Barcelona

(Luettu 20299 kertaa)

vto

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« : 02.03.2004, 19:52:00 »
Osaisko kukaan kertoa mitaan hyvia bailupaikkoja kyseisesta kaupungista? Oon ollu jo 5 viikkoa tas 25km paas barcelonasta ja en oo viela kertaakaan ollu siel viikonloppuna pyorimas... Ei jaksa naita pikkukylan baareja enaa...!

inkjet

• Vieras
Barcelona
« Vastaus #1 : 03.03.2004, 00:46:54 »
siellä satamassa, joku marina-ostoskeskuksen (?) lähellä on useampi disko/baari tai jotain.. en kyllä menis mainostamaan niitä ihan huipuiksi, mutta kyllä yksi yös sujui rattoisasti (alkoholin tahdittamana)..

r.pete

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.tkk.fi/~proine
Barcelona
« Vastaus #2 : 03.03.2004, 09:18:34 »
La Terrazza, Moog, Salsitas/Societas, Loft, Discotheque,  Zuluclub, Cyberian, insomnia, Apolo ja miljoona muuta.
h Yeah,
the moon - beautiful,
the sun - even more beautiful

Anonymous

• Vieras
Barcelona
« Vastaus #3 : 03.03.2004, 16:13:03 »
Tossa Peten listassa olikin jo monia hyviä.. sellainen pieni lisäys, että Gracian pienet baarit ansaitsevat tulla mainituksi mukavina illan aloitettelupaikkoina. Ja onhan siellä aina kiva Mond Bar, ja viikonloppuisin sala Cibeles:ssä järjestettävä Mond Club...

Älä hyvä mies mene sinne sataman Maremagnumiin...

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #4 : 03.03.2004, 17:12:52 »
Kiva istuskelubaari (paljon erikoisoluita) nimeltaan Glaciar oli muistaakseni saman aukion laidalla kuin legendaarinen hostelli Kabul...

vto

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #5 : 06.03.2004, 18:45:41 »
Kiitoksia tiedoista! Mikas taa maremagnum sit oikeen on?

Tuulihattu

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #6 : 06.03.2004, 20:14:04 »
Lainaus käyttäjältä: "vto"
Kiitoksia tiedoista! Mikas taa maremagnum sit oikeen on?

Se on semmoinen karmea ostoskeskus, joka on rakennettu mereen.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #7 : 06.03.2004, 20:16:02 »
MUtta on siinä sellaiset hienot puiset kävelysillat.

Shallow

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #8 : 06.03.2004, 20:20:36 »
Ja uskomattoman hienot kotisivut, myös englanniksi.

Edit: Tai no, ainakin mun surkealla sivugrafiikalla raiskatut silmäni lepäsivät ;)
Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Trio Niskalaukaus

Tuulihattu

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #9 : 06.03.2004, 20:21:45 »
Lainaus käyttäjältä: "KristiinaE"

Heh. :lol: Mielenkiintoisia olivat myös ne jännät tummat fisulit, jotka siellä meressä valtoimenaan uiskentelivat.

Mutta joo, kävin nostamassa Mare Magnumissa rahaa. Muuta iloa ei paikasta sitten ollutkaan.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #10 : 06.03.2004, 20:58:15 »
Meidän piti mennä sinne elokuvateatteriin, mutta kerpele ei ollut myöhäisillan näytöksiä...

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
Barcelona
« Vastaus #11 : 07.03.2004, 01:44:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuulihattu"
Lainaus käyttäjältä: "KristiinaE"

Heh. :lol: Mielenkiintoisia olivat myös ne jännät tummat fisulit, jotka siellä meressä valtoimenaan uiskentelivat.

Voi istua puusilloilla ja katsoa fisuja  8)
Ihan turha paikka siis minunkin mielestäni.

Olen ollut Barcelonassa vain yksinäni ja silloin olin blondi. Ei paljoa huvittanut bailata, kun miesten huomio oli muutenkin ylitsepursuavaista.
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

vto

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #12 : 26.04.2004, 21:18:34 »
Olin pari viikkoo sitte paikassa nimelta port olympic pyorimas. Siel tuntu olevan baareja vahan jokaisen makuun. Oli vaan pirun kallista istuu baaris ,ku paukut makso 8€!! Ilta siel alko hiukan masentavasti,joku nuori nainen oli nahtavasti vetany overit ja kuoli meidan silmien eteen....But life is a bitch..

mfly

• Tosireissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #13 : 08.11.2005, 12:09:43 »
helou, tiedustelisin onko jollakin uudempaa/päivitettyä tietoa Barcelonan baareista tai hyvistä bileistä lähiaikoina? tossa Peten listassa oli aika monta mutta osaisko joku kertoa enemmän noista paikoista?

Olen menossa uudeksivuodeksi barcikseen ja olis kiva löytää joku kiva paikka tanssia. olen erityisesti reggae-musiikin ystävä...
amera ei valehtele, se ikuistaa valheen

derby

• Aloittelija
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #14 : 09.11.2005, 10:32:56 »
http://www.bcn-nightlife.com/en/partyguide/09/26/2005

tuosta linkistä saa jotain vinkkejä. "nasty mondays" moogissa maanantaisin on ihan parhautta ja klubien aateliaa.

iramaria

• Vieras
Barcelona
« Vastaus #15 : 09.11.2005, 11:09:35 »
Harlem Jazz Clubilla kuunneltiin upeaa fuusioflamencoa. Se oli tosin teemailta, mutta siellä oli meidän käynnin aikana jatkuvasti jotain elävää. Jos paikka vielä on olemassa, suosittelen!

Ola

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - olli@hyytiainen.com
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #16 : 14.11.2005, 07:28:44 »
Unohtakaa MareMagnumit ja muut turistispotit...ja käykää Graciassa. Koko kaupunginosa oli yhtä juhlaa ainakin viime elokuun iltoina. Ette tule pettymään.

http://www.1st-barcelona-vacation-apartments.com/orientation/mapa_general/imgs/gracia.jpg

wilu

• Himoreissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #17 : 31.08.2006, 17:32:56 »
Yöelämä aiheella jatketaan... Neljähenkisellä retkikunnalla olisi tarkoitus lokakuun puolessa välin Barcelonaan paukkia ja heräsi yksi kysymys liittyen iän ikuisiin ikärajoituksiin.  :P Yksi joukon jäsenistä on vasta saavuttanut 17-vuoden rajapyykin ja tässä rupesi arveluttamaan, että kuinkahan tässä pojan käy illanvieton osalta, koska ikävähän se olisi kaveri rannalle jättää ruikuttamaan, kun muut painelee bilettämään.

Kovan googlettelun jälkeen minulle jäi sellainen kuva, että virallinen ikäraja on vastikään nostettu Barcelonassa 18 ikävuoteen, mutta myös toisenlaista infoa löytyi ja jäin hieman suu auki sitten loppujen lopuksi. Luultavastihan tilanne on niin Barcelonassakin, että ei siellä niin kyttäillä papereita, mutta tämän mahdollisen uudistuksen takia tämäkin vaihtoehto kävi mielessä. Olisiko siis jollakulla lähiaikoina Barcelonassa majailleella tarkempaa tietoa näistä nykykäytänteistä alkoholin myynnin ja tarjoilun suhteen?

Tuossa googletellessa sattui myös silmään, että jonkin sortin tiukennusta julkijuopotteluunkin olisi tehty, mutta siitäkin jäin hieman sekaville mielin. Eli voiko Barcelonassa siis vielä nykyisin imailla ölppösensä ihan rauhallisin mielin kylänraitilla vai onko odotettavissa, että paikallinen maija käy pyyhkäsemässä sakko lapun kouraan, kun siellä pussikaljojani nautin?  :)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Barcelona
« Vastaus #18 : 02.09.2006, 15:49:59 »
Ei kylla nakynyt julkijuopottelun tiukentaminen mitenkaan...

Mojito Club on aikas hot, kadun kulmassa jaetaan flyereita, paasee ilmaiseksi sisaan. Itse kavin sen lisaksi jossain toisessa klubissa jossain ramblan lahella (kuulema), mutta sinne oli 12e sisaan, flyerilla 8e (sis. 1 drinkin). Sisalla oli eri huoneita eri musiikille, teknoa, hip hopia jne. Beach partyjakin riittaa...

hanabi

• Reissaaja
    • Profiili
Barcelona
« Vastaus #19 : 07.09.2006, 12:53:50 »
Lainaus käyttäjältä: "wilu"
Yöelämä aiheella jatketaan... Neljähenkisellä retkikunnalla olisi tarkoitus lokakuun puolessa välin Barcelonaan paukkia ja heräsi yksi kysymys liittyen iän ikuisiin ikärajoituksiin.  :P Yksi joukon jäsenistä on vasta saavuttanut 17-vuoden rajapyykin ja tässä rupesi arveluttamaan, että kuinkahan tässä pojan käy illanvieton osalta, koska ikävähän se olisi kaveri rannalle jättää ruikuttamaan, kun muut painelee bilettämään.

Kovan googlettelun jälkeen minulle jäi sellainen kuva, että virallinen ikäraja on vastikään nostettu Barcelonassa 18 ikävuoteen, mutta myös toisenlaista infoa löytyi ja jäin hieman suu auki sitten loppujen lopuksi. Luultavastihan tilanne on niin Barcelonassakin, että ei siellä niin kyttäillä papereita, mutta tämän mahdollisen uudistuksen takia tämäkin vaihtoehto kävi mielessä. Olisiko siis jollakulla lähiaikoina Barcelonassa majailleella tarkempaa tietoa näistä nykykäytänteistä alkoholin myynnin ja tarjoilun suhteen?

Tuossa googletellessa sattui myös silmään, että jonkin sortin tiukennusta julkijuopotteluunkin olisi tehty, mutta siitäkin jäin hieman sekaville mielin. Eli voiko Barcelonassa siis vielä nykyisin imailla ölppösensä ihan rauhallisin mielin kylänraitilla vai onko odotettavissa, että paikallinen maija käy pyyhkäsemässä sakko lapun kouraan, kun siellä pussikaljojani nautin?  :)

Itse palasin juuri Barcelonasta muutama viikko sitten. Mun reissun aikana ei kysytty kertaakaan papereita missään baarissa/klubissa/kaupassa yms. vaikka aika useassa eri paikassa pyörittiin. En usko, että teille tulee mitään hankaluuksia ton asian suhteen.

Ei muuta kun hyvää matkaa :)