Finnair

(Luettu 262036 kertaa)

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Finnair
« Vastaus #500 : 25.11.2020, 04:59:41 »
Minä en kultakorttilaisena innostunut aikanaan. Miksi hommata lisää, kun ei edes saa business-korotusta tällä hetkellä vaikka tilaa paluulipun Suomeen puoli vuotta aiemmin

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
« Vastaus #501 : 15.01.2021, 10:30:26 »
Erehdyin ostamaan Travellinkilta LATAMin lennon, jolla on codeshare Finnairin kanssa. Matkatavaran saa sisään vain lähtöselvityksessä maksamalla, eikä hintaa voi tietää etukäteen, väitti molempien firmojen aspa. Onko jollain kokemusta, paljonko tämä mysteerihinta mahtaisi olla Helsingistä Brasiliaan? Kannattaisiko lähteä pelkillä käsitavaroilla, koska reppuni on tuskin 15 kg?

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
« Vastaus #502 : 15.01.2021, 15:10:36 »
Erehdyin ostamaan Travellinkilta LATAMin lennon, jolla on codeshare Finnairin kanssa. Matkatavaran saa sisään vain lähtöselvityksessä maksamalla, eikä hintaa voi tietää etukäteen, väitti molempien firmojen aspa. Onko jollain kokemusta, paljonko tämä mysteerihinta mahtaisi olla Helsingistä Brasiliaan? Kannattaisiko lähteä pelkillä käsitavaroilla, koska reppuni on tuskin 15 kg?
Itse vastaten: LATAMin sivuilta löytyi, että luultavasti 50e per suunta on hinta, kun matkatavara vaihtaa lentofirmaa Euroopassa.  Katsotaan miten käy..

kekkuli

• Reissaajaguru
  • Dec 93 AUS
    • Profiili
« Vastaus #503 : 17.01.2021, 14:15:32 »
Itse vastaten: LATAMin sivuilta löytyi, että luultavasti 50e per suunta on hinta, kun matkatavara vaihtaa lentofirmaa Euroopassa.  Katsotaan miten käy..

Siis ei onnistu brassimaksu? Kokeile espanjaksi Chilen saitin kautta, onnistui mulla pari vuotta sitte tosin se oli Brasilian sisäinen lento ostospaikkana ticket.fi. Eli menet lennon varauskoodillasi tuonne.

try through their website in spanish here: https://goo.gl/JWaEvt
« Viimeksi muokattu: 17.01.2021, 14:27:06 kirjoittanut kekkuli »
Salud, amor y dinero - y tiempo para gozarlos.

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
« Vastaus #504 : 18.01.2021, 15:19:47 »

Siis ei onnistu brassimaksu? Kokeile espanjaksi Chilen saitin kautta, onnistui mulla pari vuotta sitte tosin se oli Brasilian sisäinen lento ostospaikkana ticket.fi. Eli menet lennon varauskoodillasi tuonne.

try through their website in spanish here: https://goo.gl/JWaEvt

Käy samoin kuin englantilaisella sivulla, eli varaukseni lisää laukku -nappulan jälkeen ei valikko aktivoidu enää.