Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 662582 kertaa)

Zaapas

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..
« Vastaus #2640 : 02.07.2011, 02:44:53 »
Oon kovin onnellinen koska sain juuri kuulla paasseeni Helsingin yliopistoon! Ihanaa, en ois jaksanu epamaaraisia valivuosia enaa, kiva paasta jotenkin eteenpain opiskelujutuissa.  :D

Plus etta oon Perussa, odotan hyvaa seuraa matkalle Arequipasta Cuzcoon joskin noh mennaan eri busseilla. :D Saa nahda millaseen karjavaunuun paadyn 40 solilla. 30 solin sankykin olisi ollut tarjolla mutta tajusin sen vasta ostettuani ton. No eipa mitaan, tata hyvaa tuulta ei nyt helpolla pilata.

Olen onnellinen myos paastyani alemmas 4,5km korkeudesta ja korkeimmillaan 4,9km. Tiesin kylla entuudestaan, etten ole korkeiden paikkojen suurin fani, mutta jostain syysta niihin on silti aina angettava.  ???

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2641 : 06.07.2011, 21:02:53 »
....kävin uimassa. Siitä on meinaan aikaa kun on Suomessa tullut pulikoitua järvessä.

Todella jees!  ;D

Iceage3

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2642 : 20.07.2011, 08:26:00 »
Olen tänäänkin onnellinen siitä, että satuin törmäämään helmikuussa ihanaan mieheen josta tuli poikaystäväni. Viiden vuoden sinkkuilun aikana meinasi jo unohtua, miltä oikea ihastuminen tuntuu  ;D

Ja viimeviikkoinen lemmenloma Kroatiassa syventää hymykuoppia entisestään...

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2643 : 20.07.2011, 18:28:31 »
Siemailin punkkua ja polttelin kynttilöitä jokunen aika sitten yhden mimmin kanssa. Juteltiin aamuun asti.

Jäi käsittämättömän hieno fiilis. Mitään ihme parinmuodotusta ei ole/ollut ilmassa. Lähinnä se fiilis kun kohtaa oman heimonsa jäseniä ja tulee se ihme tunne että jaa, tuo ymmärtää mistä on kyse.

Olen edelleen todella iloinen uudesta ystävästäni.

Lumppari

• Vieras
« Vastaus #2644 : 22.07.2011, 13:15:12 »
Olen Kreikassa, pian on asunto ja työ, voiko olla muuta kuin onnellinen? :D

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2645 : 22.07.2011, 21:43:03 »
Sain töitä vihdoin ja reissusuunnitelmat saattavat sittenki toteutua!
Sunnuntai yönä matkataan kohti Oulua reissutöihin ja siellä alkuun viikko, jonka jälkeen työt jatkuu Tampereella tai Savonlinnassa (ei vielä varmaa jatkuuko viikon jälkeen ollenkaan, mutta melko suurella todennäköisyydellä jatkuu).
Kerrassaan mahtavaa kuumotella ja ajatella reissua jälleen mahdollisena, kunhan en vaan ole saattamassa itseäni kohti uusia pettymyksiä  ;D

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2646 : 23.07.2011, 23:47:55 »
Olin koko eilisyön bilettämässä ja ehdin käydä kavereiden kanssa jopa aamu-uinnilla Hietaniemessä. Tänä iltana sitten samaiset naispuoliset kaverit tulivat meille saunomaan, toinen oli ekaa kertaa oikeassa suomalaisessa puusaunassa.  :)

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2647 : 28.07.2011, 16:34:53 »
Koska sain uuden työpaikan!  ;D
Soarele este galben

4rska

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2648 : 29.07.2011, 13:09:27 »
taidan olla rakastunut.

Pakoputki

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2649 : 29.07.2011, 20:19:13 »
enää kuukaus töitä jälellä ja sen jälkeen pääsen muuttaa pois täältä korvesta  :D

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2650 : 31.07.2011, 23:34:23 »
toinen oli ekaa kertaa oikeassa suomalaisessa puusaunassa.  :)

Jaahas, tämän kanssa on nyt sitten pientä romanssinpoikasta ilmassa...  ;)  Vietettiin eilen baari-ilta yhdessä ja tunnelma alkoi käydä kiihkeäksi. Saas nähdä, mitä tästä kehkeytyy...

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2651 : 03.08.2011, 15:27:21 »
Pikkuveli pääsee pian pois Afganistanista. Yhdet lomat täs välissä on vielä. Niillä oli tos pari viikkoa sitten leirillä vähän tiukat paikat kun toinen ajoneuvo ajoi tienvarsipommiin ja niitä vastaan hyökättiin kaksi kertaa. Lentokoneetkin jouduttiin tilaamaan paikalle kahteen kertaan. Toivottavasti pääsee ehjänä takaisin. On ollut kova huoli siitä. Olis se kova paikka porukoille, jos toiseltakin pojalta menis vielä jalat tai jotain pahempaa. Eilen kuitenkin soitteli ja kertoi, että kaikki on OK.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

nonouska

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2652 : 04.08.2011, 07:01:01 »
... tänään on viimeinen päivä töitä!!!!! 4,5 kk pakerrettu, ja loma alkaa kuulostaa aika hyvältä.
... huomenaamuna lento Unkariin, perhettä tapaamaan ja Sziget-festareille
... itse "suureen" reissuun enää puoltoista kuukautta aikaa!!

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2653 : 18.08.2011, 15:12:30 »
Pààsen sittenkin haastatteluun Helsinki-opaskurssia varten, vaikka hakuaika ehtikin mennà umpeen!  :)  Sittenpàhàn olisi ensi vuonna jo unelmien kesàammatti plakkarissa. Talveksi tàytyy vielà keksià muita kujeita eli lòytàà tyòpaikka Suomesta (ei kiitos enàà italialaisia tyònantajia)....

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2654 : 30.08.2011, 16:52:40 »
YES, YES, YES!! Halleluja, sain juuri äsken sähköpostia vakuutusyhtiöltä, että suostuvat sittenkin maksamaan "pienet" lekuri- & sairaalalaskuni (n.15 000 eur) Amerikan Yhdysvaltoihin, jonne olen tämän summan velkaa. HUH, kun helepotti. Nyt lähen kyllä tuopille.  ;D

Louise

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2655 : 01.09.2011, 10:54:25 »
2 päivän päästä lähtee lento taas lämpimään koko talveksi. :)

Fosse

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.world66.com/member/fosse
« Vastaus #2656 : 02.09.2011, 10:09:59 »
Ei tartte mennä töihin  ;D

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2657 : 09.09.2011, 15:50:07 »
Kyynartaipeessa on pienen piston jalki, muistona aamuisesta ilmaisesta lavantautirokotteesta  ;D
She rides rollercoasters but never screams

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2658 : 14.09.2011, 05:52:03 »
Pikkuveli pääsi Afganistanista ehjänä takaisin Suomeen. :) Todella hieno juttu!

Sain tos sitten kans työkyvyttömyyseläkkeen ja sellasta. :) Enpä olisi muutama vuosi sitten uskonut jos joku olisi tullut sanomaan, että vuonna 2011 olet työkyvyttömyyseläkkeellä.  ;D Oli rakennusfirmat ja kaikki. Olo on kuin mustalaisella, kai. Nyt on mittarissa pian 33 vuotta ja eläkkeellä ollaan. On tämäkin elämää, mutta kun ei paljon muuta voi. Ei näillä jaloilla pysty edes autoa ajamaan... :( Kävely sentään onnistuu mainiosti peroneustuilla. :) Tällaisilla paskatuloilla ei kyllä vaan Suomessa pärjää... Pitää kai keksiä jotakin, mutta entiseen en enää palaa... Onko ehdotuksia mihin suuntaan tällaisen tapauksen kannattaisi lähteä viettämään eläkepäiviä?
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2659 : 14.09.2011, 14:49:51 »
Pikkuveli pääsi Afganistanista ehjänä takaisin Suomeen. :) Todella hieno juttu!

Sain tos sitten kans työkyvyttömyyseläkkeen ja sellasta. :) Enpä olisi muutama vuosi sitten uskonut jos joku olisi tullut sanomaan, että vuonna 2011 olet työkyvyttömyyseläkkeellä.  ;D Oli rakennusfirmat ja kaikki. Olo on kuin mustalaisella, kai. Nyt on mittarissa pian 33 vuotta ja eläkkeellä ollaan. On tämäkin elämää, mutta kun ei paljon muuta voi. Ei näillä jaloilla pysty edes autoa ajamaan... :( Kävely sentään onnistuu mainiosti peroneustuilla. :) Tällaisilla paskatuloilla ei kyllä vaan Suomessa pärjää... Pitää kai keksiä jotakin, mutta entiseen en enää palaa... Onko ehdotuksia mihin suuntaan tällaisen tapauksen kannattaisi lähteä viettämään eläkepäiviä?
Pari itävaltalaista tapasin Balilla eläkepäiviä viettämässä ja hauskaa näytti olevan, joten vaikka sinne.
Toisaalta, jos jaloissa on jotkut tulehukset, niin tropiikki ei välttämättä ole paras paikka, joten Pohjois Intia, tai Nepal voisi olla vaihtoehtoja paikkasta, jossa pystyisi viettämään herran elämää, jopa työkyvyttömyyseläkkeellä.
As cool as a cucumber.