Aasia + Australia + Uusi-Seelanti / Syksy 2009 - Kesä 2010

(Luettu 1436 kertaa)

mik444

• Aloittelija
    • Profiili
Talven ikävät ilmat olisi tavoitteena välttää lähtemällä maailmalle rentoutumaan.  8)

Lähtö 20.09.2009 - 20.11.2009 välisenä aikana ja oma paluu joskus ennen kesäkuuta 2010. Joulu ja vuodenvaihde suunnitelmissa viettää Ausseissa kaverin kanssa ja sen jälkeen suunnata Uuteen-Seelantiin. Alku- ja loppupää matkasta on hieman avoinna ja tutustuminen muihin maihin Aasian suunnalla on mielessä.

Suunnitelmissa on lähinnä lomailu, mutta Uuden-Seelannin osalta mielessä on ollut myös W&H. Itse olen 19-vuotias nuori mies (20 lähestyy  :-\) ja takana on lukio ja intti, joten tuntuu fiksulta tehdä vähän worldtouria tähän väliin. Tavoittena olisi nähdä paikkoja ja kokea kaikenlaista (ei armoton biletys).  Laittele viestiä jos kiinnostaa tai suunnitelmat osuvat yksiin edes osan matkaa (eli jos jollain on jo liput mutta kaipaisi matkakumppania niin sekin kiinnostaa).

Ota yhteyttä
E-Mail[email protected]
Messenger [email protected]
GSM 045 671 9004

mik444

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Aasia + Australia + Uusi-Seelanti / Syksy 2009 - Kesä 2010
« Vastaus #1 : 02.10.2009, 00:48:48 »
Suunnitelmat on muotoutunut lähes loppuunsa ja jos joku sattuu olemaan ~18.11-11.12.2009 suuntaamassa Australian itärannikkoa (Cairns - Brisbane - Sydney) alaspäin niin nakkaa viestillä jos kiinnostaa matkaseura. Tällä hetkellä näyttää että itse tuon matkan taitan Greyhoundin bussilla.

Bali

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 10.10.2009, 18:00:37 »
moi, matkustan brisbanen kautta vanuatuun sukelteleen kuukaudeksi, mutta lähtö vasta juhannuksen jälkeen, viimekesä meni tuolla indonesiassa, jos sinne matkaat niin lämpimästi suosittelen Gili Trawangia

shoveit

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 12.10.2009, 17:32:54 »
Täältä tullaan aika samanlaisella aikataululla. 25.11. lennän Sydneyyn ja Australiasta pois lähtö sitten uudenvuoden jälkeen. Muuten suunnitelmat aika auki paitsi uudenvuoden aion viettää taas Sydneyssä, muun ajan varmastikkin jossain muualla. En ole kauheesti vielä jaksanu suunnitella tarkemmin, sinne mennään mikä tuntuu sillä hetkellä oikeelta. Yksin olen matkassa, joten seura ainakin johonkin kohtaa voisi olla ihan tervetullutta.