelma oli se että hän ajatteli tulevaisuutta ja sai mun luottamuksen koska ei ollut kuin muut Thai tytöt.

Kaikki Thaimaassa matkalla olevat miehet kuulolla!!!
Jos olette törmänneet tummahiuksiseen 21v 160/55 naiseen joka opiskelee Bangkok Universityssä majorina Englantia/minor turismi. Hänen lempinimensä on Nik/Nick ja oikea nimi alkaa C:llä.
Saatte privalla tiedot ihan vaan varotuksena :)

Kaikki 18-25v naiset kuulolla!!!
Lempeä 22 vuotias mies haluaa uskoa, että oikeaa rakkautta on olemassa...
Contact me ;)
xoxo
« Viimeksi muokattu: 09.03.2011, 15:48:09 kirjoittanut AY YUSSUF »

Naja Russelin

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 09.03.2011, 17:58:21 »
Nainen on metafyysinen kokonaisuus, jonka kaikkia tepreita ei tyydytetä pelkästään ulkonäöllisillä tai rahallisilla  avuilla edes Taikkulassa.  :'(

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #30 : 09.03.2011, 18:54:43 »
Naisella on naisen luonne ja logiikka. ;)

UsvaAuer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #31 : 10.03.2011, 00:40:03 »
Ennen oli tapana kysyä: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Nykyään kysymys kuuluu: Miksi miehet aina rakastuvat renttuihin?

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 10.03.2011, 10:05:04 »
Nykyään kysymys kuuluu: Miksi miehet aina rakastuvat renttuihin?

Helppo on kaltaistaan rakastaa. ::)

...................ehka....................

Lianna

• Reissaajaguru
  • 莲娜
    • Profiili
« Vastaus #33 : 11.03.2011, 13:03:02 »
Ja suomi ei ole mun äidinkieli, olen kotoisin somaliasta.

Valkoiselle miehelle Somaliasta: naiset (ei pelkästään miehet) on kuin raitiovaunut, aina tulee seuraava!
Matka ei ala siitä kun tullaan perille.
Matka alkaa siitä kun lähdetään!

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : 12.03.2011, 15:13:31 »
Nainen on metafyysinen kokonaisuus, jonka kaikkia tepreita ei tyydytetä pelkästään ulkonäöllisillä tai rahallisilla  avuilla edes Taikkulassa.  :'(

Naisella on naisen luonne ja logiikka. ;)

ööööö... ei

Luetun ymmärtäminen lapsoset.

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #35 : 12.03.2011, 18:57:03 »
Lainaus
En vain voi tajuta tuota... Ja sitten vielä että jättää paremman miehen ja ottaa huonomman tilalle Huh? Ei vaan pysty käsittämään Huh?
Näin se vaan menee ;)

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #36 : 16.03.2011, 19:14:08 »
Olin siis 13kk Thaimaassa. Alun perin mun piti olla vain 1kk.
Olin 12kk laittomasti maassa <- koska ei ollut rahaa sillä hetkellä viisumiin.
Olin myös 1h tunnin pidätettynä erittäin jännästä syystä :D

Sain paljon hyviä kokemuksia, mutta valitettavasti Thaimaa on jo niin nähny mun osalta joten vastaisuudessa siirryn naapurimaihin mielummin.

surffausmänis

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #37 : 17.03.2011, 16:43:31 »
troltroltrol

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #38 : 21.03.2011, 14:47:58 »

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #39 : 21.10.2011, 04:31:39 »
Ikävöin vieläkin takaisin mun toiseen kotiin... Ikävöin eniten Bangkokkia koska se oli mulle kuin pit stop eli paikka jossa levätä ja tankata itsensä jotta olis ready uusiin seikkailuihin. Thaimaa reissuni ei siis mennyt putkeen koska ensinnäkin lähdin matkalle todella pienellä budjetilla. Ongelmaksi myös muodostui paluulennon skippaaminen... Tämä siis tapahtui kesäkuun 10 2009 eli... Jätin paluulennon käyttämättä ja mulla oli taskussa 1000b eli alle 20e. Elin todella niukasti ja sain nettipokerilla vähän rahaa mutta rahat loppu keskes heinäkuun lopussa. Ajauduin varjojen tielle... Duunia en saanu thaimaasta ja en halunnu lainaa kavereilta joten... Aloin tekemään pieniä
(suomen laki asteitolla 1-10 sanoisin 1 tasoisia) rikoksia että saisin ruokaa syödäkseni HUOM! Rikoin siis suomen lakia enkä thaimaan(viisaat päätelköön)... Asiat riistäytyi käsistä koska mun ei pitäny tehdä tota kuin kerran ja sitten alkoi ongelmat eli aloin tekemään tota säännöllisesti. Ja samaan aikaa alkoi myös todelliset parisuhde ongelmat ja muu paska. Ette voi ikinä kokea samaa kuin minä! Ette vaan voi koska se mitä mä oon kokenu ton thaimaa reissun aikana ja jälkeen on jotain niin uskomattoman kauheeta! Mulla tulee ihan kylmät väreet kun edes mietin sitä! Kadulla asumista, väkivaltaa, alkoholismi, vankila, hullu tyttöystävä.