Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 635826 kertaa)

June

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1780 : 06.08.2007, 16:53:12 »
Kyllä tänään on syytä olla iloinen, onhan kyseessä ensimmäinen lomapäivä ja takana mahtava viikonloppu, joka vietettiin siskon kanssa Ankkarockissa tanssien. Saisi se aurinko paistaa vielä seuraavat 3 viikkoa. :D
menee, kun on mentävä.

Thym

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - poleporaca@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1781 : 06.08.2007, 19:47:28 »
Pääsin kuin pääsinkin lääkikseen, eikä edes tehnyt tiukkaa. Kirje tietysti tuli jo aikaa sitten. Vajaan kahden viikon päästä muutto pois tympeältä pääkaupunkiseudulta Pohjois-Savoon.

Lauantaina aamuyöllä palasin haikein mielin parhaalta matkalta ikiä, mutta eiköhän noita ole lisää luvassa.

Kesäkuussa hevoshommissa tuusan nuuskaksi mennyt olkapääkin alkaa vihdoin olla melko siedettävässä kunnossa.

Ja vielä on lomaa ja aurinkoa.
Niin pitkälle kuin tietä riittää ja vieläkin kauemmaksi.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1782 : 06.08.2007, 22:26:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Thym"
Pääsin kuin pääsinkin lääkikseen, eikä edes tehnyt tiukkaa.

Onneksi olkoon - tulevaisuutesi on työntäyteinen, mutta taloudellisesti turvattu.

Vajaan kahden viikon päästä muutto pois tympeältä pääkaupunkiseudulta Pohjois-Savoon.

Loistava asenne!! (ja yksi foorumin söpöimmistä avattarista. :D )

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1783 : 08.08.2007, 13:09:35 »
TamU kyykytti eilen miljonääriporukkaa ja seuraavaksi vuorossa Rosenborg. Tampereelle ja Suomeen pientä futisbuumia.

Eteenpäin mennään!
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #1784 : 08.08.2007, 23:19:19 »
Pääsin kuin pääsinkin lääkikseen, eikä edes tehnyt tiukkaa. Kirje tietysti tuli jo aikaa sitten. Vajaan kahden viikon päästä muutto pois tympeältä pääkaupunkiseudulta Pohjois-Savoon.

Loistavaa! onneksi olkoon! Ja aurinkoiset kesäterveiset täältä tulevasta opiskelukaupungistasi. Täällä ihmiset ovat iloisia, juttelevat toisilleen vaikka eivät tuntisikaan ja ilmapiiri muutenkin kaikinpuolin ihqumpi.

Minä olen tosi onnellinen. Lomapäivä järven rannalla, aurinkoa pilvettömältä taivaalta, veneilyä, hyvää ruokaa, sauna ja vasta, pari siideriä ja seurana hyvä ystävä jota näkee tosi harvoin koska asuu hyvin kaukana. Voiko ihminen enempää toivoa? Tai no, voishan  sitä toki olla polttamatta olkapäätänsä auringossa, mutta se nyt on pientä..
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Thym

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1785 : 09.08.2007, 19:23:24 »
Kiitos alan_miehelle ja PetraJiille kannustuksesta, eiköhän siellä Kuopiossa ihan kivaa tule olemaan. Ainakin odotan innolla.

Tess

• Vieras
« Vastaus #1786 : 10.08.2007, 10:33:47 »
Olen onnellinen, koska poikaystäväni pääsee jo neljältä töistä (tehnyt kesän niin saatanasti töitä ja yhteistä vapaa-aikaa on lähinnä myöhään illalla/öisin) ja voimme viettää koko illan yhdessä suunnitellen Espanjaan muuttoamme :) :) :)
Ihanaa.
Pikkusiskoni täytti eilen 8 vuotta. Miten aika kulkeekin niin nopeasti! Huomenna lähden moikkaamaan häntä ja muuta perhettä, jota en ole nähnyt toukokuun alun jälkeen. Olen innoissani.

Näiden lisäksi:

Ilma on ollut m-a-h-t-a-v-a koko viikon!

Sain tänään ison palkan!

Minulla on vapaapäivä!

Ja Tamulla menee lujaa, se tekee minutkin iloiseksi :D!

Rakastan, rakastan, rakastan!

marjoti

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - marjo.ti@suomi24.fi
    • Profiili
« Vastaus #1787 : 10.08.2007, 17:17:26 »
Olen onnellinen, koska:
- Muutin eilen (itseasiassa Kuopioon minäkin, kuten Thym) ja kämppä on kuin minulle tehty.
- Sain palkan tänään ja pankkitili odottaa tuhlaamista!
- Lähden huomenna reissuun Englanninmaalle, eiköhän ne rahat siellä lähde liikkeelle aika vikkelään.
Brilliaaaant!
o-one likes a smartarse but we all like stars

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1788 : 13.08.2007, 10:53:30 »
Tutkintavankeus ohi ja pääsi Seinäjoen poliisivankilan hikisistä kopeista vapauteen. Olo on kuin taivaan lintusella. Jipii!
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Tirppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Viinipullopostia Lontoosta
« Vastaus #1789 : 13.08.2007, 12:41:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Radical"
Tutkintavankeus ohi ja pääsi Seinäjoen poliisivankilan hikisistä kopeista vapauteen. Olo on kuin taivaan lintusella. Jipii!

Nyt kylla olis kiva kuulla vahan tarkemmin.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1790 : 13.08.2007, 15:28:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Tirppa"
Nyt kylla olis kiva kuulla vahan tarkemmin.

Mitäpä noista täällä sen tarkemmin kertomaan.  :)  Ruoka oli hyvää (kiitos Cafe Mondeon!) ja normaali lääkitys tietenkin lopetettiin heti kun tutkariksi joutu ja muutaman päivän päästä tilattiinkin jo ambulanssia, heh. Sitä samaa vanhaa paskaa eli epäinhimillistä kohtelua. Tapaamisetkaan ei tahtoneet toimia ja kuulustelut oli perseestä.

Mode edit: Ylimääräiset ärräpäät. PetraJii
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #1791 : 13.08.2007, 17:13:18 »
Mitäpä noista täällä sen tarkemmin kertomaan.  :)

Jos kerran aloittaa, on pakko kertoa loppuun. Vanha helsinkiläinen sananlasku.

Olen ehkä päättänyt minä päivänä lähden tulemaan Suomeen. Tosin lippu ja matkareitti hieman vielä kummittelee mielessä, mutta eiköhän viimeistään huomen illalla ala suunnitelmat hahmottumaan. Viime tippa on paras tippa.

sylvatica

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1792 : 13.08.2007, 17:20:05 »
Kesälomani on vasta edessä! Ja mitkä kelit! Palkkakin tulee perjantaina lomarahoineen!
mitä lie suomalais-uralilaisuutta, aina pala Siperiaa sielussa. -Mervi Kantokorpi-

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1793 : 13.08.2007, 17:28:11 »
Tutkintavankeus ohi ja pääsi Seinäjoen poliisivankilan hikisistä kopeista vapauteen.

Jäämme jännityksellä odottamaan, ilmestyykö katoamisketjuun piakkoin kyssäreitä aiheesta "kuinka matkustaa Thaimaahan ilman passia" :D

Kapris

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - katri_tee@luukku.com
    • Profiili
« Vastaus #1794 : 13.08.2007, 21:37:08 »
Kodittomuuden uhkaama Otto, 5 vee, löysi viikonloppuna kauttani hyvän kodin ja yksi eläinrakas koti sai kissan. Otto on se kissa.

Maailman rakkain kummipoika aloittaa huomenna koulun mutta on silti vielä ihQ pikkupoika.

Viikon päästä saan Venäjän-viisumini.

Kuuntelen Metallicaa.

kaukomatkailija

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1795 : 14.08.2007, 13:39:17 »
 Vajaan kahden viikon päästä muutto pois tympeältä pääkaupunkiseudulta Pohjois-Savoon.

Menee hieman ohi aiheen, mutta aina jaksan ihmetellä tuota "tympeätä pääkaupunkiseutua".  Miksi Suomen maaseudulta tai pienemmistä kaupungeista kotoisin olevat kokevat Helsingin tympeäksi? Ulkomaalaiset turistitkin pitänevät pääosin ihmisiä niin Helsingissä kuin Lapissakin ystävällisinä. Vai johtuuko tuo vain omasta asennoitumisesta? Itselläni on kokemusta ympäri Suomea enkä koe, että missään päin ihmiset olisivat tympeitä; päinvastoin.
Jengi ryysää suuhun ja sieraimiin, leijuu ruumissavut yllä Gangesin, döfis tuo mieleen vanhan Folk-Fredin laulun, skene kuin Riipisen kadonnut taulu
-Pelle Miljoona

Upstate girl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1796 : 14.08.2007, 14:09:40 »
Lainaus käyttäjältä: "kaukomatkailija"

Menee hieman ohi aiheen, mutta aina jaksan ihmetellä tuota "tympeätä pääkaupunkiseutua".  Miksi Suomen maaseudulta tai pienemmistä kaupungeista kotoisin olevat kokevat Helsingin tympeäksi? Ulkomaalaiset turistitkin pitänevät pääosin ihmisiä niin Helsingissä kuin Lapissakin ystävällisinä. Vai johtuuko tuo vain omasta asennoitumisesta? Itselläni on kokemusta ympäri Suomea enkä koe, että missään päin ihmiset olisivat tympeitä; päinvastoin.

Luulen, etta se on ihan omasta asennoittumisesta kiinni. Joillekin ihmisille on lasi puoli tyhja, kuin taas toiselle puoli taysi. Usein tympeat ihmiset odottavat muilta sita hauskuutta elamaan, ja itse ovat kuitenkin tympeita, kenties tietamattaan. Jos on itse taas ulospain suuntautuva ja positiivinen, niin kylla siihen vastataan samalla mitalla. Ehka ruuhka-aikaa kiireiset ja kireat ihmiset nayttavat tympeilta, mutta ovat yleensa pinnan alta ihan mukavia.
Helsinki on kiva kaupunki.

Aiheeseen... olen tanaan onnellinen, koska sukulaismies tulee kylaan parin paivan paasta ja "paasemme" taas Niagaran putouksille ja kaikkea muuta kivaa, mm. hyvaa ruokaa ja juomaa.
Olen myos tosi onnellinen siita, etta ilma on viilennyt huomattavasti. Nyt voi pitaa ikkunoita auki ja hengittaa raikasta ilmaa. AH.
"Don't tell me how educated you are, tell me how much you traveled."

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #1797 : 14.08.2007, 15:00:21 »

Minulla tämä liittyy ainoastaan siihen että pienemmässä kaupungissa, kuten Kuopiossa, ihmiset ovat sosiaalisempia jopa ventovieraita kohtaan. Tuttavia taas pysähdytään huastattammaan aina kaupassa jne. Nauratti viime viikolla Kuopion Prismassa kun lähes kaikki käytävät oli täynnä keskenään jutustelevia ihmisiä ja niitä joutui kärryn kera väistelemään. Ei sellaista täällä kyllä yleensä näe.

Täällä pk-seudulla jos alat jutustelemaan vaikkapa bussissa vieressäsi istuvalle, sinua lähinnä katsotaan kieroon tai arvioidaan olevan hullu tai humalassa. Muutoin ystäväpiiriä (jota minulla on sekä siellä että täällä) tämä tympeys ei koske. Ihmiset siis lienevät pohjimmiltaan ihan samanlaisia, mutta sosiaalinen kanssakäyminen ja vuorovaikutus on suuremmassa kaupungissa varauksellisempaa.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

Thym

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1798 : 14.08.2007, 17:18:38 »

Mä olen Helsingistä kotoisin ja asunut koko pienen ikäni pääkaupunkiseudulla, ja kyllä Helsinki mustakin on kiva paikka. Ilmaus tympeä pääkaupunkiseutu kumpusi siitä, että minusta on oikein mukavaa saada melkein 400 km itseni ja entisen poikaystävän sekä muutaman muun henkilön väliin.

Sitten musta on vaan kivaa muuttaa kokonaan uuteen paikkaan, josta en tunne vielä ketään ja jossa pääsee toivottavasti aikaisemmin suksille kuin Helsingissä. Myös Kuopion yliopiston sijainti järven rannalla on musta houkutteleva, niistä lääketieteen opinnoista puhumattakaan.

Jee, enää kaksi viikkoa lukukauden alkuun.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1799 : 14.08.2007, 22:34:44 »

Tämä taisi olla taas yksi säälittävä provo, ei oikein mene läpi tuollainen imagonrakentaminen. Olet tainnut lukea iltapäivälehdistä ja/tai Alibista oikeita termejä ja sitten kerrot niistä sadun tänne. :roll:

Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"
Minulla tämä liittyy ainoastaan siihen että pienemmässä kaupungissa, kuten Kuopiossa, ihmiset ovat sosiaalisempia jopa ventovieraita kohtaan.

Väitän, että pienemmissä kaupungeissa Itä-Suomessa aina Iisalmeen asti... Lännemmässä ja pohjoisemmassa ventovierasta katsotaan pitkään alta kulmain ja pahimmillaan lopastaan turpaan :? .