Pallontallaajien harrastukset

(Luettu 17649 kertaa)

Avalon

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - s_evita@yahoo.com
    • Profiili
    • http://students.oamk.fi/~m3riso00
    • Sähköposti
« : 25.02.2004, 11:13:36 »
:?:  Mitä muuta pallontallaajat harrastavat kuin ovat ikuisia reissaajia?  :?:

Itselläni kuuluu harrastuksiin matkailun ohella musiikki monessa muodossaan (kitaransoitto, karaoke, musiikin kuuntelu) ja liikunnalliset harrastukset kuten lenkkeily, pyöräily, uinti ja kuntosali. Lisäksi telttailu, laskuvarjohyppääminen, kirjoittaminen, harrastevalokuvaus, leffat ja bilettäminen! Ai niin ja netti!  :D
quot;A ship in a harbor is safe but that is not what ships are built for."

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
Harrastuksia.
« Vastaus #1 : 25.02.2004, 13:25:22 »
Minä aina kirjoitan joka paikkaan, että harrastan kuviokelluntaa ja sienestystä, mutta musiikkia ehkä enemmänkin. Tosin, kun olen pianisti, niin se on enemmänkin ammatti, tai silleen. Kuuntelen paljon musiikkia ja lueskelen musiikista ja sen sellasta.

Mitäs muuta. Elukoiden ( lue : koirien ja kavereiden ) kanssa on kiva hengailla. Meidän koira on bilekoira. Heti kun saan yhden kuvan nettiin, niin voisin pistää linkin tänne. ( Koirallani on siinä Heineken-hattu. Se on loistava.  :D  ) Sitten luen ranskaksi lehtiä ja kirjoja siinä toivossa, että oppisin sitä kieltä edes joskus. Mieluiten nyt parin viikon sisään, kun on kirjoitukset edessä.  :lol:

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2004, 13:32:47 »
Minä ratsastan, potkunyrkkeilen ja luen. En oikeastaan muuta.

Niin no, hengailen kavereiden kanssa, haaveilen, kuuntelen musiikkia ja katselen leffoja, syön popcornia ja yritän ulkoilla sekä etsiä töitä. Lumilautaa pitäisi päästä kokeilemaan keväthankien aikana.

yshmio.

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2004, 13:57:54 »
Musiikkia ja välillä ratsastusta täälläkin..

Mutta nyt asiasta poiketen Mr. Voyagerille.. Oletko kirjoittamassa pitkää vai lyhyttä ranskaa? Itse juuri tuossa äsken väsäsin ranskan kolme kiloista tenttipakettia. Pitkää olen siis kirjoittamassa ja C:n tai M:n siitä haluisin. Preleistä tuli kyllä M:n ja E:n välillä, mutta aine tulee tippumaan rutkasti..  :roll:

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.02.2004, 14:54:11 »
Harrastukset tuntuvat vaihtuvan suurestikin innostuksen mukaan. Matkalle on mahtunut kaikkea shakista mäkihyppyyn... Ehkä lähinnä sydäntä ovat kuitenkin:

-Matkustus
-Luonto
-Luontokuvaus
-Judo
-Sulkapallo
-Lukeminen (Kaunokirjallisuudesta Tex Willeriin...)
-Hiihtäminen
-Ruuan laitto

Niin joo, ja aika monihan harrastaa seksiä. Niin minäkin!!  :D
quot;Cachorro sem vergonha"

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
kirsil
« Vastaus #5 : 25.02.2004, 16:09:39 »
Harrastelisin tietysti matkailua useamminkin, mutta valitettavasti aika (ja myöskin raha) ongelma hieman rajoittaa sitä.

Muuten tykkään lueskella ja laittaa ruokaa, käydä jumpassa ja uimassa, sauvakävelöidä ja hiihtää.
Harrastukseksi voidaan toki myös lukea naisasiatoiminta (=kaljoittelua ja maailmanparantamista) ja muu baareissa pyöriskely, jota tulee harrastettua valitettavan usein. Toisaalta se on sosiaalista toimintaa, joten ei kai siitä pidä niin huonoa omaatuntoa potea...
Nettiä en haluaisi lukea harrastukseksi, mutta viimeaikoina olen mielestäni käyttänyt sitä niin paljon, että se varmaankin sitä on... Olen varma että olen nettiaddikti :?

weetzie

• Reissaaja
    • ICQ Messenger - 262710342
    • MSN Messenger  - weetzielina@hotmail.com
    • Profiili
    • http://elina.tk
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 25.02.2004, 16:35:37 »
Yritän kovasti soitella rumpuja ja syksyllä alotin pianon :) Laulan kahdessa kuorossa(kuorotyttö!) ja joskus yksinään ja joskus parin kaverin kanssa.. Musiikkia kuuntelen melkein koko ajan.

Luen monipuolisesti kaikenlaista kirjallisuutta kun siihen on aikaa.

Haaveilen kamerasta, eli toivottavasti valokuvaus kuuluu pian harrastuksiini..

Liikunta on lukion myötä jäänyt taka-alalle, mutta joskus saan itseni ulos reippailemaan, ennen harrastin aerobiciakin...

Ja sitten irssaan :D

Ja ihailen tähtiä (taivaan!).
n halua enää nähdä mitään
lähden metsään
metsäksi
(Risto Köykkä)

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 25.02.2004, 16:54:38 »
Tyhmä tyhmä tyhmä! Miten en ikinä tajua laittaa matkailua harrastukseksi esim. työhakemuksiin...!? Onhan se kyllä myös aikalailla elämäntapa...

Nojoo, näitä jokapäiväisiä harrastuksia (ts. et niitä voi toteuttaa joka päivä) on viulunsoitto, laulaminen (kuorossa ja vähän yksinkin), kuntosali, kävely kivalla säällä (sauvakävely pimeällä  :lol: ), lukeminen, kieltenopiskelu, netissä lorviminen...

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 25.02.2004, 17:42:43 »
Jääkiekkoa pelailen ja siinä sivussa aina kun aikaa on niin tulee pelattua kokeiltua monia pallopelejä ja muitakin urheilulajeja. Kesällä saattaa kavereiden kanssa vierähtää urheilukentällä pitempiäkin aikoja ja talvella taas laskettelurinteet kutsuvat joskus luokseen. Kaikke turhaa keräilen mutta ei sitä nyt taida oikein edes harrastukseksi voida sanoa.
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 25.02.2004, 17:42:58 »
Tuli sitten kahteen kertaan  :oops:
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

Ajattokoj Ahyaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 25.02.2004, 17:43:03 »
Mitään harrasta, kattoon syljeskelen kaiket päivät. Ei mulla mitään kunnon harrastuksia ole, kuten vaikka elefanttipoolo tai jousipyssykalastus. Tylsä olen.

No ehkäpä musiikkifriikkailu ja shakkinappuloiden siirtäminen lasketaan harrastuksiksi. Jotain yritän aina lukeekin. Niin ja tietysti ylessivistävän viisauden hankkiminen, jotta musta tulee joku päivä Haluatko miljonääriksi - miljonääri. Syvä pohtiminen. Piirtäminen.

Sekä tietysti käsilläkävely ja mahdottomat päässälaskut. Onhan noita.
 ·- ·-· ···- ·· - ··· · - ···· ·- ·-· ·-· ·- ··· - ··-
-·- ··· · -·

kimble

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.huugohelmi.net
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 25.02.2004, 18:21:59 »
Mie harrastan:
- rullaluistelua
- lumilautailua (tosin tänä talvena rinteessä ei ole vielä tullut käytyä :( )
- luen paljon kirjoja
- leffojakin tulee katseltua

Koulun ohella harrastan vielä työssäkäymistä, jotta pääsisi aina kesäisin reissuun...  :wink:
os jotain unohtui, sitä ei tarvitse...

www.huugohelmi.net

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #12 : 25.02.2004, 18:29:34 »
No minun harrastuksiini kuuluu lähinnä salibandy ja pyöräily.

reissunainen

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 25.02.2004, 18:48:32 »
Matkustamisen ja sen suunnittelun lisäksi:

Näitä paljon: leffojen katselu, kirjojen lukeminen, terveysruoka, kuntoilu, jooga, kavereiden kanssa kahvittelu

Näitä vähän: valokuvaus, piirtäminen, punaviinit, viskit
llet rakenna pilvilinnoja, et rakenna mitään muitakaan linnoja (espanjalainen sananlasku)

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #14 : 25.02.2004, 19:11:34 »
Reissuun lähden aina kun on rahaa, mutta jokapäiväisiä harrastuksia ovat ratsastus (ja hevoset muutenkin), kuntosali, purjehdus ja teatteri. Viimeinen vie tällä hetkellä kaiken ajan ja energian (ja loppuajan olenkin täällä tai hevosen selässä) :D .
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
Ränskää.
« Vastaus #15 : 25.02.2004, 19:22:08 »
Lainaus käyttäjältä: "smilla"
Musiikkia ja välillä ratsastusta täälläkin..

Mutta nyt asiasta poiketen Mr. Voyagerille.. Oletko kirjoittamassa pitkää vai lyhyttä ranskaa? Itse juuri tuossa äsken väsäsin ranskan kolme kiloista tenttipakettia. Pitkää olen siis kirjoittamassa ja C:n tai M:n siitä haluisin. Preleistä tuli kyllä M:n ja E:n välillä, mutta aine tulee tippumaan rutkasti..  :roll:
'

Mulla on B2 ranska. Tai emmä muista oliko se se. Jokatapauksessa aloitin ranskan kahdeksannella luokalla. Mullapa oli tänään ranskan tentti, jouduin A-ranskan lukijoiden kanssa samaan. Yritin kovasti ymmärtää, mistä ne puhuivat.  :D  Kuuntelusta tuli 76/90 ja olen hemmetin iloinen siitä. Noiden kuuntelujen kanssa on ollut vähän niin ja näin, koskaan ei ymmärrä puhetta, kysymyksiä eikä vastausvaihtoehtoja. Luullun arvaamistahan se oli siihen asti, kunnes aloin tosissani harjoittelemaan sitä.

Joo, tsemppiä kirjoituksiin. Tu n'es pas seule dans la merde.  :wink:

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #16 : 25.02.2004, 19:32:36 »
Vai harrastuksia. Ei nyt jaksa muuta ku listata...

Valokuvaan, rakastan elokuvia, joskus pelaan tennistä (muutama vuosi sitten hieman ahkerammin) ja joskus sulkapalloa. Mitäs vielä... En tiedä. Kaikkea kivaa.

Aijoo, mä diggaan hyvästä musasta aikasta paljon.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #17 : 25.02.2004, 20:00:38 »
Meikälikka harrastaa lauleskelua ja hapkidoa.
Reissuun lähden nyt ekaa kertaa, onhan tätä jo 12- vuotiaasta suunniteltukin.  :D
Baariin lähden jahka organisoidun, ei jaksa enää samalla tavalla, kuin ennen...  :evil:

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #18 : 25.02.2004, 21:30:34 »
Pääsinkö olemaan eka joka mainitsee partion... :)  Vaikka koko aikahan siihen menee erinäisissä hommissa eli vois jossaki mielessä väittää elämäntavaksikin... mutta ainakin olen tottunut rinkaa kantamaan!   :wink:
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

Astrosus

• Himoreissaaja
    • ICQ Messenger - 30483897
    • Profiili
« Vastaus #19 : 25.02.2004, 21:43:13 »
Ai mitä harrastuksia, kun yrittää humanistina valmistua 5-6 vuodessa ja käy siinä sivussa istumassa marketin kassalla, niin ei juuri jää aikaa harrastaa. En ole muuten käynyt ulkomaillakaan kolmeen vuoteen, että repikää siitä.  :twisted:

No joo, kun on aikaa niin lueskelen viihtyisää kirjallisuutta, kuuntelen musiikkia (metallista sellaista), haaveilen (siihen menee niin paljon aikaa, että on selvästi harrastus), yritän innostua liikunnasta ja hengailen. Pitäisiköhän mainita oluenmaistelu, vaikka sitä tulee harrastettua kovin harvoin.
liquando insanire iucundum est!