Äänestys

Saisiko kirjautuminen pysyä yllä pidempään?

Ei
2 (12.5%)
Kyllä
14 (87.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Äänestys päättynyt: 01.04.2004, 12:25:39

Parannusehdotus tämän forumin ylläpitäjälle

(Luettu 3467 kertaa)

reissunainen

• Tosireissaaja
    • Profiili
Täällä ei muuten ole mitään itse forumia koskevaa keskustelualuetta, sellainen voisi olla paikallaan? Vaikka meneehän nämä parannusehdotukset tähänkin osastoon..

Mutta itse asiaan: Olen huomannut, että täällä kirjautuu hyvin äkkiä ulos, jos ei aktiivisesti selaa forumia. Olen huomannut, että monilla on käynyt niin, että ovat kirjoittaneet vastausta jollekin alueelle, ja ovat sitten jo tulleet kirjatuksi ulos, kun palvelimelle ei ole ollut aktiviteettia riittävän pitkään viestin kirjoittamisen aikana. Tällöin tuloksena on ollut vieraana kirjoitettu viesti, johon monet sitten ovat ko. viestin alle kirjoittaneet lyheyn viestin tyyliin "Hei se olin minä, joka kirjoitin tuon edellisen".

Sitten on myös minun kaltaisiani käyttäjiä, jotka kirjoittelevat parillekin forumille ja pitävät koneellaan aina auki tietyt saitit, ja kahvitunnin/ruokatunnin  tullen käyvät kurkkaamassa, että onkohan tullut uusia viestejä. Harmittaa vietävästi, kun tänne pitää kirjoittautua sisään joka välissä uudestaan. :P

Jotta nämä ongelmat poistuisivat, suosittelisin, että lisäisitte idle-aikaa reilusti. Onnistuisiko? Kyllä ihmiset osaavat kirjautua ulos sitten kun siihen on tarve... useimmilla forumeilla sallitaan pidempi "nukkuaika"!
llet rakenna pilvilinnoja, et rakenna mitään muitakaan linnoja (espanjalainen sananlasku)

Sipris

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 02.03.2004, 11:47:49 »
kummallista, kauankohan täällä on idle aika koska mun mielest taas muihin sivuihin verrattuna täällä on yllättävän kauan ja aamulla ku töissä kirjaudun ni yllätyksekseni oon usein viel seuraavalla kerrallakin kun käyn ni kirjautunut... :?
yörällä lontooseen mennään 3 viikkoa ja kävellen 2. Lentokoneella 1 tunti, raketti on nopein mikä maailmassa voi koko maailmaa kiertää.
-Into 5v-

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #2 : 02.03.2004, 11:48:19 »
Voithan laittaa, että kirjaudu automaattisesti tai mikä se nyt olikaan ei tarvitse huolehtia kirjautumisesta. Minulla ei, koskaan ollut mitään ongelmia kirjautumisen kanssa

reissunainen

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2004, 11:56:04 »
No en halua laittaa automaattista kirjautumista, koska konettani käyttävät joskus muutkin. Ja itsekin käytän useita koneita. Ei voisi laittaa kuin kotikoneeseen automaattisen kirjautumisen.
llet rakenna pilvilinnoja, et rakenna mitään muitakaan linnoja (espanjalainen sananlasku)

Pera

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2004, 14:01:22 »
Muutin idle-ajan 1 tunti --> 5 tuntia. Riittänee suurimmalle osalle.

Kiitti hyvästä vinkistä!
id�tteleminen on ep�rehellisyytt�.

Nick

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #5 : 02.03.2004, 22:34:56 »
joo 5 tuntia pitäis riittää =) mulla pari kertaa käyny niin että on tullu heitettyy ulos siinä pitkää viestii kirjottaessa (kun yleensä tekee muutakin siinä välillä niin voi mennä yllättävän kauan...)

Shallow

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2004, 15:12:54 »
Hei loistavaa, minäkin olen tuota ominaisuutta kaipaillut :)

Kiitokset, Pera! \o/
Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Trio Niskalaukaus