Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 635843 kertaa)

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1120 : 30.11.2006, 16:35:55 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"

Ps. Onko joku oikeasti pysynyt siinä yhdessä, lähtiessään yhdelle? Onko se siis konkreettisesti mahdollista?

Mahdoton tehtava !
 :shock:
Siksipa en koskaan lahdekaan vain yhdelle...

Mielenkiintoinen olisi kylla jonkinlainen promillenaytto tuossa
ruudulla, hmmm, tai ei ehka sittenkaan.
 :?
Mielenkiintoinen on myos tuo ilmio, etta muutaman yhden oluen
jalkeen topicceja, loistavia ideoita tuntuu suorastaan pursuavan.

Hemmetin hyva, etta tietokoneet on silloin kaukana !
(Useimmiten)
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

tirmo

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/tirmo/albums/
« Vastaus #1121 : 30.11.2006, 21:06:39 »
Valtava hymy päällä  :D
...eilen yhdellä...
Krooninen euforia ¤ Ladurée

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #1122 : 30.11.2006, 21:46:04 »
..fishbone paljasti salaisen aseensa  :lol:

Ei ole mahdollista lähteä vain yhdelle. Meillä kaveriporukassa nuoruudessa ainakin puhuttiin aina että lähdetään yhdelle ja kaikki tiesi se tarkoitti taksikyytiä kotiin aamuviideltä sinapit rinnuksilla tjsp  :lol:
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1123 : 30.11.2006, 22:52:51 »
Kävin vain kahdella!

No ette te ois kuitenkaan uskoneet.. Mutta eikö 2 glögiä + 2 olutta viiden tunnin aikana ole vähän niin kuin kahdella.. Välissä hieman shoppailua: erittäin klassinen pikkujoulumekko, jolle löytyy käyttöä jo ennen pikkujoulua ;)

Suosittelen kaikille iltapäivähiprakan ja shoppailun yhdistelmää!
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1124 : 01.12.2006, 10:28:04 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Ps. Onko joku oikeasti pysynyt siinä yhdessä, lähtiessään yhdelle? Onko se siis konkreettisesti mahdollista?

Me lähdetään duuniporukan kanssa ottamaan yhdet yleensä tähän tyyliin;

yhdet+yhdet+yhdet+yhdet+yhdet+ihan ihan ihan pienet napanderit
(x 3)

Yleensä kolmansien yksien kohdalla kannattaa alkaa peruuttelemaan seuraavan päivän palavereja.....

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1125 : 01.12.2006, 12:01:18 »
Alkaa nyt viitsiko puhua soopaa! Yhdella kayminen on yhdella kaymista. Jos aikaa on enemman kuin yhden verran, eika muutenkaan mitaan estetta, niin toki voi ottaa toisenkin.

Mutta itse asiaan: Tanaan olen iloinen, kun satuin loytamaan kirppikselta yllattaen juuri sellaisen takin, kuin olen halunnut ostaa, mutten ole raaskinut (periaatteella; kylla vanha talvitakkini, *7 vuotta vanha ja alunperin ostettu kirppikselta* viela TAMAN talven saa luvan kelvata). Takki on aivan uuden veroinen ja ko. myymalassa oli viela juuri talle paivalle iso alennus kaikille vaatteille. Maksoin takista n. 7,5 euroa. Suomessa vastaava takki uutena olisi (viime talven muistikuvien perusteella) jotain 130-180 euroa... Eli kaytettynakin kiitettavan hintainen...  :D  Hitsi etta kavi hyva flaksi!!!!
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

Essen

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1126 : 01.12.2006, 12:11:04 »
Olen onnellinen, koska on vihdoinkin peeerjaantaaaai.... Jo sitä on tällä viikolla odotettukin.
"Olen idealisti. En tiedä mihin menen, mutta olen matkalla."

Saturnus

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Luxor-info.net
« Vastaus #1127 : 01.12.2006, 16:21:21 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"

Ei ole mahdollista lähteä vain yhdelle. Meillä kaveriporukassa nuoruudessa ainakin puhuttiin aina että lähdetään yhdelle ja kaikki tiesi se tarkoitti taksikyytiä kotiin aamuviideltä sinapit rinnuksilla tjsp  :lol:

Eipä ole yleensä täälläkään. Sitten kyllä, jos on kaksin ja se kaveri tosiaan siitä lähtee kotiin yhden jälkeen eikä näkyvissä ole yhtään tuttua.

Juuri tässä äskettäin kaverini ehdotti, että vietetään leffailta, mutta käytäiskö sitä ennen hänen kavereita moikkaamassa paikallisessa. Mähän siihen, että multa se ei kyllä onnistu - mut on todellakin sen yhden jälkeen sieltä raahattava ulos. Mutta kaveri kun viihtyy vähän pidempään, niin lopputuloksen meikäläisen osalta arvaa. Kaveri vannotti, että kyllä hän pystyy olemaan juomatta, mutta ilmeisesti minulla oli huono vaikutus, koska krapuloissa se kuitenkin oli seuraavana päivänä :roll:

Noissa paikallisissa on se huono puoli, että kun sitä menoa ei yleensä jaksa ihan selvin päin valitettavasti katsella. Otan mieluummin vaikka sen yhden sitten kotisohvalla.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1128 : 01.12.2006, 23:13:18 »
Hei alkoholistit :D .

On mahdollista lähteä yhdelle. Kun lähtee kuskiksi. Hyväksyn ilomielin yhden oluen.

...siis muuten ei ole mahdollista, koska vähintään yksi kierros vedetään jokaisen tarjoamana + jatkoille juomaan kaapit tyhjäksi ja sitten vaihdetaan jatkopaikkaa ja...

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1129 : 02.12.2006, 00:24:31 »
Treidailin viikolla pörssissä aika kivasti matkarahaa seuraavaa reissua varten. Nyt odotellaan joulu alta pois ja lähdetään tuhlaamaan nämä massit.  8)

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #1130 : 02.12.2006, 18:15:20 »
Kävin isäni synttärikemuissa, 50w täyteen heimopäällikölle!  :)

Scorpius

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - scorpius_79@hotmail.com
    • Profiili
    • www.dsiponen.fi
« Vastaus #1131 : 05.12.2006, 14:36:57 »
Tänään olen onnellinen koska sain tietää Olympukselta että floodattu kamerani on korjauskelvoton ja saan uuden samanmallisen kameran tilalle.

Erikoisen asiasta tekee sen, että tuota klassikko mallia ei ole saanut mistään uutena enää vuosiin, joten osasin jo odottaa pahinta eli sitä että mulle oltaisiin lykätty vaihdossa joku kämänen taskupokkari.

Hienoa nähdä, että edes jossain firmassa asiakaspalvelu + takuu toimii ensiluokkaisesti.
quot;A journey of a thousand miles must begin with a single step." - Lao Tzu

Cheve

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1132 : 05.12.2006, 19:31:41 »
Koska huomenna on vapaapäivä  8)

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1133 : 06.12.2006, 16:19:39 »
Olen ihan vähän onnellinen kun maailmassa on niin kivoja ja sympaattisia ventovieraita ihmisiä. Ehkä niiden kaikkien ei tarvitse olla ihan vieraita tai outoja.. Vaikkei mua olekaan luokiteltu maanis-depressiiviseksi, niin taas mennään hysteerisestä itkusta sinne toiseen äärilaitaan.
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Jahkailija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1134 : 06.12.2006, 21:20:04 »
Enää 1,5vrk töitä jäljellä.Pe aamulla alkaa 8 päivän vapaa ja ne päivät menee Krakovaan ja Varsovaan tutustuessa.
quot;Olis kyllä niiiin siisti lähteä,mutku..."

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #1135 : 06.12.2006, 21:31:05 »
Koska olen nähnyt uuden James Bond -leffan  :P  Tiedetään, se on jo so last season, koska tuli ensi iltaan monta päivää sitten. Mutta kun leffa on hyvä, kannattaa siitä toki vähän iloitakin!

Ehkä nyt voi tulla kaapista ulos ja kertoa, että olen ollut James Bond -fani jo muinaisesta Octopussy-leffasta lähtien. Suosikkejani roolissa ovat Pierce Brosnan ja Roger Moore. Uusi kaveri näyttänee kyntensä sitten myöhemmin - tai siis täytyy katsoa kestääkö tämä raina aikaa.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #1136 : 07.12.2006, 18:22:16 »
Daniel Craig oli kyllä mun mielestäni todella hyvä Bondina, kestänee vertailun Conneryyn ja Mooreen.  :)  Hyvä leffa ja näyttelijäsuoritus, ei voi muuta todeta!

Nyt olen iloinen siitä, että itsenäisyyspäivä-hömpötys on ohi! Inhoan linnan juhlia...

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #1137 : 07.12.2006, 21:12:41 »
Koska rankan työpäivän jälkeen jaksoin tsempata läpi kaksi jumppaa peräkkäin.

Huomenna sattuu varmana joka paikkaan mutta oli se sen arvoista  :lol:
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #1138 : 08.12.2006, 08:47:29 »
Elämä on kyllä tällä hetkellä aika ihanaa. Töitä riittää, joten ei tarvitse mennä "oikeisiin" töihin. Ihmissuhde/-teetkin pelittää vaihteeksi, ehkäpä tässä pääsisi jopa matkalle alle kuukauden päästä.

Mä en ole tykännyt mistään aiemmista Bondeista, mutta uusin oli ihan hyvä. Hyppäsin kyllä pari kertaa puoli metriä tuolissa ilmaan...

Churro

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1139 : 08.12.2006, 13:04:27 »
Koska eilen illalla kävin katsomassa Peacockissa Luolamiehen, joka osoittautui aivan loistavaksi näytelmäksi :D Niinkin kliseisestä aiheesta kuin naiset ja miehet löytyy sittenkin vielä jotain, jolle jaksaa nauraa.

Myöskin enää 10 päivää joululomaan jos ei viikonloppuja lasketa!