Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 634768 kertaa)

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1880 : 22.10.2007, 21:44:26 »
OT: Onko täällä paljon motoristeja? Ja millaisia kulkineita käskytätte? :D

Mä oon onnellinen, koska pääsen kohta sänkyyn nukkumaan. (Nukuin kyllä jo viimeyönkin, mutta silti..) Reissussa meni kaks viimeistä yötä vähän niin ja näin. Toinen auton takaluukussa, toinen kentällä lattialla reppu erittäin huonona tyynynä. Ja kuulutuksia 5min välein.

:lol:

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #1881 : 22.10.2007, 21:51:51 »
Lainaus käyttäjältä: "diokenes"
Lainaus käyttäjältä: "alan_mies"

...vain pukeutumis-, parranajo- ym. tyylikysymys. Toisi ehkä iloisuutta siihenkin porukkaan.

Juu, ehka maalaavat pian pyoransakin pinkeiksi.

:D

Mahtava ajatus. Täytyykin ottaa uuteen harkintaan  :P

Ja huomasin unohtaneeni äskeisestä kulkuvälinelistasta vuokra-autot
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1882 : 22.10.2007, 21:53:59 »
Lainaus käyttäjältä: "T-musu"

"Kaskyttaa" on ehka vahan vaara sana, 450 kuutioista rauhallista
katupyoraa saa ehka ennemminkin maanitella. Hyva matkapyora
silti, kun ei liikoja vaadi.

Siitapas olenkin tanaan iloinen ja onnellinen, uusi kevat saapuu
ihanhetikohta tuoksuineen ja lampinine asfaltteineen...

Vesisateineen, itikoineen, hiekkaisine asfaltteineen...
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

psycho

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1883 : 22.10.2007, 22:15:38 »
Lainaus käyttäjältä: "T-musu"

BMW R 80 G/S Paris Dakar. Varsin ymparistoystavallinen pyora, kun palotilassa bensailmaseos rajahtaa vain joka toinen lyhtypylvaanvali. Vaantoa riittaa ja kulkee hiekkadyynilla kuin juna.

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1884 : 22.10.2007, 22:20:24 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"
Pääsin viikonloppuna eroon autoilun ikeestä ja autosta... Se on nyt myyty :lol:

Nyt on tosin ihan uudenlaisia ongelmia. Kuinka suuren osan varoista voi käyttää matkustamiseen? Mihin sijoittaa kaikki ylimääräinen varanto? Rahastoon, suoraan pörssiin, johonkin korkeita korkoja tarjoavaan islantilaispankkiin tilille?

Ihanaa, onnee!

Glitniriltä saa vuoden loppuun asti 5 % talletuskorkoa, sinne törkkäiset matkarahat ensi hätään kasvamaan korkoa. Ja sitten voit matkailla ihan hyvällä omallatunnolla, eihän sitä keneltäkään kysellä :)

Ja oma kannanottoni ketjun aiheeseen: olen onnellinen kun olen selvinnyt melko kivuttomasti jo kaksi yötä yksin. Enää 5 yötä jäljellä jouluun (ehkä ois ollut helpompaa, jos en olisi laskenut noin tarkkaan jäljelläolevien lukumäärää).
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1885 : 22.10.2007, 22:32:09 »
Lainaus käyttäjältä: "psycho"

BMW R 80 G/S Paris Dakar..

...palotilassa bensailmaseos rajahtaa vain joka toinen lyhtypylvaanvali.

Kannattaa vaihtaa tulpat.

Olen myos iloinen ja onnellinen, etta loydan vanhoista kanssakulkijoista muitakin moottoripyorailyn ystavia.

psycho

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1886 : 22.10.2007, 22:39:40 »

BMW R 80 G/S Paris Dakar..

...palotilassa bensailmaseos rajahtaa vain joka toinen lyhtypylvaanvali.

Kannattaa vaihtaa tulpat.

Olen myos iloinen ja onnellinen, etta loydan vanhoista kanssakulkijoista muitakin moottoripyorailyn ystavia.

Tai vaihtaa pienemmalle. Onkohan taalla viela muita motoristeja? Mehan voisimme jarjestaa ensi kesana kokoontumisajon vaikka mallia Tanska-Hollanti-Alpit-Italia ja takas. Sopivan rauhallisella aikataululla tietty etta on aikaa nauttia tarpeeksi olutta ja muita virvokkeita.

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1887 : 22.10.2007, 22:52:35 »
Onkohan taalla viela muita motoristeja? Mehan voisimme jarjestaa ensi kesana kokoontumisajon vaikka mallia Tanska-Hollanti-Alpit-Italia ja takas. Sopivan rauhallisella aikataululla tietty etta on aikaa nauttia tarpeeksi olutta ja muita virvokkeita.

Hyva idea !

Ja jollei muita motoristeja useampia ilmaannu, niin talvi on sopivaa
aikaa hommata pyora alle. (vaikka venerahoista  :wink: )

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1888 : 23.10.2007, 07:23:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Neiti Q"
Nyt on tosin ihan uudenlaisia ongelmia. Kuinka suuren osan varoista voi käyttää matkustamiseen? Mihin sijoittaa kaikki ylimääräinen varanto? Rahastoon, suoraan pörssiin, johonkin korkeita korkoja tarjoavaan islantilaispankkiin tilille?

Ihanaa, onnee!

Glitniriltä saa vuoden loppuun asti 5 % talletuskorkoa, sinne törkkäiset matkarahat ensi hätään kasvamaan korkoa. Ja sitten voit matkailla ihan hyvällä omallatunnolla, eihän sitä keneltäkään kysellä :)

Kaupthing Edgea olin ajatellut :) Melkein sama asia ;)

Onkohan muuten palliksissa jo joku sijoitustopic??? Otetaanhan taksikuskeiltakin sijoitusvinkkejä - ainakin laskusuhdanteen lähestyessä.

Kauhistuttavia nämä positiiviset ongelmat rahan kanssa.... Mutta eiköhän osa rahasta sijoiteta reilusti reissuun Koreaan tahi Japaniin  :lol:  :lol:  :lol:

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1889 : 23.10.2007, 09:03:36 »
Ja jollei muita motoristeja useampia ilmaannu, niin talvi on sopivaa aikaa hommata pyora alle. (vaikka venerahoista  :wink: )

Varteenotettava vaihtoehto, omasta mielestäni. :?

Useampikin merkki ja malli olisi valmiiksi katsottuna. Aprilia -skootterista Yamaha FJR 1300:aan.

Täältä saarelta on vaan pitkä matka teidän kokoontumisajoihinne, vaikka seura ja ohjelma olisi kieltämättä mielenkiintoinen. :?  :?

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1890 : 23.10.2007, 09:09:52 »
Onkohan muuten palliksissa jo joku sijoitustopic??? Otetaanhan taksikuskeiltakin sijoitusvinkkejä - ainakin laskusuhdanteen lähestyessä.

En ole taksikuski, mutta yritän.

Riippuen rahan määrästä ja sijoitusajan pituudesta tai sen epävarmuudesta saattaisin hyväksyä ihmismäisen pankin tuottotilinkin, omat vähät makaavat Handelsbankenissa, ja ne voi nostaa milloin hyvänsä.

Noista vaihtoehdoista en muuten edes tiedä, mutta eettisessä mielessä suhtaudun epäillen islantilaispankkeihin, joiden vaurauden epäilen olevan lähtöisin ihan muualta kuin paikallisilta turskankalastajilta...

psycho

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1891 : 23.10.2007, 09:27:25 »
Ja jollei muita motoristeja useampia ilmaannu, niin talvi on sopivaa aikaa hommata pyora alle. (vaikka venerahoista  :wink: )

Varteenotettava vaihtoehto, omasta mielestäni. :?

Useampikin merkki ja malli olisi valmiiksi katsottuna. Aprilia -skootterista Yamaha FJR 1300:aan.

Täältä saarelta on vaan pitkä matka teidän kokoontumisajoihinne, vaikka seura ja ohjelma olisi kieltämättä mielenkiintoinen. :?  :?

Hyva Hyva! Ei ole sen pidempi matka mita minullekaan. Pyorani nimittain talvehtii Kellarimaassa. Kay nyt nostamassa ne rahat sielta Handelsbankenista ja osta pyora - nyt syksylla saa halvalla. Kesalla laivataan ne sitten saksaan ja poimitaan Diokenes matkaan.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1892 : 23.10.2007, 09:50:11 »
Kay nyt nostamassa ne rahat sielta Handelsbankenista ja osta pyora - nyt syksylla saa halvalla.

Yllytys taloudellisesti järjettömään tekoon. Onkohan tuollainen kriminalisoitu, edes kohdistuneena alentuneen harkintakyvyn omaavaan henkilöön.

Sitäpaitsi itäisessä kellarimaassa on tänä aamuna ollut liukasta. Nurin menisi komeasti :? . Ai että pitäisi ajatella pidemmällekin, katse tulevaisuuteen? Juuri siksi pyörähankinta häämöttää vähän kauempana, siihen saattaa nyt joitakin vuosia mennä. :(

uuge

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1893 : 23.10.2007, 10:31:24 »
Onkohan taalla viela muita motoristeja? Mehan voisimme jarjestaa ensi kesana kokoontumisajon vaikka mallia Tanska-Hollanti-Alpit-Italia ja takas. Sopivan rauhallisella aikataululla tietty etta on aikaa nauttia tarpeeksi olutta ja muita virvokkeita.

Kyllähän täältä löytyy hyvien harrastusten harrastajia... Otsikosta vaan ei tiennyt että täällä puhutaan näin asiaa.
Omasta tallista löytyy tällä hetkellä Hornet 600cc. Eihän tuota mihinkään pitkän matkan ajoon ole varsinaisesti suunniteltu mutta jos ei liian pitkiä päivätaipaleita ahnehdi niin mukavasti tuollakin matka etenee, joten kokoontumisajo lisätään ensikesän ohjelmavarauksiin..

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1894 : 23.10.2007, 10:40:29 »
Enpä sitten ite tajunnut mainita, että motoristi täälläkin. :D Mulla on CBR1000RR Fireblade.
Eikä ois kyllä huono setti jotain lenksaa lähteä ajelemaan, mikäli vaan sattuis vapaita sopivaan saumaan!

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1895 : 23.10.2007, 14:26:50 »
Nyt on sivullinen motoristisanailua, jatketaanko taas "Iloinen/onnellinen"-aiheesta tassa topicissa?

Tanaan olen iloinen koska... ooh... en taida erityisesti olla iloinen enka surullinen tanaan. Olen iloinen, kun muksut kotiutuvat koulusta kohta. :)
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1896 : 23.10.2007, 14:33:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Daria"
Nyt on sivullinen motoristisanailua, jatketaanko taas "Iloinen/onnellinen"-aiheesta tassa topicissa?

Ja tiukasti aiheessa ollaan oltukin.

Jokainen, joka ajaa moottoripyörällä tai edes suunnittelee sellaisen ostamista, vuokraamista tai mitä vain, on silloin iloinen ja onnellinen. :D  :D  :D

On siis olemassa asia, joka on hauskaa selvin päin, muukin kuin seksi.

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1897 : 23.10.2007, 14:46:08 »
On siis olemassa asia, joka on hauskaa selvin päin, muukin kuin seksi.

Myös matkustaminen on hauskaa ihan selvänäkin :) :)

Ja olen tänään huippuonnellinen, koska eilisissä laboratoriotutkimuksissa kaikki veriarvoni olivat taas normaaleja  :lol:  :lol:  Nimim. "Pitkäaikaisesti sairas"

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #1898 : 23.10.2007, 14:51:12 »
Myös matkustaminen on hauskaa ihan selvänäkin :) :)

Niin minustakin, kunhan ei koko aikaa. Kaverini Jorkki (nimi muutettu) aloittaa matkoilla aamunsa aina piiitkällä ryypyllä alkoholipitoista juomaa. Saattaa hyvälle tuulelle ja tappaa pöpöt masusta, kuulemma. :D

Parasta on matkustaa moottoripyörällä, tai sanoisinko kaksipyöräisellä, jota ei tarvi polkea.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #1899 : 23.10.2007, 15:07:35 »

Jokainen, joka ajaa moottoripyörällä tai edes suunnittelee sellaisen ostamista, vuokraamista tai mitä vain, on silloin iloinen ja onnellinen. :D  :D  :D

Täysin totta. :D Toivottavasti vielä pääsis tänä syksynä ees kerran heittämään pienen lenkin.