Tympiikö?

(Luettu 653722 kertaa)

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Tympiikö?
« Vastaus #2420 : 09.01.2013, 18:47:11 »
Tympii ja paljon!!

play.com lopettaa toiminnan nykyisessä muodossaan.
Mistäköhän sitä nyt alkaisi oppaat ostamaan loistavaan hintaan?
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2421 : 09.01.2013, 21:46:31 »
www.bookdepository.com

Viimeksi eilen tilasin.

Jinnai

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Hunt The Sun
    • Sähköposti
« Vastaus #2422 : 10.01.2013, 22:44:36 »
Vielä ei ihan hirveästi tymmi, mutta tymmähtää. Tämä Suomi. Ja ajatus tänne jumahtamisesta. Oh ja voih.
"Not all those who wander are lost."
- J. R. R. Tolkien
http://www.huntthesun.blogspot.com

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2423 : 12.01.2013, 12:31:30 »
Tympii... Sainpa aikaiseksi itselleni kauhean mopokuumeen jälleen, mutta jos tällä kertaa tekisi asialle jotain.
Onneksi sentään matka- ja tatuointikuumeeseen helpottaa tieto siitä, että ne ovat jo varattu ja varmasti tulossa :)

Pienistä ja turhista asioista saa tehtyä yllättävän ison kuumotuksen aikaan vaikka olisi muutakin murehdittavaa, mut kai sitä aina vaan unelmoi unelmoimistaan  ::)

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2424 : 14.01.2013, 21:47:59 »
Flunssa ja siitä johtuva väsymys tympivät nyt oikein kunnolla. Pitäisi jaksaa keskittyä opiskeluihin - loppurutistus on alkanut! - ja hoitaa homma kunnialla läpi.

Zaapas

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2425 : 21.01.2013, 21:26:26 »
Ihan jumalattomasti tympii.

Olin vielä jokunen päivä sitten 6vk Intian ja Sri Lankan lomailun jälkeen palaamassa oikeasti täynnä tarmoa opintojen pariin. Nyt loma päättyi kuitenkin aivan päin persuksia (mikäli ketään kiinnostaa, voi käydä lukemassa vuodatuksen keskustelusta Intian viisumit), ja tällä hetkellä olo on todella kyrpiintynyt eikä kiinnostaisi kuin käydä valtavaan sotaan menetettyjen lentojen korvauksien (joita en kyllä varmaan tule koskaan näkemään) puolesta. Huoh. Olo on siis lyöty mutta hyvin vihainen, sekä köyhä ja lomaton. Ei enää IKINÄ Intiaa missään muodossa ja Sri Lankastakin taisin saada tarpeekseni.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2426 : 27.01.2013, 22:49:05 »
Miksi helvetissä toi tanskapankki ei voi tehdä verkkopankkiaan edes jollain tapaa siedettäväksi heivaamalla ton paskan javaohjelman hevon helvettiin ihmisiä kiusaamasta?  >:( Se ei toimi ikinä missään. Itse en todellakaan käyttäisi moista paskaa, mutta joudun hakkaamaan päätäni seinään asian tiimoilta, koska avopuolisolla on tili danskebankissa. Joskus hyvin harvoin planeetat ovat oikeassa asennossa ja javan päivitykset toimivia muutaman päivän ajan, mutta sitten kosahtaa taas koko homma. Tällä hetkellä ongelmana taitaa olla Windows 8. Ihan turha uneksiakaan, että java toimisi vielä pitkiin aikoihin luotettavasti. Ja entäs ne ulkomaanmatkat? Ei mitään toivoa mistään nettiostoksista, niissä kun ei valitettavasti toimi se karsittu ja javaton mobiiliverkkopankki.  >:(

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2427 : 28.01.2013, 19:17:07 »
Flunssaa pukkaa joten tympii todella.
No jos sitä ottaisi kevyesti pari päivää, niin alkaisi helpottamaan.
As cool as a cucumber.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2428 : 14.02.2013, 08:00:48 »
Mulle on aivan turha tyrkyttää niitä sähköisiä reseptejä. On se kumma, että asia ei mene huippuälykkyysosamäärällä(?) varustettujen lekurien päähän. Kolmelle eri tyypille sanoin, että ei sähköisiä respoja ja se viimeinenkin tyrkyttäjä oli muka katsonut tiedoista että olin halunnut sähköiset reseptit. Riitahan siitä melkein tuli vaikka kaikilla on oikeus valita ihan vapaasti kumman haluaa perinteisen paperiversion vai sähköisen. Kai mun taustat vähän vaikuttaa sit et leikitään tyhmää tai paremminkin luullaan vaan idiootiksi. Joku 30v lekuri ei kyllä pysty vedättämään vanhaa tekijää ja sekös sai tyypin käymään aivan kuumana... ;D Oli uus kyky ja ei tuntenut mua yhtään...  ;D Ei tässä nyt sentään niin tyhmiä kuitenkaan olla vaikka joskus on juotu pari bisseä ja heitetty jotain. ;D Lopulta sainkin sit vain Panadolia ja Buranaa kotiin (siis ihan lasten lääkkeitä oikeasti...) vaikka kummatkin jalat on auki nilkoista polviin. Tai toinen jalkapohjasta polveen. Tuumasin vaan, että en oo aivan sun respojes varassa. ;) Lämpes sopivasti... ;) Tekemisen puutetta, ja kulutan aikaani täällä sivustolla kertoillen tarinoita elämästäni.  :o
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2429 : 14.02.2013, 08:34:36 »
Mulle on aivan turha tyrkyttää niitä sähköisiä reseptejä. On se kumma, että asia ei mene huippuälykkyysosamäärällä(?) varustettujen lekurien päähän. Kolmelle eri tyypille sanoin, että ei sähköisiä respoja ja se viimeinenkin tyrkyttäjä oli muka katsonut tiedoista että olin halunnut sähköiset reseptit. Riitahan siitä melkein tuli vaikka kaikilla on oikeus valita ihan vapaasti kumman haluaa perinteisen paperiversion vai sähköisen. Kai mun taustat vähän vaikuttaa sit et leikitään tyhmää tai paremminkin luullaan vaan idiootiksi. Joku 30v lekuri ei kyllä pysty vedättämään vanhaa tekijää ja sekös sai tyypin käymään aivan kuumana... ;D Oli uus kyky ja ei tuntenut mua yhtään...  ;D Ei tässä nyt sentään niin tyhmiä kuitenkaan olla vaikka joskus on juotu pari bisseä ja heitetty jotain. ;D Lopulta sainkin sit vain Panadolia ja Buranaa kotiin (siis ihan lasten lääkkeitä oikeasti...) vaikka kummatkin jalat on auki nilkoista polviin. Tai toinen jalkapohjasta polveen. Tuumasin vaan, että en oo aivan sun respojes varassa. ;) Lämpes sopivasti... ;) Tekemisen puutetta, ja kulutan aikaani täällä sivustolla kertoillen tarinoita elämästäni.  :o

Mikä sähkösissä resepteissä tökkii? Nyt kun ei enää tarvitse valita tiettyä apteekkia, vaan reseptit menee tietokantaan josta ne voidaan purkaa missä apteekissa tahansa, niin mun mielestä paras uudistus terveydenhuoltopuolella aikoihin.
Näin me immeiset taas ollaan erilaisia. :)
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2430 : 14.02.2013, 08:45:48 »
Mikä sähkösissä resepteissä tökkii? Nyt kun ei enää tarvitse valita tiettyä apteekkia, vaan reseptit menee tietokantaan josta ne voidaan purkaa missä apteekissa tahansa, niin mun mielestä paras uudistus terveydenhuoltopuolella aikoihin.
Näin me immeiset taas ollaan erilaisia. :)

Siinähän se juttu just onkin. ;)
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Anna I

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2431 : 14.02.2013, 11:27:35 »
Radicalin viimeaikaisten kokemusten jälkeen ei voi kirjoittaa, että tympii tää flunssa (tympii kuitenkin). Tsemppiä sulle!

Jinnai

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Hunt The Sun
    • Sähköposti
« Vastaus #2432 : 14.02.2013, 14:07:30 »
Olis joko pakkasta tai sulais toi valkonen paska kokonaan pois. Menee lenkit ihan ketuiksi tulla metrisessä loskassa liukastellessa. Juoksumatolla juokseminen alkaa jo tympiä.
- J. R. R. Tolkien

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2433 : 16.02.2013, 18:52:12 »
Vituttaa välillä tämä sängyssä makailu ja välillä sit istuskelen pyörätuolissa ja stressaan monista asioista...  :( Koska tulee haaste jne.... Roikun vain täällä ja olen yksin nyt kotona. Kiva viikonloppu... mutta pitää vähän viihdyttää itseä niin kyllä tämä tästä...  ::)  Vittu mitä elämää aina välillä... Olen kyllä välillä ihan onnellinenkin, koska toi leikkaus meni niin hyvin. :) Pitää kysyä, jos toi yks lähtis kuskiin, niin ei tarvis olla aivan neljän seinän sisällä.

Kotona sekoillen, Radical

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2434 : 17.02.2013, 16:40:18 »
Ärsyttää, ottaa pattiin, ahdistaa ja vituttaa että sain taas aikaseksi kauhean kuumotuksen ja hingun lähteä aasiaan reissaamaan ja samalla tiedän ettei siihen ole nyt mahdollisuutta ainekaan tämän vuoden aikana...
Milloin sitten? ÄRRR

Joskus vielä..............

Jinnai

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Hunt The Sun
    • Sähköposti
« Vastaus #2435 : 18.02.2013, 08:18:07 »
Tuli sitten työhöntulotarkastuksessa ilmi, että jäykkäkouristusrokote oli mennyt vanhaksi 3 vuotta sitten. Tänään joutuu siis pistettäväksi ja todellakin toivon ettei se aiheuta jälkireaktioita. Illalla olis tarkotus mennä salille jne...
- J. R. R. Tolkien

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2436 : 18.02.2013, 08:54:57 »
Tuli sitten työhöntulotarkastuksessa ilmi, että jäykkäkouristusrokote oli mennyt vanhaksi 3 vuotta sitten. Tänään joutuu siis pistettäväksi ja todellakin toivon ettei se aiheuta jälkireaktioita. Illalla olis tarkotus mennä salille jne...

Ei se pistäminen miltään tunnu, katsot vain muualle vaan ja toivottavasti ei tule mitään ei-toivottuja juttuja. Jotkut on jopa koukussa pistämiseen, se on vittumaista vaikka sitten vettä pitää pistää hiaan... :(  Sana "salille" saa aivan kylmät väreet menemään, olis niin hinku sinne, mutta en ole enää vuosiin päässyt... Niin paljon siellä joskus vietin aikaani... harmi... :(

Anna I

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2437 : 18.02.2013, 12:49:48 »
Ei tossa varmaankaan se itse pistäminen olekaan se pointti, vaan ne mahdolliset jälkiseuraamukset.

Itse sain sellaisen allergisen reaktion jäykkäkouristusrokotteesta, että terkkarissakin hämmästeltiin. Ensiksi olkavarteen kohosi kananmunan kokoinen aristava patti, sitten alkoi päänahka kutisemaan, ja lopuksi sumeni näkö. Ei muuta kuin kesken kokouksen ensiapuun saamaan antihistamiinia. Nykyään aina vähän jänskättää rokotusten ottaminen, ja kaikki 'turhat' jätän ottamatta.

Tympiikö tänään? Ei mitenkään erityisesti. Ainoastaan ne pakolliset. Nää paskakelit ja verottaja. Mutta kelit muuttuvat suurella todennäköisyydellä keväisemmiksi, ja verottajasta selviää rahalla. Joten nou hätä!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2438 : 18.02.2013, 16:55:04 »
Ei tossa varmaankaan se itse pistäminen olekaan se pointti, vaan ne mahdolliset jälkiseuraamukset.

Itse sain sellaisen allergisen reaktion jäykkäkouristusrokotteesta, että terkkarissakin hämmästeltiin. Ensiksi olkavarteen kohosi kananmunan kokoinen aristava patti, sitten alkoi päänahka kutisemaan, ja lopuksi sumeni näkö. Ei muuta kuin kesken kokouksen ensiapuun saamaan antihistamiinia. Nykyään aina vähän jänskättää rokotusten ottaminen, ja kaikki 'turhat' jätän ottamatta.

Niin mä vähän ajattelinkin... Aika pahalta kuulostaa, kyllä muakin sit skitsottais mennä piikille, ei muuten... ;) Kaikilla näyttää olevan nyt jotain TK- tai sairaalajuttuja, höh. :( Sitä on näemmä liikenteessä. ;) Itse tulin just TK:sta kans, piti käydä näyttämässä noita leikkaushaavoja yms. Itse oon alkanut pelkäämään sairaalabakteereja ja kaikki muitakin bakteereja... Toi stafylokokkikin aiheutti mulla endokardiitin, sit oli sepsis ja tulehdusarvot taivaissa jne. lekurit sanoi, että jos ois ehtinyt sydämeen tai aivoihin niin mitään ei olisi ollut tehtävissä. Kuusi kertaa päivässä suonensisäisesti jotain helvetin tulista antibioottia kahden viikon ajan ja sit neljä kertaa päivässä vielä toiset kaksi viikkoa. Oon viittä vaille aivokirurgi ;), mutta silti en tiedä että mitä kaikkea siinä oli... Mut joka tapauksessa, kun olen ollut viime aikoina niin paljon sairaalassa niin kyllä sitä aina jotakin oppii. :) Jos nyt ajattelee positiivisesti... ;) Koskahan tämä mun huono "säkä" loppuu tai vaikuttihan mun omat tekemiset aina kaikkeen paskaan mitä on tullut mut silti... Mutta sattuu sitä kaikille muillekin näemmä, ei tämä elämä ole yhtä ruusuilla tanssimista kenelläkään. Tosin kaikki on niin suhteellista. :)
Lainaus

Tympiikö tänään? Ei mitenkään erityisesti. Ainoastaan ne pakolliset. Nää paskakelit ja verottaja. Mutta kelit muuttuvat suurella todennäköisyydellä keväisemmiksi, ja verottajasta selviää rahalla. Joten nou hätä!

Ei nyt erityisemmin tymmi. Jaahas, KELA oli nyt kusassu mua vuorostaan vähän niinku silmään pari vuotta, mutta jäin silti niin monta kymppiä voitolle, joten ei haittaa hirveesti.  :P Ehkä kosto elää, aika röyhkeetä kusettaa invalidisoitunutta ihmistä. Mutta oon mäkin ollut yksi vitun kusipää. Taidan antaa asian olla. Pitää sitä joskus osata antaa anteeksikin. :)

Matkailijoitsija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2439 : 18.02.2013, 17:17:56 »
Tympii puheripulin omaavat ihmiset jotka pistävät tuutin täydeltä hymiöitä jokaiseen viestiinsä.