Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 634321 kertaa)

eppis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..
« Vastaus #2740 : 26.11.2012, 21:08:32 »
Lentolippu Bangkokiin on varattu. Tämä tyttö ei juuri ensi talvea näe.  8)

Ihana joulu on tulossa, jota olen aloittanut fiilistelemään sekä kotona että töissä.

Salilla käynti ja terveellinen ruoka maistuu taas hyvin, joten oma olokin on mitä parahin. Mikä pimeys, mikä marraskuu?!  :)

Työt tältä vuodelta  ja seuraavalta puolelta vuodelta pian pulkassa ja palkkapussi kiittää...

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2741 : 01.12.2012, 18:04:13 »
Hyvä fiilis. Kuntosalin jälkeinen euforia. Vai johtuukohan se näistä kaljoista?  ;D Niin, ja kohta pääsee sitsaamaan.

Anna I

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2742 : 03.12.2012, 22:43:15 »
Minun päivääni ilostutti asiakas, joka toi yllärilahjan. Putiikissa oli toooosi hiljaista, joten kirjalahja oli ihan huippujuttu piristämään päivääni.

Luen kirjan, ja annan sen sitten edelleen seuraavalle. Kirjan nimi on sopivasti 'Pieni Lankakauppa', ja juuri sellaista minä nykyään pyöritän.

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2743 : 16.12.2012, 01:53:54 »
Elämä rullaa eteenpäin omalla painollaan.  ;D  Töitä on, opiskelut sujuvat hyvin ja metsästyskorttikin on nyt taskussa. Vielä kun jaksaisi tyhjentää kaapit ja hyllyt tavaroista muuttoa varten, niin a vot... Sitä odotellessa otan nyt kuitenkin lasin tai pari punaviiniä.

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #2744 : 16.12.2012, 08:47:22 »
unkkatkumiankka:
"Yhtiön vastuutehtäviä hajautetaan lähipiirille. Tästä lähtien operatiivinen vastuu on Pekka Perällä ja ympäristöasiat Retu Perällä."

:)
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2745 : 16.12.2012, 13:36:53 »
...metsästyskorttikin on nyt taskussa.

Tää melkein yllätti, vaikka eräjormautuminen olikin tiedossa; mutta mikäs hänessä. Hieno harrastus, kun olisi vaan itelläkin aikaa sellaiseen.

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2746 : 16.12.2012, 17:07:07 »
Hehe, yllätykset ovat elämän suola. Näin ainakin äiti opetti.  :)

eppis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2747 : 17.12.2012, 16:00:17 »
Jouluostokset on tehty ja löysin edullisen, kauniin joulukuusen, mikä on nyt koristeltu. Sen lisäksi on töitä enää tämä loppuviikko, aivan käsittämätöntä. Siitä eteenpäin kaksi viikkoa talviurheilua kotimaassa ja siitä tropiikkiin.

sunshineen

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2748 : 19.12.2012, 01:57:05 »
Viisi tuntia töitä jäljellä ja sitten pääsen parin viikon lomalle! :D En olekaan päässyt viettämään joulua kotona viimeiseen neljään vuoteen.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2749 : 19.12.2012, 09:09:42 »
Elämä rullaa eteenpäin omalla painollaan.  ;D  Töitä on, opiskelut sujuvat hyvin ja metsästyskorttikin on nyt taskussa. Vielä kun jaksaisi tyhjentää kaapit ja hyllyt tavaroista muuttoa varten, niin a vot... Sitä odotellessa otan nyt kuitenkin lasin tai pari punaviiniä.

Onneks olkoon metsästyskortista! Itellä ollut moinen lisenssi taskussa reilut 18 vuotta.  :) Tärkein harrastukseni matkailun ohella.
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2750 : 20.12.2012, 00:19:35 »
^Kiitos. :)  Vielä kun ehtisi treenaamaankin, että joku päivä pääsisi ihan oikeasti metsälle...

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2751 : 12.01.2013, 13:16:41 »
Tuli vihdoin tilattua kunnon maski ja snorkkeli. Löytyi sopivan hintainen nettikauppa EU:n alueelta. Tähän menessä olen löytänyt sopivan hintaisia kamoja ainoastaan jenkeistä.  :D
Kunhan tulisi maaliskuu pian ja pääsisi taas pinnan alle.

attila

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2752 : 12.01.2013, 18:13:33 »
Tuli vihdoin tilattua kunnon maski ja snorkkeli. Löytyi sopivan hintainen nettikauppa EU:n alueelta. Tähän menessä olen löytänyt sopivan hintaisia kamoja ainoastaan jenkeistä.  :D

Samaa etsin itsekin. Vaatimuksena miinuslinssien saatavuus maskiin. Kävin Varuste.netissä testaamassa lupaavalta vaikuttanutta Mares Liquid Skin -mallia, mutta silikoni ei ollut niin pehmeää/naamaan kiinnittyvää kuin olin toivonut, vaikka taatusti istuu moniin turpiin hyvin ja on laatumerkki (italiaano.) Ongelmana on se, että mulla on ollut kerran niin törkeän hyvä laina/vuokramaski, että mitkään muut merkit eivät ole päässeet istuvuudessaan lähellekään. Merkki oli Apollo, enkä ole löytänyt sitä myyviä liikkeitä kovinkaan läheltä. Ausseissa pitäisi olla useitakin jälleenmyyjiä, olis kiva jos esim. Lontoossakin olisi.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2753 : 12.01.2013, 19:07:42 »

Samaa etsin itsekin. Vaatimuksena miinuslinssien saatavuus maskiin. Kävin Varuste.netissä testaamassa lupaavalta vaikuttanutta Mares Liquid Skin -mallia, mutta silikoni ei ollut niin pehmeää/naamaan kiinnittyvää kuin olin toivonut, vaikka taatusti istuu moniin turpiin hyvin ja on laatumerkki (italiaano.) Ongelmana on se, että mulla on ollut kerran niin törkeän hyvä laina/vuokramaski, että mitkään muut merkit eivät ole päässeet istuvuudessaan lähellekään. Merkki oli Apollo, enkä ole löytänyt sitä myyviä liikkeitä kovinkaan läheltä. Ausseissa pitäisi olla useitakin jälleenmyyjiä, olis kiva jos esim. Lontoossakin olisi.

Oisko tästä mitään apua?

http://www.apollo-europe.com/masks.html

attila

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2754 : 12.01.2013, 20:10:05 »

Oisko tästä mitään apua?

http://www.apollo-europe.com/masks.html

Jeesus... Olen yrittänyt googlettaa, mutta en nähtävästi kovinkaan lahjakkaasti. Tuolta saattaa hyvinkin löytyä haluamani, loistavaa. Thanks, heh.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2755 : 06.02.2013, 18:35:05 »
Ensi viikolla leikkaukseen.  :) Toivottavasti ei peruta tai muutakaan, pari vuotta kun tässä olen odotellut ja leikkauksia on siirrelty jnejne. Ensin yritetään parannella oikeaa jalkaa. Yhden jänteen pistettä siirretään ja pari varvasta "vapautetaan" (heh, kylläpä on hienoa puhetta kun varpaat leikataan poikki ja luudutetaan suoraksi  ;D), koska ne ovat koukistuneet. Toivottavasti vältyn sairaalabakteerilta tällä kertaa. Noh, eipä tuolla kai viikkoa kauempaa menekään. Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan... enkä tuu tänne itkemään jokin ajan päästä.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2013, 18:41:02 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

RappioRtytsyt

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2756 : 09.02.2013, 21:20:55 »
Hej på er alla!
Idag e vi så jävla glada eftersom just nu vi dricker öl med tallaajat!!!!
Roligt!!
MVH: Rappiortytsyt
You're on a different road, I'm in the milky way
You want me down on earth, but I am up in space
You're so damn hard to please, we gotta kill this switch
You're from the 70's, but I'm a 90's bitch!

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2757 : 11.02.2013, 18:27:48 »
Olen onnistunut saamaan tänään kaksi huikeaa pöytävarausta. Maaliskuussa odottaa Brooklyn Fare ja kesäkuussa Noma. 
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2758 : 11.02.2013, 20:06:48 »
Laiton huippu hommiin Kanadaan työhakemuksen, joten nyt jännittää ja on innostunut fiilis.
Eli nyt vaan pitää odotella sitä, että pääsis muuttamaan pohjoisamerikkaan, tai sitten jäädä koti Suomeen.
As cool as a cucumber.

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2759 : 11.02.2013, 21:55:53 »
Todellisuus lähestyy ja Gruusian reissu alkaa olemaan jo nurkan takana ja suunnitelmat pyörivät satunnaisesti työpäivänkin aikana jo mielessä...
Sekin on hienoa, että vuokra-autokin on jo hoidettu paikanpäältä.
Kohta vain nuppi nollaan ja pää edellä kohti uusia kokemuksia  8)