junalla vai lentäen Roomasta Madridiin?

(Luettu 1711 kertaa)

disaster

• Reissaaja
    • Profiili
junalla vai lentäen Roomasta Madridiin?
« : 02.06.2009, 12:11:44 »
Oon matkustamassa 20.6.09 roomasta madridiin,ja mietin kumpi olisi edullisempi ja käytännöllisempi vaihtoehto,junalla vai lentäen. toisaalta olisi mukava nähdä junassa maisemia, mutta onko matkan kesto todella pitkä? lennot löysin 80e KALLIISEEN hintaan..olisi pitänyt varata reilusti aijemmin jo lento,kun hinta oli vielä puolet halvempi. DAMN  :P

Mut mielipiteitä. onko junalla matkustaminen reilusti halvempi vaihtoehto?? ja onko muilla junamatkustamisesta kokemuksia tällä välillä? en kyllä tiedä käviskö aika pitkäksi tälläselle levottomalle ihmiselle  ::) ;D

Anacon

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: junalla vai lentäen Roomasta Madridiin?
« Vastaus #1 : 02.06.2009, 12:15:50 »
Ei ole omakohtaisia kokemuksia tuolle matkalla, mutta olen lähes täysin varma että lentäen on kaikin puolin parempi vaihtoehto, ellet sitten halua matkanvarrella pysähtyä jossakin muissa paikoissa. Tulee varmasti kalliimmaksi mennä junalla, luultavasti joutuu vaihtaa junaa matkan varrella.
Go where you want to be.

disaster

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2009, 12:21:09 »
Nii ei mulla kyllä ole aikaa pysähtyä matkalla. :o ehkä se lento on mun vaihtoehto! mut onkohan muita paikkoja mistä löytäis edullisia lentoja kuin vueling  ???

Curtis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.06.2009, 14:02:43 »
Whichbudget tarjoaa yhtiöiksi ryanairia, easyjetia, air europaa ja air cometia välille roma-madrid. En ole tarkistanut kyseisten yhtiöiden sivuilta aikatauluista tai hinnoista. Kahdesta viimeisestä en ole edes aiemmin kuullut...Suosittelen kuitenkin whichbudget.comin käyttöä halpisyhtiöiden etsimiseen.

riikk-a

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - riikka.laiho@kolumbus.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 02.06.2009, 15:20:28 »
Yksi vaihtoehto on myös hypätä lauttaan Rooman pohjoispuolella olevasta Civitavechiasta Barcelonaan, josta sitten junalla madridiin. :) Itse kyseisen lauttamatkan olen reilatessa nyt huhtikuussa tehnyt. Hintaa varmaan kyllä tuolle reissulle tulisi yhteensä arviolta hieman alle 80 e (lautta n.40 e + junat).

Ryanairilla varmaan pääsee kyllä kaikista edullisimmin...