Meno ja paluu eri kaupungista -mistä tallaisia lippuja?

(Luettu 7149 kertaa)

jomi

• Aloittelija
    • Profiili
Olisiko antaa vinkkiä mistä online matkatoimistoista pystyy varata meno-paluu lentolipun eri kaupungeista? (tarkoitan esim. meno: Helsinki - New York, ja paluu: Miami - Helsinki). Itse löysin vain Kilroylta ja Ebookersilta tällaiset mahdollisuudet. Kiitos avusta jo etukäteen :)

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Meno ja paluu eri kaupungista -mistä tallaisia lippuja?
« Vastaus #1 : 04.02.2010, 11:27:50 »
Voit ostaa lennot myös suoraan yhtiön sivuilta. Lähes kaikilla yhtiöillä on tuo multiple destinations-ominaisuus.

www.expedia.com on ihan ok myös.

jomi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.2010, 11:47:21 »
Kiitos vinkistä! Heillä näytti olevan hieman kalliimpi hinta kuin Kilroylla..  ;)
Eli lisäyksenä vielä aikaisempaan tekstiini että kyseinen lippu olisi tietysti mukava saada mahdollisimman edulliseen hintaan.  :)

mljv

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 04.02.2010, 12:26:30 »

Minulla oli syksyllä Kalevan kotisivuilta ostettu Helsinki-Orlando ja Miami-Helsinki -yhdistelmä, joka maksoi muistaakseni vain marginaalisesti (parikymppiä) enemmän kuin Helsinki-Orlando olisi ollut edestakaisin (HEL-MIA-HEL olisi ollut halvempi, muttei napannut).

Kalevan itsepalvelua/nettivarausta on tullut muutenkin käytettyä pari kertaa, kun en ole enää Kilroy-iässä, ja on ollut ihan ok. http://www.kalevatravel.fi/ (ja välilehti "Lennot" ja sieltä "Lisää hakuvaihtoehtoja" ja sieltä "Useita kohteita").

mima

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 04.02.2010, 13:27:06 »
www.area.fi tuolta oon useamman kerran ostanut lentolippuja, myös lippuja jossa meno on eri kaupungista kuin paluu ja hyvin on toiminut. Ja hintakin on ollut halvin mitä olen löytänyt. Kannattaa ainakin vilkaista, mikälaisia hintoja tämä antaa reitillesi  :)

joorinainen

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 04.02.2010, 15:07:41 »
Ebookers

wysig

• Vieras
« Vastaus #6 : 04.02.2010, 17:28:15 »
Lähes kaikki sivut tarjoavat tämän vaihtoehdon, sekä matkatoimistot että lentoyhtiöt.